nietypowe siedzisko- gdzie kupic?

1. Data: 2004-10-25 11:35:16

Temat: nietypowe siedzisko- gdzie kupic?
Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wymyslilismy sobie do naszego saloniku takie fajne niskie poduchy do
siedzenia.

chodzi o to zeby goscie mogli sobie, niemal po turecku, usiasc na puchatym
dywanie do okola niskiego stoliczka.
mniej wiecej jest cos takiego w ikei: http://glinki.com/?l=pc36gm ale to
jest poszewka na normalna poduszke. wiec jak sie na tej miekkiej poduszce
usiądzie to sie zapadnie niemal do ziemi.

Co mozna wlozyc do takiego siedziska zeby bylo dosc sztywne.?
Myslalem nad trawa morska ale gdzie kupic takie cos?
macie jakies pomysly?

musta

1. Data: 2004-10-25 11:38:43

Temat: Re: nietypowe siedzisko- gdzie kupic?
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...] Co mozna wlozyc do takiego siedziska zeby bylo dosc sztywne.?[...]

Twardą piankę tapicerską.

Pozdrawiam
Hanka (nic więcej nie powiem, sama dopiero rozpoznaję temat :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-10-25 11:44:03

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twardą piankę tapicerską.

Haniu na ciebie zawsze mozna liczyc!

1. Data: 2004-10-25 11:59:32

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Haniu na ciebie zawsze mozna liczyc!

O jeny, to już muszę odpracować ;) Jeżeli siedzisko ma być takie bardziej
solidne, to u niektórych tapicerów można sobie zamówić materac sprężynowy
(bodajże bonnell) na wymiar. No i są "metody naturalne" - suchy groch albo
fasola (i mniej naturalne - jakiś granulat z tworzywa sztucznego), dzięki
którym można uzyskać dobrze podpierającą, dopasowującą sie do kształtu ciała
poduszkę.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-10-27 06:57:23

Od: "Aneta Mróz" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

> wymyslilismy sobie do naszego saloniku takie fajne niskie poduchy do
> siedzenia.

Podaj co chcesz konkretnie i w jakich wymiarach a zrobimy ci bez żadnego
problemu. Wykonujemy różne takie mebelki niewymiarowe i to w rozsądnych
cenach.

Pozdrawiam

Aneta Mróz
www.jameb.pl
e-mail : j...@j...pl

1. Data: 2004-10-27 07:19:02

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta Mróz" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...] Wykonujemy różne takie mebelki niewymiarowe
> i to w rozsądnych cenach.[...]

O, fachowiec - jak miło :) To ja mam pytanie, mogę? (pytanie do wszystkich
grupowiczów, rzecz jasna :). Chodzi mi po głowie taki prosty mebel
kanapopodobny:

___________________________________
/ _________________________ /|
/ /|_______________________/ / |
/____/ / /____/ |
|_____|_______________________|_____|/

- oparcie plus podłokietniki w całości, siedzisko w postaci poduszki
składanej na pół (jak książka, "grzbiet" z przodu kanapy), dającej możliwość
przekształcenia w leżysko :) Wymiary w wersji złożonej - jakieś
2x1.25x0.6m. Pytanie numer jeden: czy toto można zrobić w całości z twardej
pianki czy jednak wymaga jakiegoś stelaża (a jeśli tak, to jakiego? -
stawiam na ramę z listewkami pod spód plus "ceownik" z jakiejś płyty na tył
i boki). Pytanie numer dwa: jak fachowiec ocenia sensowność konstrukcji w
ogóle? Pytanie numer trzy: ile coś takiego zrobionego na zamówienie może (z
grubsza i orientacyjnie oczywiście) kosztować?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-10-27 07:44:37

Od: "Aneta Mróz" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich

Jest to spokojnie do wykonania . Stelaż powinien byc drewniany . Z twardej
pianki raczej tego nie widzę.Konstrukacja jest juz jako taka znana . Takie
meble równiez robilismy. Wade ma taka ,że nie jest zbyt wygodne spanie i
raczej nie ma pojemnika. , choć i taką opcje można zrobic , ale to tylko
mały pojemnik. Cena takiego czegoś powinna oscylowac w granicach w
zalezności od uzytej tkaniny w okolicy 1000 PLN.

Pozdrawiam

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:clnicb$m3j$1@nemesis.news.tpi.pl...

1. Data: 2004-10-27 07:53:10

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]Wade ma taka ,że nie jest zbyt wygodne spanie

Dlaczego? Wydawało mi się, że płaski, twardy materac jest jedną z
najwygodniejszych opcji...

> i raczej nie ma pojemnika[...]

Na tym mi akurat nie zależy, zależy mi natomiast, żeby cały mebel był
możliwie najniższy. Dziękuję ślicznie za informacje :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-10-27 08:08:59

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podaj co chcesz konkretnie i w jakich wymiarach a zrobimy ci bez żadnego
> problemu. Wykonujemy różne takie mebelki niewymiarowe i to w rozsądnych
> cenach.

ok

wejdz w ten link ktory wyslalem w pierwszym watku - chce cos takiego - tam
sa wymiary.
http://glinki.com/?l=pc36gm

Pech chce, ze mieszkam w Warszawie wiec za transport tez troche wyjdzie.

Wysokosc takiego siedziska powinna byc okolo 20 cm.

Tapicer w Warszawie stwierdzil ze powinien kleic dwie warstwy twardej pianki
po 10 cm i obciagnac w fizeline. Powiedzial ze na oko wyjdzie 70 zl sztuka.
Akurat nam pasuje kolorystyka z Ikei do wystroju pokju, wiec potrzebujemy
tylko "farszu"
Zastanawiamy sie jak zredukowac ceny. Potrzebujemy od 2 do 4 sztuk w
zaleznosci od ceny bo 110 zl to dla nas niestety zaduzo.

Co mozecie zaproponowac? Albo doradzic?

Musta

1. Data: 2004-10-27 12:29:46

Od: "Aneta Mróz" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Dlaczego? Wydawało mi się, że płaski, twardy materac jest jedną z
> najwygodniejszych opcji...

No niestety nie do końca . Mojego męża siostra tez tak myslała , jak jej
zrobiliśmy rogówkę na wymiar na spręzynach to dopiero poczuła ,że dobrze
śpi. Naprawdę z naszego doświadczenia wynika ,że najlepsze jest spanie na
sprężynach.Twoje najgorsze rozwiązanie nie jest złe, ale lepiej jest jak
materac nie leży na podłodze a na jakims stelażu. Ale i tak po jakims
czasie każdą gąbka nawet o dużej twardości traci swoje właściwośći ,
sprężyny lepiej to wytrzymują.

Pozdrawiam

Aneta Mróz

Myszy
Nawilżacz ultradźwiękowy - tym razem to nie reklama.
próba śćżźę
cena za montaz okien
próba śćżźę