nietypowe siedzisko- gdzie kupic?

1. Data: 2004-10-27 12:32:28

Temat: Re: nietypowe siedzisko- gdzie kupic?
Od: "Aneta Mróz" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pech chce, ze mieszkam w Warszawie wiec za transport tez troche wyjdzie.
>
> Wysokosc takiego siedziska powinna byc okolo 20 cm.
>
> Tapicer w Warszawie stwierdzil ze powinien kleic dwie warstwy twardej
pianki
> po 10 cm i obciagnac w fizeline. Powiedzial ze na oko wyjdzie 70 zl
sztuka.
> Akurat nam pasuje kolorystyka z Ikei do wystroju pokju, wiec potrzebujemy
> tylko "farszu"
> Zastanawiamy sie jak zredukowac ceny. Potrzebujemy od 2 do 4 sztuk w
> zaleznosci od ceny bo 110 zl to dla nas niestety zaduzo.

> [...]

Możemy zaproponować takie siedzisko w 2 wykonaniach :

1. Byłoby to siedzisko na sprezynach , czyli wartstwa bonella ( sprezyn ) i
gabka + wysokoelatyczny materiał na samej górze w cenie 55 zł

2. Takie wykonanie jak to w Warszawie tylko jeszcze dodany materiał
elastyczny na samej górze w cenie 50 zł .

Do Warszawy czasem jeżdziemy , robimy tam tez czasem meble. Ale Jeśli chcesz
szybko to trzeba by było wysłać.

Pozdrawiam

Aneta Mróz

1. Data: 2004-10-27 12:35:31

Od: "Aneta Mróz" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta Mróz" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
> Witam

> No niestety nie do końca . Mojego męża siostra tez tak myslała , jak jej
> zrobiliśmy rogówkę na wymiar na spręzynach to dopiero poczuła ,że dobrze
> śpi. Naprawdę z naszego doświadczenia wynika ,że najlepsze jest spanie na
> sprężynach.Twoje najgorsze rozwiązanie

Sorry miało być rozwiązanie ( po prostu )

nie jest złe, ale lepiej jest jak

1. Data: 2004-10-27 12:45:33

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakims stelażu. Ale i tak po jakims czasie każdą gąbka nawet o dużej
> twardości traci swoje właściwośći , sprężyny lepiej to wytrzymują.

Rozumiem. U mnie ten wyrób kanapopodobny ma służyć do sporadycznego
polegiwania z książką i sporadycznego przenocowywania gości, więc zakładam,
że niekoniecznie musi być pancerny. Poza tym zastosowanie stelaża pod
całością i uczciwych sprężyn komplikuje konstrukcję (bo wtedy już nie
przewrócę zwyczajnie połówki materaca do góry nogami, nie?), o wpływie na
cenę nie wspominając. Na razie więc plan jest taki: stelaż, pianka 10cm,
pianka 15cm (dla wyrównania wysokości stelaża przy rozkładaniu). Mogłoby
być? Zastanawiam się jeszcze, jak zorganizować możliwość zdejmowania
pokrowca.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-10-27 12:46:27

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> 2. Takie wykonanie jak to w Warszawie tylko jeszcze dodany materiał
> elastyczny na samej górze w cenie 50 zł .

pogadam z zona

a po co ten material elastyczny?

musta

1. Data: 2004-10-27 13:05:46

Od: "Aneta Mróz" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> pogadam z zona
>
> a po co ten material elastyczny?

Można go dać , albo nie . To jest cos takiego jak w poduszkach.

Pozdrawiam

Aneta

1. Data: 2004-10-27 13:32:08

Od: "Aneta Mróz" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:clo5gg$316$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> całością i uczciwych sprężyn komplikuje konstrukcję (bo wtedy już nie
> przewrócę zwyczajnie połówki materaca do góry nogami, nie?),
Zgadzam się

o wpływie na
> cenę nie wspominając.
Tutaj niekoniecznie

Na razie więc plan jest taki: stelaż, pianka 10cm,
> pianka 15cm (dla wyrównania wysokości stelaża przy rozkładaniu). Mogłoby
> być?
Pewnie tak,
Zastanawiam się jeszcze, jak zorganizować możliwość zdejmowania
> pokrowca

Z tym jest nagorzej, Ale naprawdę zdejmowane pokrowce to nie jest takie
super rozwiązanie. Lepiej zastosowac dobry materiał, np taki pokryty
teflonem . I masz świety spokój. A jak sie pobrudzi to tez wypierzesz.

Pozdrawiam
Aneta Mróz

1. Data: 2004-10-27 13:34:49

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj niekoniecznie

O. To zaskakujące - wydawałoby się, że rozwiązanie bardziej skomplikowane,
wymagające użycia większej ilości lepszego materiału, a w dodatku trwalsze i
wygodniejsze w eksploatacji, po prostu musi być droższe. W takim razie będę
pytać tapicera o obie wersje (do Pabianic to mam niestety trochę daleko ;().

> [...]Lepiej zastosowac dobry materiał, np taki pokryty
> teflonem . I masz świety spokój. A jak sie pobrudzi to tez wypierzesz.

Dzięki serdeczne za porady, pozdrawiam
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

Myszy
Nawilżacz ultradźwiękowy - tym razem to nie reklama.
próba śćżźę
cena za montaz okien
próba śćżźę