niepalenie a cera

1. Data: 2003-06-21 20:15:04

Temat: niepalenie a cera
Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jakiś miesiąc temu rzuciłam palenie. Paliłam rok, z przerwami, wzięłam się
za rzucanie palenia, kiedu poczułam co to jest głód nikotynowy. Teraz juz
nie palę. Tylko zaczęły mi się problemy z cerą. Paradoksalnie, kiedy
paliłam, miałam piękną cerę, zmniajszyły mi się pory, nie miałam pryszczy,
ładny koloryt i włosy mi się mniej przetłuszczały. Natomiast teraz, kiedy
nie palę wyskoczyły mi krostki, świecę się, włosy już pod koniec dnia są
niezbyt świeże i jeszcze pojawiły się krostki na ramionach, które w krótki
okreśnie palczowego życia zniknęły. Przyznaję, że zanim zaczęłam palić tez
miałam tłustą cerę. Ale czuję się okropnie, odzwycziłam się od takich
problemów! Mówi się, że po rzuceniu palenia cera się poprawia, a u mnie jest
wręcz na odwrót :( Wybieram się niedługo do kosmetyczki, bo sama już sobie
nie radzę. Ale mam pytanie, czy ktos miał podobne problemy? Przejdzie samo,
czy będę się męczyć z tłustą cerą?
Rozczarowana, bo miało być tak pięknie bez papierosów - Silje

1. Data: 2003-06-21 23:20:30

Temat: Re: niepalenie a cera
Od: "Ptaszyn Apfelbaum" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem wynika pewnie z tego, że przez gęstwinę dymu tytoniowego nie
dostrzegałaś tych problemów.
Wniosek z tego jest jednak taki, że lepiej nie rzucać. Natomiast jeśli nie
podobamy się sobie to nic tak nie pomoże jak papieros. Realnie pomóc nie
pomoże, ale humor i samoocenę podniesie.

pa

1. Data: 2003-06-21 23:25:03

Temat: Odp: niepalenie a cera
Od: "Milena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka!
Rzucilam palenie ponad 3 miesiace temu (w powaznym nalogu bylam przez prawie
2 lata). Czytajac Twojego posta, uswiadomilam sobie, ze moje problemy z cera
zaczely sie wlasnie po zerwaniu z nalogiem. Mialam niemal idealna cere, a
teraz coraz czesciej miewam pryszcze; na policzkach pojawily sie drobne
krostki, rozszerzone pory w okolicach nosa; no i jeszcze plecy i dekolt...
nigdy nie miewalam tam zadnych pryszczy (niektore sa bardzo bolesne). Nie
wiem, czy moze to miec zwiazek z rzuceniem palenia. Fakt, ze jadam ostatnio
wiecej slodyczy (jakos trzeba bylo zabic glod nikotynowy). Wiec wydaje mi
sie, ze to kwestia nieodpowiedniej diety. Hmm, moze w Twoim przypadku jest
podobnie...
Pozdrowionka:)
Milena

1. Data: 2003-06-22 08:26:20

Od: "Mania" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Teraz juz
| nie palę. Tylko zaczęły mi się problemy z cerą.
<ciach>
Witam
Ja mam tylko sugestie bo moge sie mylic ale wydaje mi sie ze musisz
poprostu troszke poczekac i dbac troche bardziej o cere
Organizm oczyszcza sie z toksyn i musi to troche potrwac ( wiem jak
zachowuje sie organizm po odstawieniu alkoholu -mam niepijacy od 9 lat
przyklad w domu-organizm bardzo dlugo sie odtruwa) .
Pij bardzo duzo wody ,kup w aptece wit A+E i najlepiej przejdz sie do
lekarza ktory da Ci wiecej fachowych rad bo moje to tylko sugestie :))

Mania
Wawa -Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-06-22 08:42:37

Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

(...).
> [...]
> Pij bardzo duzo wody ,kup w aptece wit A+E i najlepiej przejdz sie do
> lekarza ktory da Ci wiecej fachowych rad bo moje to tylko sugestie :))

Dbam jak mogę: nie jem słodyczy ani tłustych potraw, jem dużo owoców.
Natomiast jeśli chodzi o twarz, to różne smarowidła dają ulgę, ale na krótko
:( Chyba faktycznie muszę się przejść do lekarza. Bo te krosty to właściwie
nie są takie zwykłe pryszcze - takie czerwone grudki, ale nie ropieją.
Pozdrawiam!
Silje

1. Data: 2003-06-22 19:01:01

Od: sofi <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-21 22:15, Użytkownik Silje napisał:

> [...]
> czy będę się męczyć z tłustą cerą?
> Rozczarowana, bo miało być tak pięknie bez papierosów - Silje

Ja rzucilam palenie po 8 latach trwania w nalogu (od pol roku nie pala)
i jestem szczesliwa. Faktgem jet, ze zaraz po odstawieniu papierosow
bylo ciezko: 3 rzay zapalenia oskrzeli, problemy ze skora, krostki,
hustawka nastrojow, wilczy apetyt itp.
Teraz jednak jest super - znajomi mowia, że nigdy nie wygladalam tak
dobrze: swieza cera, blyszczace wlasy, slowem "sila i witalnosc" :).
Owszem krostki pojawiaja sie od czasu do czasu tj. w odpowiednie dni
miesiaca ;) ale szybciej sie goja i nie sa tak uciazliwe.
Mysle, że powinnas zaczekac troszeczke na efekty. Twoj organizm zdazyl
sie juz troche przyzwyczic do papierosow i nie tak szybko przyjdzie sie
mu wyzwolic spod jarzma nalogu :)

pozdrowienia i powodzenia w walce z nalogiem
sofi

1. Data: 2003-06-23 07:31:38

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie palę wyskoczyły mi krostki, świecę się, włosy już pod koniec dnia są
> niezbyt świeże i jeszcze pojawiły się krostki na ramionach,
ja tez uważam ze to skutek oczyszcznia organizmu z nagromadzonych
toksyn. Teraz kiedy nei jesz tlustaego, dostarczasz cialu wiecej
witamin, ono szybko chce sie pozbyc tego co niedobre i skutek taki jaki
widzisz. Gdybys zaczela pic herbatkę z bartka na oczyszczenie skóry
efekt bylby taki sam...a wlasnie...a moze bys sie tym wspomogla?? 2
miesiace wysypuje ci sie na buzi wszysko co moze, ale potem skóra jak
pupka niemowlaka sie robi:)
--
Siłą odgiąłeś zaciśnięte na mojej obroży palce swojego syna, który
krzyczał "Tato, proszę nie pozwól im zabrać mojego psa!" Martwię się o

1. Data: 2003-06-25 08:53:08

Od: Mona <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz jednak jest super - znajomi mowia, że nigdy nie wygladalam tak
> dobrze: swieza cera, blyszczace wlasy, slowem "sila i witalnosc" :).

No to troche mnie pocieszylas, bo ja wciaz sie nie moge zdecydowac na
zerwanie, a i tak co i rusz jakis pryszcz wyskoczy i nie chce sie goic...

Pozdrawiam
M.

Farba czy szampon?
pomozcie!!!