nieodtlenienie

11. Data: 2009-06-10 14:29:11

Temat: Re: nieodtlenienie
Od: "Cancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aszher"
Lepiej
więc będzie dla niego aby zaczął od czegoś lżejszego(psycholog
ewentualnie coś słabiutkiego u internisty), prochy od psychiatry można
dostać bardzo łatwo a przecież nie pisze o jakichś bardziej
niepokojących objawach.
-aszh-

Chyba nie miałeś takiej przypadłości.
Gdzie przez tydzień czy miesiąc bezskutecznie próbowałeś zaczerpnąć tchu.
Nie sa to wcale takie malo niepokojące objawy.
Co do prochów od psychiatry tez nie mogę sie z Toba zgodzić.
Dobry lekarz psychiatra korzysta z leków w ostateczności.
Lekarz psychiatra jest od prowadzenia psychoterapii.
Psycholog zazwyczaj od pomocy psychospołecznej, która nawiasem mówiąc może
prowadzić każdy.
Psychiatrę który proponuje tylko prochy powinno, sie omijać z daleka.

Pozdrawiam
Cancer

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
4143 (20090610) __________

12. Data: 2009-06-10 18:02:41

Od: aszher <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Cze, 16:29, "Cancer" <c...@g...pl> wrote:
> [...]
4143 (20090610) __________

> Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

odnośnie teorii o tym co ma za zadanie psychiatra,,,no coment --- :|
sory ale nie wiesz co piszesz.
odnśnie typa,,,dlegliwość podobną miałam i zapewniam lepiej to
przetrzymać niż się dać na dzień dobry zadżumić,,,,czym kolwiek.Są
naprawde dobre leki "słabe" np propramolan na działanie którego może i
trzeba trochę poczekać aż się ustawi ,ale może mu dobitnie pomóć i za
jakiś czs zapomni o sprawie,,,no chyba,że ktoś lubi być zabajony 24h
na dobe to prego.
-aszh-

13. Data: 2009-06-10 18:30:30

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aszher pisze:

> [...]
> trzeba trochę poczekać aż się ustawi ,ale może mu dobitnie pomóć i za
> jakiś czs zapomni o sprawie,,,no chyba,że ktoś lubi być zabajony 24h

Wyjątkowo poprę Asher - psychiatra nie ma w ramach specjalizacji żadnej
szkoły psychoterapii.
Natomiast o lekach psychiatrycznych, przynajmniej dzisiejszych,
absolutne zero pojęcia. Ciekawe jak można się zadżumić na 24h zwykłym
SSRI(najczęściej stosowana grupa). A pramolan tak naprawdę lekko
uspokaja, ale jego skuteczność jest dyskusyjna.

Makro
--
http://www.mam-efke.pl Portal i forum o psychiatrii
http://psychiatra.miasta.pl Blog o Zakręcie

14. Data: 2009-06-10 19:22:33

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Należy najpierw iść do internisty i zrobić EKG
> jeśli wyjdzie na nerwice psyhjatra i psycholog
EKG za mało, by zdjagnozować nerwicę.
Nerwicę najwygodniej jest djagnozować u każdego
z nieznaną medykowi dolegliwością,
lub z dolegliwością drogą w leczeniu .

15. Data: 2009-06-10 21:05:30

Od: aszher <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Cze, 20:30, Makro <m...@g...pl> wrote:

> [...]
o Zakręcie

> Natomiast o lekach psychiatrycznych, przynajmniej dzisiejszych,
Jeśli jesteś psychiatrą, no cóż to ja ci sie dziwię, że nie rozumiesz
o czym piszę kwestii -skutków ubocznych tych prochów(nie trzeba wiele
wiedzy wystarczy na ludzi patrzeć uważnie i słuchać).
Je jeśli jesteś pacjentem, to nie kadź sam wiesz jak to jest.
Jeśli nic nie masz wspólnego z tymi dwoma kategoriami, zamknij usta
(*czytaj przestań ludzi wprowadzać w błąd)tekstami, że nowa generacja
nie zabaja? ,,,oszołamia permanentnie może w różnym stopniu ale
zawsze, nie wspominając o takich urokach jak kapeć w ustach, park. po
lekowy, dyskinezy,,,oj i dużo by tu jeszcze.
-aszh-

16. Data: 2009-06-10 21:34:11

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aszher pisze:

> [...]
> zawsze, nie wspominając o takich urokach jak kapeć w ustach, park. po
> lekowy, dyskinezy,,,oj i dużo by tu jeszcze.

Jeszcze raz potwierdziłaś swój brak wiedzy. Kapeć w ustach - silne
działanie cholinolityczne miały leki trójpierścieniowe, parkinsonizm
polekowy i dyskinezy- myli ci się z neuroleptykami. SSRI, przynajmniej
część, działa aktywizująco.
Reasumując - brakiem wiedzy wprowadzasz ludzi w błąd. Najlepiej
zamilknij, bo rumieniec wstydu pewnie jest niemożliwy.

Makro
-
http://www.mam-efke.pl Portal i forum o psychiatrii
http://blogozakrecie.blox.pl Blog o Zakręcie

17. Data: 2009-06-10 22:10:36

Od: aszher <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Cze, 23:34, Makro <m...@g...pl> wrote:

> [...]
> Reasumując - brakiem wiedzy wprowadzasz ludzi w błąd. Najlepiej
> zamilknij, bo rumieniec wstydu pewnie jest niemożliwy.

o Zakręcie

wstydze sie bardzo :) i rzeczywiście moja wiedza jest okrojona,ale tak
na konic wontku: Czy takiemu człowiekowi ,który obawia się ,że((( jego
oddech jest nie właściwy))) zalecasz np fluoksetyne? Czy to go nie
nakręci na tyle ,że serce będzie biło za głośno i jeszcze inne
jakieś?,,,takimi ścieżkami podążł mój tok myślenia(może i dla ciebie
deboliza).No w zasadzie czemu nie, można go tak silnie chemicznie
uszczęśliwić ,że wogóle nic go nie będzie interesowało,,ale czy to
jeszcze zycie?To tak retorycznie pytam, bo niestety w tej kwestii mam
doświadczenie na sobie więc zdania nie zmienie.Uwagi chętnie
przyjmuję,cenie ludzi mądrych a niewątpliwie to ty tu jesteś
specjalistą.
pozdrawiam :)
-aszh-

18. Data: 2009-06-10 22:19:36

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aszher pisze:

> [...]
> doświadczenie na sobie więc zdania nie zmienie.Uwagi chętnie
> przyjmuję,cenie ludzi mądrych a niewątpliwie to ty tu jesteś

Fluoksetyna na początku rzeczywiście może u niektórych osób spowodować
przejściowy wzrost niepokoju. Ale zawsze istniej możliwość bardzo
powolnego wchodzenia z lekiem, zaleceniem unikania innych stymulujących
substancji (np. kawa), czy zastosowania malutkich dawek np. hydroxyzyny.
Poprawę samopoczucia po lekach nie nazwałbym chemicznym, przecież celem
jest aby poprawa utrzymała się po ich odstawieniu.

Mam świadomość, że istnieje wiele negatywnych przekonań dotyczących
leków, często wyssanych z palca. Nie zachęcam nikogo do brania leków,
ale miło mi jak ktoś dostrzeże w swoim myśleniu stereotyp.

Makro

19. Data: 2009-06-10 22:38:49

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aszher wrote:

<ciach>

przypominam tylko, że dyskutujesz z forumowym trollem, któremu się wydaje że
jest mądrzejszy od wszystkich lekarzy, oraz z dilerem leków na "nerwicę",
który na wszelkie wzmianki o tym że nerwice mają podłoże somatyczne reaguje
histerią.

A ze skutków ubocznych selektywnych inhibitorów zwrotnego wychwytu
serotoniny:

- trwałe uszkodzenie wątroby i nerek
- trwające latami obniżenie popędu seksualnego, a raczej jego całkowite
wygaszenie
- bardzo liczne samobójstwa, szczególnie młodzieży
- złamania kości
- trwałe zniszczenie zębów

Oczywiście mowa tylko o tych, które zostaną pacjentowi po odstawieniu, bo
tych występujących w czasie ćpania jest dziesiątki.

Co więcej, podczas dyskusji nad akceptacją tych środków, doszło do bardzo
poważnego przekrętu. Ogółem wykonano 74 próby kliniczne. 37 z nich zostało
opublikowanych w liczących się czasopismach - wszystkie one przyniosły
bardzo pozytywne rezultaty. Z kolei 22 które wykazały negatywne rezultaty
(skutki uboczne znacznie przekraczały ewentualne korzyści) w ogóle nie
zostały opublikowane, zaś 11 ze skutkami negatywnymi zostało opublikowane
tak, by ukryć te skutki uboczne.

W skrócie - 94% opublikowanych badań wykazało, że te środki mają większe
działanie pozytywne niż skutki uboczne. Jeśli jednak uwzględnić badania
publikowane i nie dopuszczone do publikacji, pozytywnych jest tylko 51%.

Można tak jeszcze pisać i pisać, ale starczy postawić jedno jedyne pytanie -
czy u pacjenta, któremu ostatnio nasz forumowy diler SSRI polecił leczenie
psychotropami, wykonano wszystkie podstawowe badania wykluczające
somatyczne podłoże nerwicy bądź depresji?

20. Data: 2009-06-10 23:08:32

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:
> [...]
> psychotropami, wykonano wszystkie podstawowe badania wykluczające
> somatyczne podłoże nerwicy bądź depresji?

Oj, wreszcie pojawił się najmądrzejszy, oświecony t.w. Brakowało mojego
ukochanego trolla (od razu zarzucający innym trollowanie). Proszę ciebie
bardzo, jak zwykle, o przedstawienie badań lub podręczników akademickich
potwierdzających twoje tezy (wiarygodnych).

Co najważniejsze, kochany Tomeczku, czy ty umiesz czytać inaczej niż
wybiórczo? Przeczytanie kilku zdań ze zrozumieniem w języku ojczystym
nie powinno być takie trudne. Dla twojego rozumku, przypomnę:

> Nie zachęcam nikogo do brania leków

Bo w odróżnieniu od ciebie rozumiem znaczenie tego o czym piszę. Ty masz
to, że twój bełkot szkodzi, zapewne gdzieś. Powiedz mi skarbie, jakie ty
masz wykształcenie, aby umieć ocenić rzetelność badań medycznych?

Przypominam ci, żebyś spojrzał z pokorą na fakt, że jesteś małym
robaczkiem o małym rozumku, który porywa się na rzeczy dla niego zbyt
skomplikowane. Oczywiście też nie jesteś partnerem do rozmów, bo
wielokrotnie to udowodniłeś.

Dla przypomnienia:
-leczenie migotania komór magnezem podawanym doustnie
-mylenie sztuk teatralnych z rzeczywistością
-negowanie stworzonej przez WHO klasyfikacji chorób

Sądzę, że po pół godzinie bez problemu znalazł bym na tej grupie
ewidentne braki, zaczynające się na poziomie liceum.

Tomeczku, do książek. Nie czytaj już tych trudnych opracowań w sieci, bo
ich nie rozumiesz. Wtedy dostaniesz się na medycynę i podyskutujemy.

Makro

--
http://www.mam-efke.pl Portal i forum o psychiatrii
http://psychiatra.miasta.pl Blog o Zakręcie