nieprzyjemny zapach

1. Data: 2008-11-12 06:42:59

Temat: nieprzyjemny zapach
Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dziecko mi się ostatnio pochorowało, co wiązało się dość obfitymi
wymiotami, które zapoczątkował w naszej sypialni. Dość mocno
zanieczyszczony został sypialniany dywan, który od razu staraliśmy się
jakoś oczyścić, a później, w oczekiwaniu na speca z odkurzaczem
piorącym, wywaliliśmy go na kilka dni na balkon.
W poniedziałek dywan został wyprany, potem spokojnie wysechł w salonie,
a wczoraj zainstalowaliśmy go w sypialni. I tu zonk. Dywan wydziela
lekko nieprzyjemny zapach. W salonie nie było tego czuć, w sypialni
(może dlatego, że 2 razy mniejsza) tak.
Jak można sobie z tym poradzić i wywabić ten zapach (nie jest
intensywny, ale jednak po wejściu do pokoju go czuć od razu)?

Anka P.

2. Data: 2008-11-12 07:53:07

Temat: Re: nieprzyjemny zapach
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anka P." <t...@a...pl> wrote in message

Od smrodu się nie umiera. Trzeba przeczekać, ze względu na dziecko nie
polecam odświeżaczy powietrza.
Obecność maszyny piorącej świadczy o praniu na mokro, możliwe, że rewers
dywanu jest nadal wilgotny, najprostsza rzecz odwrócić go i przesuszyć przy
otwartych oknach. Gdy jest suchy proponuję przepranie dywanu Szamponem do
dywanów (Carpet Shampoo) firmy Amway - trzeba kupić koncentrat i szczotkę do
prania dywanów - na zbiorniku szczotki jest podziałka pokazująca ile
koncentratu zastosować dolewając go dowody - to oszczędne rozwiązanie -
szczotka jest dozownikiem piany, którą zostawia się na dywanie do
wyschnięcia - po wyschnięciu dywanu wystarczy porządnie go odkurzyć. Powinno
pomóc.

3. Data: 2008-11-12 08:01:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

http://www.amway.pl/catalog?category=1100

Szampon i aplikatory do prania dywanów i tapicerki - nr. produktu:

Nr kat.: 100711
AMWAYT Szampon do dywanów i obić tapicerskich

Nr kat.: 100715
AMWAYT Szczotka do czyszczenia dywanów

Szczotkę tę polecam do tapicerki domowej i samochodowej:
Nr kat.: 100719
AMWAYT Szczotka do czyszczenia tapicerki

4. Data: 2008-11-12 08:42:52

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nr kat.: 100711
> AMWAYT Szampon do dywanów i obić tapicerskich

Nie ufam sklepom nie podającym wymaganych prawem cen.
Nie mówiąc już nawet o tym, że Amway to organizacja wyczerpująca znamiona
sekty.
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

5. Data: 2008-11-12 09:51:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message

> [...]
> sekty.
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

GWno prawda. Jest top firma (jedna z wielu) stosująca MLM.
A w rzeczonym przypadku mająca skuteczny środek i zgrabne aplikatory,
pozwalające uniknąć najmowania kogoś z maszyną piorącą za sporą opłatą -
aplikatory są wielokrotnego użytku, a użycie ich bardzo proste.

6. Data: 2008-11-12 10:12:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PRYWATNIE:

To nic nie pomoże - tylko badanie DNA może zmienić sytuację.

7. Data: 2008-11-12 10:21:39

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozwalające uniknąć najmowania kogoś z maszyną piorącą za sporą opłatą -
> aplikatory są wielokrotnego użytku, a użycie ich bardzo proste.

Ale proszę, nie ośmieszaj się już!
http://www.effatha.org.pl/sekty/baza/amway.htm
http://sekty.eu/index.php?option=com_content&task=bl
ogcategory&id=46&Itemid=150
http://sekty.eu/index.php?option=com_content&task=vi
ew&id=191&Itemid=150
http://www.wprost.pl/ar/?O=82534&C=71
http://pl.wikipedia.org/wiki/Amway
http://www.reporter.edu.pl/sekta/praktyka/cmentarze_
amwaya
http://apologetyka.com/sekty/amway/sekta

Prawo wymaga podawania cen. Łamanie prawa i niepodawanie cen jest wysoce
podejrzane. Jeżeli robi to "szanująca się" międzynarodowa korporacja, to
jest to skandal!

BTW Takie aplikatory są w środkach za 5-10 zł.

Moi sąsiedzi używali pianki do szyb z Amway. Kosztowała ich chyba ze 100 lub
150 zł.
Moja kosztowała 10 zł i szyby były tak samo czyste.
Sąsiedzi już nie używają produktów Amway i ciągle nie umieją wytłumaczyć
dlaczego płacili tak drogo.

8. Data: 2008-11-12 10:28:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:gfeaor$sb3$1@atlantis.news.neostrada.pl...

Buchachachachachachacha...

9. Data: 2008-11-12 10:53:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlaczego płacili tak drogo.
>
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Mam cenniki, stare z czasów twoich sąsiadów. Nie chce mi się sprawdzać, ile
środek do okien kosztował, ale z pewnościa podajesz nieprawdziwą cenę.
Carpet Shampo to koncentrat 1:10 rozcieńczany w wodzie. Starcza na rok
używania. I tak jest z większością środków, nawet jeżeli nie są tanie, to
okres stosowania przez przeciętną rodzinę jest tak długi, że te "tanie"
erzace okazują się bardzo drogie...

10. Data: 2008-11-12 15:46:57

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anka P." <t...@a...pl> wrote in message
> [...]
> Jak można sobie z tym poradzić i wywabić ten zapach (nie jest intensywny, ale
> jednak po wejściu do pokoju go czuć od razu)?

Też szukam rozwiązania usunięcia zapachu który po jakimś czasie powinien się
wywietrzyć.
Odrzucjąc śmierdzące vel pachnące odświeżacze zanalazłem coś co pokażą Google po
wpisaniu OdourStop.
Jak się wydaje to po prostu pojemnik z aktywnym węglem, jak pisałem jeszcze nie
kupiłem więc nie wiem jak się sprawdzi.

TomekD

Wybór piekarnika i płyty pod zabudowę - wkłady katalityczne
Gofrownica
Buty - wielkość wkładki a długość stopy
wentylacja kotlowni w kominie?
WILGOC W MIESZKANIU