( niemiecka ) iskierka nadziei ?

1. Data: 2021-02-09 15:59:44

Temat: ( niemiecka ) iskierka nadziei ?
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

UWAGA ! ! !

długie i niestrawne dla potulnych * pożytecznych *
Oszczanych Balkonowych itp jednowymiarowych
(o: ale z czysto - niemieckich źródeł :o)

Pętla zaciska się na klice Davos
L'étau se resserre sur la clique de Davos
https://nouveau-monde.ca/fr/letau-se-resserre-sur-la
-clique-de-davos/

Przypomnijmy w preambule, że pozew wniesiony przeciwko dr Drostenowi przez
niemieckiego prawnika Reinera Fuellmicha ma na celu ściganie go za zbrodnie przeciwko
ludzkości, za zniekształcenie protokołu testów PCR w

imieniu kliki z Davos, co skłoniło zachodnie rządy do podejmuj wszystkie druzgocące
decyzje dotyczące zamknięć, godziny policyjnej, dystansu społecznego i obowiązkowego
noszenia masek. Opowiadając się za ustawieniem

wartości CT do 45, wyniki testów były prawie wszystkie pozytywne, nawet przy
niewielkich śladach wirusa, próbując dalej podsycać powszechny strach.

Oto przetłumaczone podsumowanie ostatniego komunikatu doktora Fuellmicha z
11.01.2021. (1)

,,Przesłuchania przeprowadzone przez komisję Covid w Berlinie od 07.10.2020 z
udziałem około stu naukowców, ekspertów medycznych, ekonomistów, prawników i osób o
międzynarodowej renomie ujawniły, że skandal Covid19 nie

dotyczy zdrowia. Według badań profesora Johna Ioannidesa z Uniwersytetu Stanforda,
jak również według oceny WHO, niebezpieczeństwo tego rzekomego nowego wirusa
odpowiada grypie. Ponadto testy PCR dr Drostena, które

kontrolowane finansowo kierownictwo WHO w Chinach oraz Fundacja Billa i Melindy
Gatesów zaleciły jako złoty standard wykrywania infekcji, w żadnym wypadku nie nadają
się do wykrywania infekcji. "

,,Chodzi o to, że testy PCR jako metoda pomiaru infekcji to nie tylko naukowy
nonsens, ale najwyraźniej zostały one celowo zaprogramowane, aby stworzyć jak
najwięcej fałszywie pozytywnych wyników, a tym samym wywołać

panikę na całym świecie. Dowodem na to jest artykuł wycofujący napisany przez 22
szanowanych międzynarodowych naukowców, w którym prosi się redaktora czasopisma o
natychmiastowe wycofanie tego nonsensu. Do tej pory

obejrzano go około 18 milionów razy. "

,,Ponadto twierdzenie Drostena, że istnieją infekcje bezobjawowe, również jest
fałszywe. Ponieważ nic takiego nie istnieje, jak niedawno dowiodło duże badanie
przeprowadzone w Wuhan, obejmujące 10 milionów ludzi. "

,,Osoba bez objawów jest zdrowa. Oznacza to, że nikt z nas nie powinien bać się osób,
które nie mają objawów i zmuszać ich do noszenia masek, ani też obawiać się, że
pozytywny wynik będzie koniecznie oznaczał zakażenie.

Przerażające obrazy szpitali z łóżkami na korytarzach, które teraz pojawiają się
ponownie, faktycznie istnieją każdego roku podczas idealnie normalnej fali grypy. Są
teraz używane tylko celowo, aby jeszcze bardziej podsycić panikę.

W Niemczech nadal nie ma nadmiernej śmiertelności. Więcej ludzi umiera zimą: to
tragiczne, ale niestety jest to ,,normalne". "

- Więc o co tak naprawdę chodzi, jeśli nie ma problemu zdrowotnego, który różni się
od zwykłej fali grypy? W tym zakresie mogliśmy sformułować opinię na podstawie
przeprowadzonych przesłuchań, a także dodatkowych informacji.

"

Krach finansowy we wrześniu 2019 roku, o którym mało kto mówił
,,Do dziś musimy założyć, że to, co nazywamy kliką Davos (kierowaną przez Klausa
Schwaba, ndt), składającą się z elit biznesowych i samozwańczych elit politycznych,
które intensywnie współpracowały od co najmniej 20 lat w

części spotkań prywatnej organizacji Światowego Forum Ekonomicznego (WEF) zagroził
alarmem we wrześniu 2019 roku. Bo we wrześniu 2019 roku doszło do kolejnego krachu
finansowego, nawet poważniejszego niż kryzys

finansowy Lehmana 12 lat temu. Zostało to zgłoszone bardzo krótko, między innymi w
bardzo sporny sposób w gazecie DIE ZEIT, po czym raport o tym kryzysie całkowicie
zniknął. "

,,Po raz kolejny cały system finansowy był na skraju upadku, ponieważ groził
ujawnieniem, że przez co najmniej 20 lat służył jedynie łupieniu podatników na rzecz
korporacji działających jak mafia., Czyli przenosząc aktywa z

obywateli do korporacji. Najlepszym przykładem jest uchylanie się od płacenia
podatków zwane CumEx (2) : finansiści działający w zorganizowanych gangach, które do
dziś pozostały bez sankcji, dzięki czemu banki, firmy i

superbogaci otrzymali zwrot dwu lub trzykrotności podatków zapłacili tylko raz. "

,,W ten sposób finansiści zebrali przez wiele lat łącznie około 38 miliardów euro
dzięki unikaniu opodatkowania. Okazało się to niezauważone, ponieważ poparcie
polityczne dla realizacji tego celu pochodziło od samych polityków,

których elity oszukańczych firm przez co najmniej 20 lat ulegały, zwłaszcza podczas
prywatnych spotkań WEF. Fakt, że niemiecki wymiar sprawiedliwości nie mógł nic
zrobić, pokazuje, jak ci finansiści są w stanie zdominować

politykę nawet w sądach. "

,,Od dawna zauważamy, zwłaszcza w kontekście naszych działań w zakresie
odpowiedzialności banków za finansowanie tanich nieruchomości, że coś jest nie tak.
Bo tam też wydawało się, że współudział byłego szefa Deutsche

Banku, Josefa Ackermanna z Angelą Merkel był taki, że nie tylko spotykał się z nią
regularnie w Davos, ale nawet posunął się do świętowania swoich 60. urodzin
bezpośrednio w gabinecie kanclerza. . W ten sposób miał bezpośredni

dostęp do sądów w sprawach politycznych i oddał do swojej dyspozycji sędziów
wyścigowych. Tylko w ten sposób można wyjaśnić, dlaczego niemieccy sędziowie ślepo
przyjęli w swoich wyrokach twierdzenie Deutsche Bank, że

zwyczajowo udzielał kredytów osobom bez umowy kredytowej. zostałaby zawarta, gdyż
udzielenie pożyczki na wniosek potencjalnego pożyczkobiorcy prowadzi do zawarcia
umowy pożyczki. Ale w momencie zawarcia umowy

pożyczki Deutsche Bank nie posiadał dokumentów wymaganych do skutecznego zawarcia
umowy, więc żaden sąd nie mógł stwierdzić, że umowa została faktycznie zawarta
poprzez udostępnienie środków, ponieważ w

przeciwnym razie Deutsche Bank zatonąłby. jak kamień! "

,,Nikt z nas nie wziął pod uwagę, że Deutsche Bank jest ważnym elementem prania
brudnych pieniędzy przez klikę w Davos i że dzisiaj mamy do czynienia z niewielką
elitą firm całkowicie skorumpowanych, które niczego nie

powstrzymują. "

,,Paul Schreyer bardzo dobrze opisuje w swoim raporcie,, Pandemic-Planspiele "coraz
ściślejsze przeplatanie się elit biznesowych z elitami politycznymi od co najmniej 20
lat. (3) Opisuje również, w jaki sposób elity te przez lata

celowo próbowały nie tylko zachować swoją bezprawną władzę, ale także rozszerzać ją w
nieskończoność za pomocą masowych i nieludzkich mechanizmów kontrolnych, zanim
obiekty tych mechanizmów kontrolnych, czyli my, nie

zauważą i może się przeciwko niemu zbuntować. "

,,Profesor Rainer Mausfeld z kolei wyjaśnia w swoim wykładzie,, Dlaczego owieczki
milczą ", jak polityka przez wiele lat (i bez opinii opinii publicznej) wielokrotnie
inscenizowała strach i panikę. Aby skłonić ludzi do zaakceptowania

decyzji politycznych, których inaczej by nie poparli . " (4)

,,Catherine Austin Fitts, była wiceminister mieszkalnictwa i bankier inwestycyjny
USA, wyjaśnia w,, Catherine Austin Fitts Full Interview Planet Lockdown " (5), w
jaki sposób te,, elity "realizują ekonomiczne przejęcie bogactwa całej

klasy średniej, ponieważ 10% populacji zdaje sobie z tego sprawę, domek z kart
natychmiast się zawala. Niektórzy naukowcy zakładają nawet niższy odsetek. "

,,Zakłada się, że małe i średnie firmy, które dobrze funkcjonują, na przykład w
restauracjach i handlu detalicznym, są zamykane przez powstrzymywanie, tak że te
firmy nie mogą już uzyskiwać dochodów, a tym samym nie spłacać

już kredytów. Pomoc jest reklamowana, ale w rzeczywistości jest udzielana oszczędnie
lub wcale. Następnie - na razie dotyczy to tylko Stanów Zjednoczonych - w tych
regionach organizowane są zamieszki, co skutkuje dalszym

niszczeniem tych biznesów, tak że nie można ich już sprzedać nawet w sytuacji
awaryjnej. W rezultacie uprzywilejowani podatkowo inwestorzy, czyli ci z kliki z
Davos, przejmują te spółki prawie bezpłatnie. "

Teraz spory prawne
,,Jak wiecie, wiele instytucji i firm prawniczych na całym świecie zebrało się, aby z
pomocą sądów potępić opisany powyżej kontekst, a następnie poprosić zwolenników i
firmy odpowiedzialne o odszkodowanie dla wielu ofiar

zamknięć w następstwie wyroku dr Drostena. test. "

,,Spory prawne toczące się obecnie na całym świecie są zasadniczo wynikiem szeroko
zakrojonego wspólnego planowania zaangażowanych naukowców i prawników. Ponieważ fakt,
że test Drostena zalecany przez WHO na całym

świecie nie może wykryć infekcji i że nie ma infekcji bezobjawowych, a zatem nie ma
pandemii, co najwyżej pandemii testu PCR, ma ogromne znaczenie dla zakończenia
wszystkich postępowań sądowych prowadzonych na całym

świecie , aby wszędzie zawalić domek z kart oszustów pandemicznych. Oznacza to, że
cokolwiek zostanie ustalone w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, Włoszech,
Francji i gdzie indziej w tym kontekście z pomocą

świadków i biegłych, może być wykorzystane jako dowód we wszystkich sądach na
świecie. "

Nasza próba testów PCR przeciwko dr Drostenowi, a także późniejsze próby
,,Pozew przeciwko Drostenowi zostanie zakończony w ciągu najbliższych kilku dni i
zostanie również wniesiony do Sądu Okręgowego w Berlinie. Współpracujemy z grupą
prawników, aby przygotować szereg innych spraw, które

będą stanowić precedens, ale przede wszystkim dlatego, że jest szybszy i tańszy.
Otrzymamy w ten sposób niemiecki pozew zbiorowy: opinie będą wywierać presję na
widoczne marionetki, jak Drosten, Wieler i Wodarg, ale także

urzędników Leopoldiny, w tym odpowiedzialnych przed władzami za nakazy kwarantanny. "

Trwają testy New York PCR
,,Amerykańscy koledzy z grupy,, Childrens Health Defense Roberta F. Kennedy'ego Jr.
"złożyli skargę dotyczącą fałszywych testów PCR w Nowym Jorku w dniu 16/12/2020 r.,
Doradzając tym samym ekspertom co my w sprawie

wielu skarżących którego możemy przeczytać rozprawę w języku angielskim. " (6)

Kanadyjski pozew zbiorowy
,,Po sfałszowanych testach PCR dr Drostena, kanadyjskie pozew stanie się
międzynarodowym pozwem zbiorowym dla wszystkich ofiar zamknięcia.

Kanadyjscy koledzy kierowani przez Michaela Swinwooda wnieśli pozew zbiorowy na
początku stycznia. W pozwie zbiorowym biorą udział Hindusi oraz m.in. grupa
właścicieli małych firm i przedstawiciel osób niepełnosprawnych.

Środek ten, w przeciwieństwie do wszystkich innych środków wprowadzonych do tej pory,
opisuje również historyczny kontekst struktur władzy zbudowanych przez lata za
wspomnianą wyżej kliką z Davos. Zobacz kanadyjski

proces, który można przeczytać w języku angielskim. " (7)

Wyroki w Portugalii
,,Już pierwszy wyrok portugalskiego sądu apelacyjnego dramatycznie stwierdził, że
testy PCR - tak jak wielokrotnie podkreślał ich wynalazca, laureat Nagrody Nobla Kary
Mullis - nie są w stanie wykryć infekcji, a nawet chorób.

Wyrok ten dotyczy czterech niemieckich turystów, z których jeden uzyskał pozytywny
wynik testu, który został uznany przez władze sanitarne za zaraźliwego, a także przez
fałszywą niemiecką naukę i organy administracyjne, które

je ślepo śledziły, w wyniku czego sąd uznał areszt domowy za niezgodny z konstytucją,
tym samym potwierdzając sąd pierwszej instancji. "

,,Wyrok ten unieważnia wszystkie orzeczenia niemieckich sądów administracyjnych,
które nie mogły nie uznać w decyzjach nadzwyczajnych, że testy PCR nie mogą wykryć
infekcji, ale mimo to uważały, działając w prawdziwych

sądach republiki bananów, rażącym naruszeniem prawa, że śledzenie fałszywych
oświadczeń zdrowotnych, które koncentrowały się na oszukańczych testach PCR, co
skutkowało zwiększonym przeciążeniem systemu opieki

zdrowotnej. "

Skarga o unieważnienie zakazanej szczepionki i skarga konstytucyjna złożona przez
niemieckiego sędziego w sprawie zniszczenia demokracji i rządów prawa
,,Oprócz tych wszystkich działań prawnych włoska koleżanka dr Renate Holzeisen
pracuje z naszą pomocą i ekspertami w sprawie skargi o unieważnienie przeciwko
Komisji Europejskiej w związku z zatwierdzeniem

niesprawdzonych i bardzo niebezpiecznych szczepionek, w odniesieniu do producentów
Pfizer / Biotech i Moderna, szczepionki de facto zakazane z powodu eksperymentów
genetycznych na ludziach. Ponadto we Włoszech potężni i

bardzo dobrze wyszkoleni prokuratorzy zajmujący się zwalczaniem mafii prowadzą
śledztwa między innymi w sprawie WHO i jej włoskich gubernatorów. We Francji również
skarga jest rozpatrywana przed Trybunałem Praw

Człowieka. "

,,Ponadto niemiecki sędzia, z którym się kontaktujemy, złożył skargę konstytucyjną na
ślepe posunięcia rządu niemieckiego, które niszczą demokrację i praworządność. Do
Sądu Konstytucyjnego może się zwrócić każdy. "

Dr Reiner Fuellmich

Uwagi

1. fuellmich.com/news/mandanten-information-nr-03-coron
a-schadensersatzklage /
2. en.wikipedia.org/wiki/CumEx_Files
3. youtube.com/watch?v=SSnJhHOU_28 (film w języku niemieckim)
4. youtube.com/watch?v=-kLzmatet8w (film w języku niemieckim)
5. youtube.com/watch?v=MSAnq7HOmYs&feature=youtu.be (film w języku niemieckim)
6. fuellmich.com/wpcontent/uploads/content/newsletter/d
ownload/20210110/FILE_STAMPED_CO MPLAINT.pdf
7. fuellmich.com/wp-content/uploads/content/newsletter/
download/20210110/FINAL_statement-of- claim-A.pdf

2. Data: 2021-02-10 01:35:58

Temat: Re: ( niemiecka ) iskierka nadziei ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:

> UWAGA ! ! !
>
> długie i niestrawne dla potulnych * pożytecznych *
> Oszczanych Balkonowych itp jednowymiarowych
> (o: ale z czysto - niemieckich (...)

Bingo. Bomba. Absolutnie nie jestem zaskoczona, ten tekst tylko potwierdza
moje zdanie o całej tej kowidościemie.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2021-02-10 04:11:50

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: u2

> 38 mld ? to całe gie, w samej Bolanda na fałszywe faktury VAT
> mafia ukradła z polskiego budżetu setki miliardów
> i przetransferowała na zachód:))))))))))))

nie znam niemieckiego , nie chcę znać
i zgadzam się ( zapomniałem z kim ) że :
" niemiecki to nie język , lecz choroba gardła "
ja bym to nazwał zwyrodnieniem ( gardła )
trafiłem w to po francusku i pomyślałem że
tu , tym mógłbym pomóc usunąć niepewności
(o; wiem , że sfanatyzowanego TV itp betonu
to nie naRuszy , niewierzących w teorie spiskowe
tzw elit itp ;o) że wrogami nie są * antyszczepionkowcy *
lecz " Ignorancja nasza (ludzka) jest oceanem ogólnoświatowym,
zaś wiedza pewna - pojedynczymi wysepkami na tym oceanie "
( cytat Stanisława Lema ) więc , sPróbuj przeCzytać , tylko to
co poniżej zaznaczyłem - wyróżniłem wykrzyknikami :

MANDANTEN-INFORMATION NR.03 CORONA SCHADENSERSATZKLAGE
Januar 11, 2021
News
https://www.fuellmich.com/news/mandanten-information
-nr-03-corona-schadensersatzklage/

https://www.fuellmich.com/wp-content/uploads/content
/newsletter/download/20210110/German_versio_retracti
on.pdf

Post-lockdown SARS-CoV-2 nucleic acid screening in nearly ten million residents of
Wuhan, China
https://www.nature.com/articles/s41467-020-19802-w

Paul Schreyer: Pandemie-Planspiele - Vorbereitung einer neuen Ära?
https://youtu.be/SSnJhHOU_28

Rainer Mausfeld - Warum schweigen die Lämmer? Vortrag im DAI Heidelberg
https://youtu.be/-kLzmatet8w

to już zablokowane :
https://youtu.be/-kLzmatet8w

https://www.fuellmich.com/wp-content/uploads/content
/newsletter/download/20210110/Abmahnschrv151220.pdf

[...]

/newsletter/download/20210110/Urteil_111120.pdf

https://ricapod.buzzsprout.com/1409218/7133344-verfa
ssungsgericht-kippt-ausnahmezustand-wir-machen-auf?

fbclid=IwAR2xBQvUz63NMA3VGglPOxC2UCy3Fxfh_tveVRsBUSw
FmLkdnsrdCYCwTao
skrót :
https://bit.ly/36WBgBW

https://2020news.de/wp-content/uploads/2020/12/Verfa
ssungsbeschwerde-Richter-anonym-30122020.pdf

Przesłuchania około 100 światowej sławy naukowców, lekarzy, ekonomistów, prawników i
osób,
na które od 10 lipca 2020 r. Wpłynął Berliński Komitet Corona,
pokazały że skandal Corona nigdy nie dotyczył zdrowia.

Ponieważ niebezpieczeństwo związane z tym rzekomo nowym wirusem koresponduje
nie tylko według badań prof.Johna Ioannidesa z Uniwersytetu Stanforda,
ale także według oceny WHO, do grypy, oraz testy Drosten PCR
wynalezione w styczniu 2020 r., którymi zarządza WHO które jest
pod finansową kontrolą Chin oraz Fundacja Billa i Melindy Gatesów
a także RKI, która jest pod przewodnictwem of an incompetent
zalecane jako globalny złoty standard wykrywania infekcji,
nie są odpowiednie w podejściu do wykrywania infekcji.

-
____

! ! !

zostało udowodnione że
testy PCR jako metody pomiaru infekcji są nie tylko nienaukowym nonsensem,
ale został najwyraźniej celowo napisany w taki sposób,
że powstało jak najwięcej fałszywych alarmów
(a tym samym spanikował świat).
międzynarodowi uczeni napisali artykuł wzywając redaktora czasopisma
do natychmiastowego wycofania tego nonsensu.
Do tej pory obejrzano go około 18 milionów razy,
niemiecką wersję można znaleźć tutaj:

www.fuellmich.com/wp-content/uploads/content/newslet
ter/download/20210110/German_versio_retraction.pdf

! ! !

Ponadto drugie twierdzenie Drostena ze stycznia 2020 r.,
Że istnieją infekcje bezobjawowe, również jest fałszywe.
Ponieważ nie ma czegoś takiego,
jak niedawno wykazano w dużym doświadczeniu z Wuhan
wszystkich miejsc, w których uczestniczyło 10 milionów ludzi.

doi.org/10.1038/s41467-020-19802-w

Osoba bez objawów jest zdrowa.
To znaczy: nikt nie musi bać się ludzi bez objawów
i zmuszać ich do zakładania masek,
nikt nie musi się obawiać, że pozytywny wynik testu oznacza,
że osoba, która uzyskała pozytywny wynik, jest zarażona.

! ! !
_____________________

Horrory, które teraz powracają z klinik z łóżkami na korytarzach,
pojawiają się prawie co roku podczas normalnej epidemii grypy
(z przyjemnością przedstawiamy odpowiedni kalejdoskop
z takimi obrazami z mediów głównego nurtu z ostatnich lat),
są one obecnie używane tylko w ukierunkowany sposób
na dalsze wzniecanie paniki.
Nadal nie ma nadmiernej śmiertelności w Niemczech,
fakt, że więcej ludzi umiera zimą jest tragiczny, ale niestety ,,normalny".

Więc o co tak naprawdę chodzi,
jeśli nie ma problemu zdrowotnego odbiegającego od zwykłej epidemii grypy?
Również pod tym względem mogliśmy uzyskać ideę
na podstawie przesłuchań i dalszych informacji.

Na dzień dzisiejszy należy przyjąć, że to, co nazywamy kliką Davos,
składającą się z samozwańczych elit korporacyjnych i samozwańczych elit politycznych,

które od co najmniej 20 lat intensywnie współpracują
w ramach spotkań organizacja World Economic Forum (WWF),
zaczyna się ujawniać.
Ponieważ we wrześniu 2019 roku doszło do kolejnego,
jeszcze większego krachu finansowego niż kryzys finansowy Lehmana 12 lat temu.
Zostało to tylko krótko relacjonowane (między innymi bardzo kompetentnie w ZEIT),

Od dawna widzieliśmy, że coś jest nie tak, zwłaszcza w związku z naszym sporem
o odszkodowanie bankowe za finansowanie nieruchomości śmieciowej.
Tam też okazało się, że w szczególności Deutsche Bank
(którego były szef Josef Ackermann spotykał się z Merkel i innymi nie tylko
regularnie w Davos,
ale także obchodził swoje 60. urodziny bezpośrednio w Kancelarii z Merkel)
miał bezpośredni dostęp do sądów za pośrednictwem polityka
i sędziowie faktycznie zrobili swoich bezmyślnych chłopców na posyłki.

Paul Schreyer w swoim raporcie ,,Gry symulacyjne w pandemii"
opisuje przeplatanie się ,,elit" korporacyjnych z ,,elitami" politycznymi,

www.youtube.com/watch?v=SSnJhHOU_28

Prof. Dr. Z kolei Rainer Mausfeld wyjaśnia
(zresztą zupełnie niezależny od Korony na początku 2019 roku)
w swoim wykładzie ,,Dlaczego milczą owieczki" i jak polityka od wielu lat -
niezauważona przez opinię publiczną - wielokrotnie inscenizowała strach i panikę
aby skłonić ludzi do poparcia decyzji politycznych, których inaczej by nie poparli.

www.youtube.com/watch?v=-kLzmatet8w

_______________________
! ! !

Z kolei była wiceminister budownictwa mieszkaniowego i bankier inwestycyjny Catherine
Austin Fitts
w ,,Catherine Austin Fitt's Full Interview Planet Lockdown" wyjaśnia, w jaki sposób
te ,,elity"
obecnie praktykują lub próbują przejąć aktywa klasy średniej ekonomicznie
(bo jeśli tylko 10% rozpoznajcie to, domek z kart zawala się natychmiast,
niektórzy naukowcy zakładają nawet niższy procent).
Jednym z powodów jest to, że (na podstawie USA,
ale z pewnością łatwo przenoszalna na resztę świata)
obszary z małymi i średnimi, dobrze funkcjonującymi firmami,
np. Z sektora gastronomicznego i detalicznego,
są początkowo ,,zamknięte". "przez blokadę, aby te firmy nie mogły już generować
dochodu,
w szczególności nie mogą już spłacać swoich pożyczek.
Pomoc jest ogłaszana, ale w rzeczywistości jest wypłacana oszczędnie lub wcale.
Następnie - może to obecnie dotyczyć tylko USA -
na obszarach, które doprowadziły do dodatkowego zniszczenia tych firm, wybuchają
niepokoje,
tak że nie można ich już nawet sprzedać. A potem uprzywilejowani podatkowo
,,inwestorzy",
czyli wspomniani wyżej klika z Davos, przejmują te spółki praktycznie za darmo.
tak, że nie można ich już nawet (awaryjnie) sprzedać.

youtu.be/MSAnq7HOmYs

! ! !

Do sporu

Jak wiecie, wiele instytucji i kancelarii prawnych na całym świecie
podjęło współpracę w celu ustalenia wyżej wymienionego zaplecza z pomocą sądów,
a następnie zażądania odszkodowania dla wielu ofiar Drosten Test Lockdown
od odpowiedzialnych sponsorów. i korporacje.

Spory prawne, które toczą się obecnie na całym świecie, nie są przypadkowo
nieskoordynowane,
ale są w przeważającej mierze wynikiem szczegółowego wspólnego planowania
zaangażowanych naukowców i prawników.
Ponieważ test Drostena zalecany przez WHO na całym świecie nie może wykryć żadnych
infekcji
i że czy nie ma bezobjawowych infekcji (a zatem również nie ma pandemii,
co najwyżej pandemii testu PCR) ma kluczowe znaczenie dla rozstrzygania
wszystkich sporów prawnych toczących się na całym świecie
i pozwala, aby dom z kart oszustów pandemicznych upadł wszędzie.
Ale to również oznacza: cokolwiek zostanie znalezione w USA, Kanadzie, Australii,
Włoszech, Francji itd.
W tym kontekście z pomocą świadków i ekspertów, a także ekspertyz,

I. Nasz pozew dotyczący testu PCR dla Dr. Wodarg
i pozew przeciwko Drosten, a także późniejsze pozwy, które
toczą się w Sądzie Okręgowym w Berlinie pod sygnaturą akt 27 O 436/20.
Z powodu - z naszego punktu widzenia - wyjątkowo dziwnego ,,przeoczenia"
skarga została doręczona stronie przeciwnej dopiero kilka tygodni po jej złożeniu.
Podobno zapłacone przez nas koszty sądowe zostały nieumyślnie zaksięgowane błędnie
jako płatność na fakturze końcowej i dopiero gdy - po naszym wezwaniu - to
,,niedopatrzenie"
mogło zostać wyjaśnione, dostawa miała miejsce. Czekamy teraz na odpowiedź drugiej
strony.

Pozew przeciwko Drostenowi opiera się na piśmie ostrzegawczym przeciwko Drostenowi,
które można znaleźć tutaj.

www.fuellmich.com/wp-content/uploads/content/newslet
ter/download/20210110/Abmahnschrv151220.pdf

Pozew zostanie sfinalizowany w ciągu najbliższych kilku dni,
a następnie wniesiony również do Sądu Okręgowego w Berlinie.
Współpracujemy z grupą prawników przy szeregu innych precedensowych procesów
sądowych,
ale przede wszystkim (bo to szybsze i tańsze) nad dużą liczbą nakazów zapłaty
przeciwko osobom odpowiedzialnym.
W ten sposób faktycznie osiągamy coś w rodzaju niemieckiego pozwu zbiorowego:
nakazy zapłaty zapewniają, że widoczne marionetki Drosten, Wieler,
ale także osoby odpowiedzialne za Leopoldinę i inne osoby
(w tym osoby osobiście odpowiedzialne przed władzami za nakazy kwarantanny i tym
podobne)
znajdują się pod presją, ale niezbędne uzasadnienie wniosków o płatność zajmuje
wtedy wiele miesięcy.
W tym czasie zostanie przeprowadzonych kilka dotychczasowych sporów prawnych
(wszystkie dotyczą testów PCR i bezobjawowych zakażeń)
z niezbędnymi dowodami (przesłuchania świadków i biegłych oraz sporządzenie opinii
biegłych).
Ich wyniki można następnie wykorzystać do rozstrzygnięcia równoległych postępowań,
które do tej pory były ,,uśpione" jako postępowanie nakazowe,
ponieważ te spory prawne, które były do tej pory uśpione, nie mogą już prowadzić do
innego wyniku na tle faktów ustalonych w równoległych precedensach.

II Pozew dotyczący testu PCR w Nowym Jorku
Amerykańscy koledzy z Roberta F. Kennedy'ego, jr. Childrens Health Defense Group -
doradzani przez tych samych ekspertów, co my - złożyli w Nowym Jorku pozew dotyczący
testu PCR w

celu wniesienia wielu powodów. Możesz przeczytać ten pozew tutaj:

www.fuellmich.com/wp-content/uploads/content/newslet
ter/download/20210110/FILE_STAMPED_COMPLAINT.pdf

III. Kanadyjski pozew zbiorowy,
który przekształci się w międzynarodowy pozew zbiorowy dla wszystkich ofiar
zablokowania testu Drosten PCR W
zeszłym tygodniu kanadyjscy koledzy z Michaela Swinwooda złożyli ten pozew zbiorowy
do przeczytania tutaj.

www.fuellmich.com/wp-content/uploads/content/newslet
ter/download/20210110/FINAL_statement-of-claim-A.pdf

Indianie (Algonquin) jako grupa powodów mają szczególne znaczenie,
ponieważ od wieków są celem prób ludobójstwa tak zwanych zdobywców -
podobnie jak Indianie w USA i Ameryce Łacińskiej.
Teraz wszyscy jesteśmy Indianami

IV Orzeczenia z Portugalii i Ekwadoru
1.
Pierwsze orzeczenie sądu apelacyjnego w Portugalii już kilka tygodni temu -
spektakularnie - wykazało, że testy PCR - podobnie jak twórca testu PCR,
laureat Nagrody Nobla Kary Mullis, ponownie podkreślił i znowu -
nie są w stanie wykryć infekcji, a nawet chorób.
Dotyka czterech niemieckich turystów, z których jeden uzyskał wynik pozytywny,
co władze - podobnie jak niemiecka pseudonauka i ślepo za nimi podążające władze
administracyjne -
uznały za zaraźliwe, a podstawa do swego rodzaju - niezgodne z konstytucją, jak
orzekł sąd,
a więc ta pierwsza instancja sąd potwierdził - był areszt domowy.

Orzeczenie to poniża wszystkie te orzeczenia niemieckich sądów administracyjnych,
które nie mogły uniknąć uznania w pilnych decyzjach,
że testy PCR nie mogą wykryć żadnych infekcji, niemniej jednak - w rażącej wypaczeniu
prawa -
uznał RKI za błędne, odnosząc się do testów muszą przestrzegać i zaakceptować
groźbę nadmiernych wymagań wobec systemu opieki zdrowotnej (np. OVG Münster),
Tak wygląda korepetycje z praworządności udzielane przez sąd portugalski dla sądu
niemieckiego
(w razie potrzeby należy uruchomić program tłumaczeniowy, ponieważ odsyłacz prowadzi
do oryginału).

www.fuellmich.com/wp-content/uploads/content/newslet
ter/download/20210110/Urteil_111120.pdf

2.
Orzeczenie Ekwadorskiego Trybunału Konstytucyjnego ogłoszone 2 stycznia 21 stycznia
zdecydowało,
że wszystkie środki antykoronacyjne były do tej pory oparte na zwykłych
przypuszczeniach bez podstaw faktycznych.
Po 9 miesiącach musi wreszcie być możliwe, aby pełniący obowiązki politycy mogli
przekazywać jasne,
poparte dowodami oświadczenia w tym zakresie i na nich oprzeć swoje działania.
Ale ponieważ tak się nie stało, wszystkie środki są niezgodne z konstytucją.
Link do wyroku wraz z podcastem można znaleźć tutaj
(sam wyrok opublikujemy w oryginale
na stronie internetowej Komisji Corona oraz na stronie roszczenia odszkodowawczego)

ricapod.buzzsprout.com/1409218/7133344- sąd konstytucyjny- tilts- stan wyjątkowy- my-
make- on? fbclid = IwAR2xBQvUz63NMA3VGglPOxC2UCy3Fxfh_tveVRsBUSwFmLkdns
rdCYCwTao

Żaden z sądów administracyjnych, które do tej pory orzekały w sprawach pilnych w
Niemczech,
a już na pewno nie Federalny Trybunał Konstytucyjny,
nie był w stanie podjąć takiej decyzji,
co oczywiście dotyczy również Niemiec.
Tak wygląda korepetycje z praworządności przez ekwadorski sąd dla sądu niemieckiego.

V. Skarga o stwierdzenie nieważności z powodu szczepionki
i skarga konstytucyjna złożona przez niemieckiego sędziego w sprawie
środków niszczących demokrację i praworządność przez rząd federalny
Równolegle do tych wszystkich wysiłków włoski kolega Dr. Renate Holzeisen
z pomocą naszej i eksperta w sprawie o stwierdzenie nieważności przeciwko Komisji UE
o zatwierdzenie faktycznie niesprawdzonych i wysoce niebezpiecznych szczepionek,
które przynajmniej o ile producenci Bioentech / Pfizer i Moderna
są w rzeczywistości - zabronione - eksperymenty genetyczne na ludziach.
Ponadto bardzo dobrze wyszkoleni i wpływowi prokuratorzy antymafijni we Włoszech
prowadzą śledztwo m.in. w sprawie WHO i jej włoskiego gubernatora.
Dlatego we Francji składana jest skarga do Trybunału Praw Człowieka.

(o: chciałbym uWierzyć że :o) to mógłby być Efekt motyla

https://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_motyla

i że Polacy to nie tylko nie gęsi
ale też nie ( tylko ) strusie .

Blog o psychologii
dobranocka ( dla poprawnych politycznie ) ?
Covid
Droga do sukcesu
Szczepionek wystarczy