nieprzyjemność bezczynności

1. Data: 2007-09-28 13:48:33

Temat: nieprzyjemność bezczynności
Od: GenoFefGnoM <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego bezczynność jest potępiana przez ludzi?
Przyszła mi do głowy myśl,że może ewolucyjnie (genetycznie) człowiek
jest zaprogramowany na działanie. Ludzie tak jak mrówki są w ciągłym
ruchu. Bo coś je do tego pcha.
Długotrwała bezczynność może skończyć się śmiercią jednostki z głodu i
dlatego została przez naturę potępiona. Jeśli chodzi o mnie to tak zwane
trwonienie czasu niesie ze sobą dla mnie raczej przykre uczucia. Co
sądzicie na ten temat? Zna ktoś może jakąś literaturę na ten temat?