niepsująca kuchnia

1. Data: 2007-02-14 16:30:15

Temat: niepsująca kuchnia
Od: " hela" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeżeli nie Wrozamet i nie Amica, które wybili mi z głowy forumowicze, to co?
Ktos ma kuchnie gazowo elektryczną, która jest bezawaryjna? No moze prawie
bezawaryjna.

2. Data: 2007-02-14 17:47:41

Temat: Re: niepsująca kuchnia
Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " hela" napisał w wiadomości
> [...]
> co?
> Ktos ma kuchnie gazowo elektryczną, która jest bezawaryjna? No moze prawie

jakos nie bardzo widze sens w tym pytaniu. Co wg Ciebie znaczy bezawaryjna
lub prawie bezawaryjna? Jak dlugo ma chodzic sprzet bezawarii zeby uznac go
za bezawaryjny? Wiadomo, ze predzej czy pozniej wszystko ulega zuzyciu, wiec
nie ma sprzetu bezawaryjnego. Wszystko tez zalezy od egzemplarza na jaki
trafisz oraz sposobu jego uzytkowania, wiec wszelkiego radzaju
generalizowanie mija sie z sensem. Owszem sa lepsze i gorsze marki, ale tego
bezposrednio nie mozna przelozyc na bezawaryjnosc. Tak samo nie ma sensu
porownywania produktow wyprodukowanych 10 latemu i tych obecnie - chociazby
z powodu, ze tych pierwszych juz przewaznie nie ma w handlu. Tak juz na
koniec mam od 3 lat gazowo-elektryczna Amice i chodzi narazie bez problemow,
chociaz balbym sie powiedziec, ze to sprzet bezawaryjny!

Tomek

3. Data: 2007-02-14 20:56:17

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " hela" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> co?
> Ktos ma kuchnie gazowo elektryczną, która jest bezawaryjna? No moze prawie

Witam

Jestem w podobnej sytuacji, stoję przed wyborem kuchenki ale mam taki mętlik
w głowie że już sama nie wiem taki jest wybór.
Moi znajomi zachwalają kuchenkę Gorenie, sam nie wiem może ktoś mogłyby
podzielić sie doświadczeniami jak w praktyce sprawują się kuchenki tej
firmy.

4. Data: 2007-02-14 21:31:15

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 17:30, " hela" <h...@g...pl> wrote:
> jeżeli nie Wrozamet i nie Amica, które wybili mi z głowy forumowicze, to co?
> Ktos ma kuchnie gazowo elektryczną, która jest bezawaryjna? No moze prawie
> bezawaryjna.

Rzeczywiście wiele zależy od egzemplarza na jaki trafisz. Czasami
trafi się wyjątkowo pechowy;). Ja od 10 lat użytkuję mastercook. I w
sumie, z wyjątkiem uszczelki, która ot się zużyła, nic większego się
nie działo. Trochę kiepsko działa zapalarka przy pokrętłach, ale co do
piekarnika (termoobieg, i coś tam ciekawego jeszcze;)) nie mam żadnych
zastrzeżeń. Gorenje też może być dobre:) Z tego co wiem, dawno temu
dawali długi czas gwarancji, co może być plusem.

Pozdrawiam.
est

5. Data: 2007-02-14 21:35:56

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co?
> Ktos ma kuchnie gazowo elektryczną, która jest bezawaryjna? No moze prawie

Nie wiem co pisali inni grupowicze na temat kuchni Amica, ale ja tą kuchenkę
mam od 7 lat i jest zupełnie bezawaryjna, posiada wszystkie możliwe funkcje
i jestem z niej bardzo zadowolona.
Niestety wkrótce będę musiała się z nią rozstać z powodu zmiany miejsca
zamieszkania :(
Pozdrawiam
Teli.

6. Data: 2007-02-14 22:05:41

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

poranna.kawa <c...@g...com> wrote:

> Ja od 10 lat użytkuję mastercook.

Mastercook to nowa nazwa dawnego wrozametu :-)

Ja tam mam Amicę i nie narzekam.

J.

7. Data: 2007-02-15 07:01:15

Od: " hela" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz <l...@p...onet.pl_USUN_TO> napisał(a):

> jakos nie bardzo widze sens w tym pytaniu. Co wg Ciebie znaczy bezawaryjna
> lub prawie bezawaryjna?

To może uściślę.
Problemem jest kiedy sprzęt zaczyna się psuć na gwarancji i mimo wymiany
newralgicznych elementów następuje powtórka.
Jeśli pytam użytkowników o opinie i słyszę: migiem psują sie iskrowniki, po
kilka razy z rzędu, szybko psuje się grzałka, wreszcie ktoś pisze, że blach
wytrzymują 2-3 lata, to coś nie jest dobrze z marką.
I to nie jest tak, że z całego forum nazbierało się kilku pechowców, bo w
najbliższym otoczeniu mam osobę, której kuchnię dotknęły wszystkie te
przypadłości.

8. Data: 2007-02-15 07:16:32

Od: " hela" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta <m...@w...pl> napisał(a):

> Jestem w podobnej sytuacji, stoję przed wyborem kuchenki ale mam taki mętlik
> w głowie że już sama nie wiem taki jest wybór.

Czuj duch, Marto :) Pamiętaj żeby przed ostatecznym zakupem sprawdzić czy
wybrany sprzęt posiada rzeczywiście funkcje które potrzebujesz.
Czasem można się zdziwić. W specyfikacji producenta są drabinki a sklep
oferuje z wytłoczką /gdzieś tam pojawia się informacja że model ma różne
rozwiązania, ale my akurat nie czytamy zwykle wszystkiego/, miał być
termoobieg, jest sam wentylator bez grzałki, za to cena wyjątkowo atrakcyjna
się wydaje :/
Życzę udanego zakupu.

9. Data: 2007-02-15 08:04:03

Od: " hela" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał(a):

> Mastercook to nowa nazwa dawnego wrozametu :-)

Błąd.
Dawny Wrozamet to Wrozamet S.A. należący do grupy kapitałowej Fagor....
i producent marki Mastercook :)

10. Data: 2007-02-15 08:52:30

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " hela" napisał w wiadomości news:er10fq$1g5$1@inews.gazeta.pl...
(...)
> I to nie jest tak, że z całego forum nazbierało się kilku pechowców, bo w
> najbliższym otoczeniu mam osobę, której kuchnię dotknęły wszystkie te
> przypadłości.

ale cos w tym jest, ze na grupie pisza osoby, ktore przewaznie narzekaja na
sprzet. Zauwaz ze jesli cos Ci dziala to jestes z tego zadowolona i siedzisz
cicho, natomiast dyskusja zaczyna sie dopiero jak pojawia sie problemy :)
Druga sprawa to, ze nie da sie polecic kuchenki, o ktorej mozna powiedziec
"bedzie Ci dzialac bezawaryjnie", bo przeciez to tylko maszyna, w ktorej
moze wszystko sie wydarzyc po dowolnym czasie. Dlatego napisalem Ci jaka ja
mam, chociaz nie bede krzyczal: kup tą!!, bo jak padnie to psy na mnie
bedziesz wieszac ;)
Wybierajac kuchenke kierowalem sie tylko cena, jej funkcjami i wygladem -
odrzucajac oczywiscie jakies nieznane i najtansze marki. Poki co wszystko
dziala, szyba mi nie wybuchla, zapalarka nie przestala dawac iskry, garnki
nie spadają ;)

pozdrawiam
Tomek

pralka mi działać przestała ://