niesamowity bol piety!!!!

1. Data: 2010-11-02 03:18:37

Temat: niesamowity bol piety!!!!
Od: Gosia18 <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

dzisiaj stalo sie cos dziwnego.. nie mialam zadnego bolu w lewej
stopie... bylam na uczelni w tak zwanych "belerinkach" czulam ze sa
troche nie wygodne wiec postanowilam ze zmienie je jak wroce na inne
buty... nie bolaloo mnie nic,.. pod wieczor doslownie w jednej minucie
dostalam takiego bolu ze nie moge sie dotknac, nie moge stanac na
niej... nie mieszkam w Polsce.. czy sa jakies domowe sposoby na bol
piety!? to jest cuntrum piety, przeszywajacy bol...
blagam pomozcie.....
dzieki, Gosia

2. Data: 2010-11-02 12:48:56

Temat: Re: niesamowity bol piety!!!!
Od: PALETUM <1...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/11/2010 04:18, Gosia18 pisze:
> [...]
> niej... nie mieszkam w Polsce.. czy sa jakies domowe sposoby na bol
> piety!? to jest cuntrum piety, przeszywajacy bol...
Być może coś się Pani wbiło i to na tyle głęboko, że nie jest wyczuwalne
palcami(drobinka szkła). W takich wypadkach babciny sposób na pozbycie
się intruza :
nalać do miski gorącej wody ( ale nie wrzątek) i mocno
rozmydlić/rozpuścić mydło w kostce (bez zapachowe, żeby nie podrażnić)
moczyć w tym nogę przez parę minut utrzymując wysoką temp. wody
ale mydła musi być dużo na tyle,żeby woda nie była przejrzysta.
Mydło działa rozmiękczająco, ciepła woda również i lagodzi ból.
Potem sprubować wycisnąć cokolwiek się da. Jesli boli nadal, jeszcze
potrzymać nogę w bardzo ciepłej wodzie z mydłem. Jeżeli da Pani nodze
odpocząć sama po kilku godzinach pozbędzie się intruza, a jesli jest
zbyt duży to go wypchnie bliżej powierzchni.

Ale przyczyna może być jeszcze inna, np. reumatyczna, zapaleniowa itp...

3. Data: 2010-11-02 18:24:29

Od: Gosia18 <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 2, 4:55 am, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> Ciezko przez internet cos doradzic.
> Musisz jednak wiedziec, ze w stopach sa zakonczenia wielu nerwow
> kluczowych dla organizmu czlowieka.
> Stad tez takie dzialanie refleksoterapii, gdzie uciskajac okreslone
> miejsce spodu stopy oddzialywuje sie na niektore organy i narzady.
> Dlatego tez miedzy innymi glupota jest nosic niewygodne obowie.
> Sadzac z opisu bolo, u ciebie zapalil sie chyba jakis nerw lub jego
> zakonczenie.
> Dlatego pozostaja ci chyba tylko leki przeciwbolowe (sa one takze
> przeciwzapalne) i cierpliwosc.
> I powinnas zadbac o komfort stop.

dziekuje bardzo za rady.. w nocy obudzil mnie przenikajacy bol. Rano
rowniez nie moglam na noge stanac ale po chwili rozchodzilam ja i bol
sie zmniejszyl ciekawe na jak dlugo...

4. Data: 2010-11-02 18:26:00

Od: Gosia18 <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 2, 4:48 am, PALETUM <1...@o...pl> wrote:
> [...]
> zbyt duży to go wypchnie bliżej powierzchni.
>
> Ale przyczyna może być jeszcze inna, np. reumatyczna, zapaleniowa itp...

dziekuje bardzo... rozniez myslallam o tym ze to jest szklo lub inny
material ale nic sie nie ujawnilo wrecz bol sie zwiekszyl gdy poszlam
spac... nie wiem czy przypadkiem to nie jest pierwsza objawa
ostrogi...

5. Data: 2010-11-02 18:46:44

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-02 19:24, Gosia18 pisze:
> dziekuje bardzo za rady.. w nocy obudzil mnie przenikajacy bol. Rano
> rowniez nie moglam na noge stanac ale po chwili rozchodzilam ja i bol
> sie zmniejszyl ciekawe na jak dlugo...

Moze to coś związane ze ścięgnem achillesa? Może nadwyrężyło Ci się.
Weź narazie ibuprom. Wybierz się do jakiegoś ortopedy.

--
animka

6. Data: 2010-11-08 13:15:35

Od: ola <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gosiu, idz do ortopedy, to moze nie byc ostroga.

Ale jesli to ostroga, rentgen pokaze, to popros o fizykoterapie, a
narazie zrob kilka razy dziennie takie cwiczenia:

Krok duzy do przodu, ciezar ciala na przedniej nodze, maly schyl w
kolanie, bolaca noga z tylu, na palcach oparta o podloge. Balansowac
w dol i w gore, stopa rozciaga sie. Mozesz sie trzymac rekami sciany
aby nie upasc. Dla rownowagi to samo dla drugiej nogi.

Drugie cwiczenie - przysiady na palcach stop, kolana delikatnie
polozyc na podloge. Tez chodzi o rozciaganie stopy. Tez trzymaj sie
czegos, abys nie trzepnela mocno kolanami w podloge.

W nocy, jak boli, to tez rozciagac stope, ciagnac palce nogi w strone
nogi.
Poloz pod kostke stopy mala poduszke przed zasnieciem, aby pieta nie
dotykala niczego.

Kup sobie wkladke na piete specjalna dla ostrogi, albo wystarczy cos
miekkiego z PVC, mozesz sobie sama wyciac, niech szewc zrobi ci skosne
wykonczenie w miejscu gdzie przeszkadza. To powinno kosztowac grosze.

Koniecznie idz do ortopedy bo to moze byc cos innego, nie ostroga.

Zainteresuj sie przepisami ubezpieczeniowymi dla cudzoziemcow, moze
masz jakies prawa.

Pozdrawiam

Ola

7. Data: 2010-11-09 09:11:26

Od: ola <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 8, 3:15 pm, ola <o...@g...com> wrote:
> [...]
>
> Koniecznie idz do ortopedy bo to moze byc cos innego, nie ostroga.
>
> Zainteresuj sie przepisami ubezpieczeniowymi dla cudzoziemcow, moze

poprawka:

jest:
"Krok duzy do przodu, ciezar ciala na przedniej nodze, maly schyl w "

powinno byc:

"ciezar ciala na wyciagnietej do tylu nodze "

bo chodzi o rozciagniecie miesni stopy.

Jeszcze jedno:
natychmiast przerwac cwiczenie, jesli bol sie zwiekszy.
To podstawowa zasada prawie wszystkich cwiczen.

Badz zdrowa.

Ola

bolący palec
Problem z dziąsłami