niespokojny sen... jak sobie z tym radzić ... ??

1. Data: 2003-08-17 09:16:26

Temat: niespokojny sen... jak sobie z tym radzić ... ??
Od: "pepe" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

jak poradzić sobie z niespokojnym snem, budzeniem innych poporzez dzwne
odpały nocne .... czyli budzenie innej osoby "wstawaj !! wstawaj, wszyscy
juz poszli, bierz latarke.."
lub opprostu gadanie przez sen....

jestem w pewnej istytucji w której uzywam latarki, broni itp... i
każdorazowy odpał nocny właśnie związany jest z ta instytucją..

z góry dzięki za wszelka pomoc

2. Data: 2003-08-17 11:13:16

Temat: Re: niespokojny sen... jak sobie z tym radzić ... ??
Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pepe" <p...@p...onet.pl> napisał(a) tak:

> [...]
>
> jestem w pewnej istytucji w której uzywam latarki, broni itp... i
> każdorazowy odpał nocny właśnie związany jest z ta instytucją..

Idź do lekarza. Albo na urlop. Może powinieneś opuścić tę instytucję,
pomyśl. Odpał - co znaczy? Że Ci 'odbija' czy eksplozja?

Jerzy

"rdza"
Kłopoty ze stopami
neurolog lub neurochirurg dzieciecy