niedogrzanie mieszkania

1. Data: 2006-01-30 21:42:28

Temat: niedogrzanie mieszkania
Od: "comora" <comorapl@nie_spamuj.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moze mi powiedziec ponizej ilu stopni mamy doczynienia z
niedogrzaniem mieszkania????jak skrecic bata na administracje, ktora
bagatelizuje taki problem???

pzdr

2. Data: 2006-01-30 23:03:54

Temat: Re: niedogrzanie mieszkania
Od: "Iras" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos moze mi powiedziec ponizej ilu stopni mamy doczynienia z
> niedogrzaniem mieszkania????jak skrecic bata na administracje, ktora
> bagatelizuje taki problem???
>
> pzdr
***
16 ' C
pozdr
Irek

3. Data: 2006-01-30 23:34:57

Od: "comora" <comorapl@nie_spamuj.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iras" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> 16 ' C

W międzyczasie znalazlem tabelke w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
(12 kwiecien 2002) (Dz. IV, Rozdz. 4, &134, p.2), ze 20'C dla "pokoje
mieszkalne, przedpokoje, kuchnie indywidualne wyposażone w paleniska gazowe
lub elektryczne, pokoje biurowe, sale posiedzeń".

Czy to co napisałeś bierze się z jakiś dodatkowych przepisów?????

pozdrawiam!

4. Data: 2006-01-31 09:04:23

Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "comora" <comorapl@nie_spamuj.interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> gazowe lub elektryczne, pokoje biurowe, sale posiedzeń".
>
> Czy to co napisałeś bierze się z jakiś dodatkowych przepisów?????

nie wiem jak jest z mieszkaniami ale w pomieszczeniach "biurowych" musi byc
temperatura powyzej 18 C (niedawno w czasie mrozow u kolezanki w biurze byla
inspekcja pracy i kontrolowala temperature i powiedzieli ze taka wlasnie
jest minimalna, a obliczeniowa - cokolwiek to znaczy- powinna byc 20 C)

5. Data: 2006-01-31 16:44:50

Od: "Iras" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gazowe lub elektryczne, pokoje biurowe, sale posiedzeń".
>
> Czy to co napisałeś bierze się z jakiś dodatkowych przepisów?????

powiem szczerze że nie pamiętam dokładnie na podst. jakiej ustawy pdano taką
temp.
jednak to spółdzielnia walczyła ze mną że niedogrzewam pomieszczeń
ponieważ mam co roku wysokie zwroty za ogrzewanie ! ! !
i 16'C to minimalna temp. dla pomieszczenia
pzdr
Irek

6. Data: 2006-01-31 17:17:28

Od: "comora" <comorapl@nie_spamuj.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ponieważ mam co roku wysokie zwroty za ogrzewanie ! ! !
> i 16'C to minimalna temp. dla pomieszczenia

ale to jest minimum dla Ciebie, a nie dla spółdzielni. w moim rozumieniu
muszą mi zapewnić min. 20'C. Myślałem, że powołujesz się na inne
rozporządzenia...

pozdrawiam!

wilgotnosc powietrza w domu
zalalem kawalek sklepu