niespodziewane wyniki badań

1. Data: 2015-11-26 10:45:58

Temat: niespodziewane wyniki badań
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka.
"Według Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) nie jest
prawdopodobne, by glifosat - organiczny związek chemiczny wchodzący w skład
niektórych herbicydów - powodował raka. Reuters pisze, że wnioski EFSA mogą
prowadzić do odnowienia przez Unię Europejską zgody na stosowanie glifosatu,
wprowadzonego przez Monsanto w latach 70."
Pozdrawiam chemicznie Ja...cki

PS
http://www.ogrodinfo.pl/aktualnosci/ochrona-roslin/g
lifosat-oczyszczony-z-zarzutow

2. Data: 2015-11-26 10:52:07

Temat: Re: niespodziewane wyniki badań
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-26 o 10:45, Dirko pisze:
> [...]
> wnioski EFSA mogą prowadzić do odnowienia przez Unię Europejską zgody na
> stosowanie glifosatu, wprowadzonego przez Monsanto w latach 70."
Jak dla mnie "Monsanto" - słowo klucz.
pozdrawiam lobbystycznie
Jacek

3. Data: 2015-11-26 18:43:32

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wnioski EFSA mogą prowadzić do odnowienia przez Unię Europejską zgody na
> stosowanie glifosatu, wprowadzonego przez Monsanto w latach 70."

Kto zapłaciła za te badania i opinię?

Krycha.

4. Data: 2015-11-26 21:04:57

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Kto zapłaciła za te badania i opinię?

Podejrzewasz jakąś babę?

5. Data: 2015-11-26 21:57:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2015 18:43:32 +0100, Krycha napisał(a):

lifosat-oczyszczony-z-zarzutow

> Kto zapłaciła za te badania i opinię?

Jak to kto 3-]

--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

6. Data: 2015-11-26 22:54:53

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 26 listopada 2015 21:57:13 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

Podobno,niedobrze,jak kobieta zachodzi w ciążę,na ścieżce opryskanej glifosatem.

Koleżanko Ikselko,niezbyt często tu bywasz,a chciałem Cię spytać,czy owocowała Ci
grusza,którą kiedyś posłałem? U mnie jeszcze nie,ale ma już krótkopędy.

7. Data: 2015-11-26 23:07:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2015 13:54:53 -0800 (PST), l...@g...com
napisał(a):

> [...]
grusza,którą kiedyś posłałem? U mnie jeszcze nie,ale ma już krótkopędy.

Niestety, wszystkie nasze grusze (w sumie 4) zostały wykarczowane -
inwestycja kanalizacyjna w gminie wymagała poświęceń :-(
Grusze zresztą i tak bardzo nam chorowały, nie pomagały opryski, a tych nie
sposób byłoby uniknąć - więc po cóż takie owoce, nawet gdyby były. Albowiem
mamy tu specyficzny mikroklimat: zastoisko mrozowe. Późne przymrozki na
piachach to paskudna sprawa, a właśnie u nas one są regułą, podczas gdy
wokoło niekoniecznie. Dlatego owoce pojawiały się zaledwie raz na kilka
dobrych lat, a generalnie ich praktycznie nie bywało, albo uszkodzone przez
mróz.
To samo mamy z jedyną czereśnią. Jeśli są owoce, to uszkadzane przez
przymrozki, czernieją natychmiast albo są zniekształcone. I tak jest od
początku, czyli od 20 lat. Też pójdzie niedługo na ścięcie :-(((
Na sad to ja już nadziei nie mam.

8. Data: 2015-11-27 10:42:18

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Na sad to ja już nadziei nie mam.

Posadź gruszę azjatycką,ona nigdy nie choruje.

9. Data: 2015-11-27 11:46:49

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Posadź gruszę azjatycką,ona nigdy nie choruje.

Hejka. I tu się nie zgodzę. Gruszę azjatycką od Ciebie (i pozostałe)
wykończyła u mnie rdza.
Pozdrawiam fitopatologicznie Ja...cki

PS
http://poradnikogrodniczy.pl/rdza-gruszy-zwalczanie-
opryski-zapobieganie.php

10. Data: 2015-11-27 13:26:16

Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 27 listopada 2015 11:46:53 UTC+1 użytkownik Dirko napisał:
> [...]
ps.com...

> Hejka. I tu się nie zgodzę. Gruszę azjatycką od Ciebie (i pozostałe)

Pomyliłeś drzewka. Moje grusze azjatyckie,wśród zardzewiałych,nigdy nie miały rdzy. I
nie mają.I nie będą miały,bo rdza ich nie lubi.

Choinka z Castoramy
ciecie drzew owocowych
Jak spalic liscie ....
Orzech włoski, ściąć, czy ratować