nieświeży oddech

1. Data: 2003-08-31 19:52:12

Temat: nieświeży oddech
Od: "Darek" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie: Jakie są skutki uboczne usunięcia migdałków?

Lekarz laryngolog, po wykorzystaniu wszelkich możliwych środków stwierdził,
że żeby pozbyć się nieświerzego oddechu trzeba usunąć migdałki - wskutek
przebytych w dzieciństwie angin wytworzyły się na nich "krypty" w których
gromadzą i rozkładają się resztki jedzenia. Wygląda to jak białe "kulki" na
migdałkach.
Oczywiście nie chcę mieć nieświeżego oddechu, ale trochę mnie przeraża myśl
o usunięciu migdałków.
Co o tym myślicie? Miał może ktoś podobny problem?
Pzdr

2. Data: 2004-08-26 17:05:28

Temat: Re: nieświeży oddech
Od: "A...@w...pl" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Właśnie odkryłam Twój post. Jezeli mógłbyś odpisać byłoby mi bardzo miło...
Przede mną podobny problem. Wiem, że usunięcie migdałków odsłania płuca.
Organizm jest bardziej podatny na infekcje. Czy poddaleś sie temu zabiegowi? I
jak? Jak oddech? Jest poprawa? Bardzo pozdrawiam. Anka

grzybica zwierzęca u ludzi
trabka sluchowa
książka lekarska
Re:My emails for you!