niemycie sie ;)

1. Data: 2004-09-17 17:32:28

Temat: niemycie sie ;)
Od: Patryk <p...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedys czytalem taka ksiazke o aborygenach, napisala ja pewna kobieta, ktora
przebywala z nimi przez pewien czas
Jak wiadomo na pustyni nie ma zbyt wiele wody wiec aborygeni generalnie sie
nie myja, podobnie robila ta kobieta, jednak ona opisywala ze przez
pierwsze 2 miesiace strasznie pachniala a pozniej juz przeszlo.
(moze to przyzwyczajenie do wlasnego zapachu ;-)
I jeszcze jedno, podobno w azjaci bardzo malo sie poca wiec nie musza uzywac
antyperspirantow.

Jak to jest z tym myciem czy jest nam potrzebne do zycia, czy mozna sie bez
tego obejsc ?
Dlaczego po dluzszym niemyciu wydzielmay niemily zapach, czy bylo nam to
kiedys na poprzednim stopniu ewolucji potrzebane ?

--
Patryk

2. Data: 2004-09-17 17:48:01

Temat: Re: niemycie sie ;)
Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Patryk,

Dnia 17 września 2004 (19:32:28)
Na temat "niemycie sie ;)"
begin message:

> Jak to jest z tym myciem czy jest nam potrzebne do zycia, czy mozna sie bez
> tego obejsc ?

Kiedys slyszalem o pewnym murzynku, tez sie nie kapal gdyz nie mial gdzie :)
Zreszta tak jak jego bliskie otoczenie i tak cale zycie. Jednak i do nich dotarla
cywilizacja, zaciagnieto go do marynarki (czy wzieto sila, nie wazne) i tak
smierdzial ze zaloga nie mogla wytrzymac :) No i postanowili wrzucic go do
wody ... po czym dostal naglego dotlenienia i zmarł :(

Posesjusz
ICQ: 3385742

3. Data: 2004-09-17 21:10:57

Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to jest z tym myciem czy jest nam potrzebne do zycia, czy mozna sie
bez
> tego obejsc ?

Myc sie trzeba ale nie wolno z tym przesadzac. Codzienne szorowanie sie
mydlem i gabka powoduje zmywanie bariery ochronnej z bakterii i moze
doprorowadzic do grzybicy. Wyszorowac sie dokladnie nalezy raz na jakis czas
jesli prowadzi sie tryb zycie gdzie sie raczej za bardzo nie brudzi, a do
codziennej kapieli powinna wystarczyc woda:)
pozdrawiam
gosia

4. Data: 2004-09-17 23:00:44

Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

gosia wrote:

> [...]
> na jakis czas jesli prowadzi sie tryb zycie gdzie sie raczej za
> bardzo nie brudzi, a do codziennej kapieli powinna wystarczyc woda:)

Hmm, czy mam rozumieć Gosiu, że jeśli ja biorę 2 razy dziennie
prysznic i codziennie myję włosy, to jestem narażony na jakieś
nieprzyjemności? Jeśli nie wezmę rano prysznica, to źle się po prostu
czuje, no a po całym dniu pracy tez wypada się umyć... :)

Maciek C

5. Data: 2004-09-18 05:45:14

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1188647&KAT
=241

6. Data: 2004-09-18 06:07:56

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"gosia" <g...@i...pl> napisał(a)
wnews:cifjtu$kc9$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> jakis czas jesli prowadzi sie tryb zycie gdzie sie raczej za bardzo
> nie brudzi, a do codziennej kapieli powinna wystarczyc woda:)

A jak np. ktos prowadzi aktywny tryb zycia? I codziennie sie poci...to tez
ma sie myc "raz na jakis czas"?
Eh...ja sie codziennie myje ;(
:D

--
Pozdr. Hektor

7. Data: 2004-09-18 06:08:56

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Patryk <p...@N...onet.pl> napisał(a)
wnews:cif7bm$rdu$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
> juz przeszlo. (moze to przyzwyczajenie do wlasnego zapachu ;-)
> I jeszcze jedno, podobno w azjaci bardzo malo sie poca wiec nie musza

Oni tam mniej miecha jedza, no i ogolnie "syfu" wiec ich pot jest mniej
"pachnacy"

(...)

--
Pozdr. Hektor

8. Data: 2004-09-18 06:32:25

Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nieprzyjemności? Jeśli nie wezmę rano prysznica, to źle się po prostu
> czuje, no a po całym dniu pracy tez wypada się umyć... :)
a czy ja pisalam z enie powinno sie myc codziennie?
Ja napisalam z enie nalezy codziennie szorowac sie gabka i mydlem, tylko
powinna wystarczyc zwykla woda:) no chyba ze sie pracowalo w kurzu, lub na
polu to wtedy mydlo jest jak jnajbardziej wskazane.
pozdrawiam gosia

9. Data: 2004-09-18 06:34:02

Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak np. ktos prowadzi aktywny tryb zycia? I codziennie sie poci...to tez
> ma sie myc "raz na jakis czas"?
> Eh...ja sie codziennie myje ;(
> :D

Hej !
Nie ma jak wyjac zdanie z kontekstu... "Wyszorowac sie dokladnie nalezy raz
na jakis czas" wyszorowac znaczy gabka i mydlem!
Pozdrawiam
Gosia

10. Data: 2004-09-18 07:05:01

Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

gosia wrote:

> Myc sie trzeba ale nie wolno z tym przesadzac. Codzienne szorowanie sie
> mydlem i gabka powoduje zmywanie bariery ochronnej z bakterii i moze
> doprorowadzic do grzybicy. Wyszorowac sie dokladnie nalezy raz na jakis

Bakterie przewodu pokarmowego mozna zazywac w tabletkach
(np. po/podczas kuracji antybiotykowej), jak i sa jogurty i inne
produkty je zawierajace te stwory. Czy sa analogiczne srodki na skore -
np. jakies pastylki, plyny itp z bakteriami 'skornymi', ktorych
mozna uzywac do unormowania flory bakteryjnej skory?

Krzysiek Rudnik

wypadające włosy
albinosi
cytologia - gdzie w warszawie na ubezp?