niska odpronosc organizmu

1. Data: 2006-09-10 18:17:26

Temat: niska odpronosc organizmu
Od: chris <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Od ponad dwóch lat często się przeziębiam, nie jestem dłużej zdrowy niż
dwa miesiące, nawet w lato. Czy są jakieś leki podnoszące odporność,
które możecie polecić?
Czy moze pójść do jakiegoś specjalisty ale jakiego?
Jak pójdę do swojej przychodni, to lekarz zapisze mi staly zestaw leków
i zawoła "następny proszę"

pozdrawiam

chris

2. Data: 2006-09-11 11:58:59

Temat: Re: niska odpronosc organizmu
Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bakterie preparowane w kaspułkach (np. Luivac), żeń-szeń, Echinacea.

3. Data: 2006-09-11 13:36:29

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chris" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Od ponad dwóch lat często się przeziębiam, nie jestem dłużej zdrowy niż
> dwa miesiące, nawet w lato. Czy są jakieś leki podnoszące odporność, które
> możecie polecić?

Padma 28.

Iwona
//Lekarstwo bywa gorsze od choroby.//
- Francis Bacon
www.kociszce.ao.pl

4. Data: 2006-09-11 14:34:19

Od: chris <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Limcha napisał(a):
> Bakterie preparowane w kaspułkach (np. Luivac), żeń-szeń, Echinacea.

dziekuje za odpowiedzi

czy ten luivac moge brac na wlasna rękę?
czy musze isc do lekarza?

kb

5. Data: 2006-09-11 18:05:24

Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może jesteś alergikiem ? Ja też ciągle chorowałam, aż w końcu zrobiłam
testy - alergia. Zażywałam leki przeciwalergiczne, przestałam chorować. Już
nie pamiętam, co to przeziębienie.

Ewa.

6. Data: 2006-09-11 18:30:18

Od: chris <k...@M...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Heming napisał(a):
> A może jesteś alergikiem ? Ja też ciągle chorowałam, aż w końcu zrobiłam
> testy - alergia. Zażywałam leki przeciwalergiczne, przestałam chorować. Już
> nie pamiętam, co to przeziębienie.

drogie sa takie testy alergiczne?
gdzie to mozna zrobic, jestem z trójmiasta.

za wszelkie wskazówki bede wdzieczny
z gory dziekuje i pozdrawiam

chris

7. Data: 2006-09-12 19:59:31

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Limcha wrote:

> żeń-szeń

Żeń-szeń to naprawdę bardzo drogie placebo. Chociaż... być może ma jakieś
właściwości.

--------http://42.pl/u/lG3--------------------------
------------------------
Ginseng pharmacology: multiple constituents and multiple actions.
Attele AS, Wu JA, Yuan CS.

Ginseng is a highly valued herb in the Far East and has gained popularity in
the West during the last decade. There is extensive literature on the
beneficial effects of ginseng and its constituents. The major active
components of ginseng are ginsenosides, a diverse group of steroidal
saponins, which demonstrate the ability to target a myriad of tissues,
producing an array of pharmacological responses. However, many mechanisms
of ginsenoside activity still remain unknown. Since ginsenosides and other
constituents of ginseng produce effects that are different from one
another, and a single ginsenoside initiates multiple actions in the same
tissue, the overall pharmacology of ginseng is complex. The ability of
ginsenosides to independently target multireceptor systems at the plasma
membrane, as well as to activate intracellular steroid receptors, may
explain some pharmacological effects. This commentary aims to review
selected effects of ginseng and ginsenosides and describe their possible
modes of action. Structural variability of ginsenosides, structural and
functional relationship to steroids, and potential targets of action are
discussed.

Wysypka na brzuchu ....
czy istnieje pojecie "markery kardionekrotyczne" ?
co oznacza skrót sc?
leczenie zębów
Czy to wogóle możliwe?