"nienaprawialna" awaria lodówki ?

1. Data: 2006-04-26 16:37:56

Temat: "nienaprawialna" awaria lodówki ?
Od: "Mateusz Tomczyk" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Otoż w ramach zezowatego szczescia w miesiąc po terminie gwarancji
przytrafiła sie nam awaria lodówki Whirpool. Otóż górna czesc - chłodziarka
przestała chłodzić a agregat działał. Serwisan przyjechał i zakomunikowaj
zaraz po otwarciu drzwiczek praktycznie ze jest to jakies rozszczepienie
tylniej scianki lodówki i rozszcelnienie czy cos takiego i jest to
praktycznie nienaprawialne. Super.
Na pocieche jest ze mozna probowac uszcelniąc jakąś pinką co wsztrykują tam
gdzieć ale nie dają zadnych gwarancji czy taka oberacja zaskotkuje. Za tą
przyjemność trzeba tez zapłacić ok 170 zeta :(
Mam pytanie czy komuś sie coś takiego przytrafiło i czy ktokolwiek słyszał
czy da sie cos takiego naprawiać.
Apropo jestesmy z Krakowa moze ktos ma namiary na dobrego speca od lodówek??

Będziemy bardzo wdzięczni bo nowa zakup nowej lodowki nam sie nie uśmiecha
zbytnio :(

Mateusz i Madzia

2. Data: 2006-04-26 17:41:50

Temat: Re: "nienaprawialna" awaria lodówki ?
Od: "Dando" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Zaproscie innego mechanika, niech potwierdzi treze.
U mnie jak niechlodzil zamrazarnik to trzebabylo freonu dopuscic do systemu
i dzialalo.

Daniel

3. Data: 2006-04-26 20:14:41

Temat: Re:
Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tej lodówki już nic nie będzie. Wywal ją i kup nową.

4. Data: 2006-04-26 21:05:22

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to to samo, ale moi dziadkowie maja wlasnie taka lodowko
zamrazarke Whirpoola, która zepsuła sie po gwarancji. Naprawienie polegało
na zamontowaniu wewnątrz komory nowego elementu wymiennika i wyprowadzeniu
na zewnątrz (tylną ścianką) rurek i podłączeniu ich do istniejącej
instalacji, odcinając za razem ten oryginalny wymiennik. Nie pamiętam jak to
wyszło kosztowo, ale juz raz było to poprawiane...

Qwinto

5. Data: 2006-04-27 10:53:09

Od: "W105" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam (miałem) to samo z lodówką Polar ,trzech fachowców stwierdziło to samo
nastąpiło rozszczelnienie układu i nabijanie freonu dawało poprawę na 1-2
miesiące lodówka do wyrzucenia choć zamrażalnik działa bez zarzutu (dwu
agregatowa) szkoda.Jeden zaproponował wyjście z sytuacji a mianowicie
założyć parownik do środka ale po pierwsze zmniejszy się pojemność no i
trzeba zmienić półki bo oryginalne nie zmieszczą się

6. Data: 2006-04-27 13:28:12

Temat: Re: Re:
Od: "Piotrek" <e...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>Z tej lodówki już nic nie będzie. Wywal ją i kup nową.

tzn. jakiego producenta polecasz ?

Piotrek

7. Data: 2006-04-27 15:15:26

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek <e...@w...net> napisał(a):
> tzn. jakiego producenta polecasz ?

Bosch - Siemens

8. Data: 2006-04-27 16:27:25

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Tomczyk" <i...@g...pl> napisał w
wiadomości news:e2o7l4$7bk$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Otoż w ramach zezowatego szczescia w miesiąc po terminie gwarancji
A nie ma już czegoś takiego jak rękojmia? To chyba działało do trzech
miesięcy po gwarancji.
Wojtek

9. Data: 2006-04-27 18:47:47

Od: Olo <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Tomczyk napisał(a):
> Witam
>
> Otoż w ramach zezowatego szczescia w miesiąc po terminie gwarancji
> przytrafiła sie nam awaria lodówki Whirpool.

Jest jeszcze odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności z umową -
2 lata od daty zakupu i oczywiście niezależnie od gwarancji, bo tą daje
producent.
Pozdrawiam,
Olo

10. Data: 2006-04-27 22:12:13

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dando" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Zaproscie innego mechanika, niech potwierdzi treze.
> U mnie jak niechlodzil zamrazarnik to trzebabylo freonu dopuscic do

A skąd weźmiesz freon w dzisiejszych czasach?

Ogrzewanie domu kominkiem
do zayzayera: grzałka w pralce
Dlaczego klimator jest be ?
Skrzypiące drewniane łóżko...
Czy warto zakładać okna z okleiną od środka?