niski fibrynogen (?)

1. Data: 2006-07-27 06:50:02

Temat: niski fibrynogen (?)
Od: "aopinia" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Robiłam badania i wyszedł mi niski fibrynogen 145,9 mg/dl. Na wynikach norma
to 150-400. Na stronach medycznych 200-400. Różnica w zakresie jest znaczna.
Dodatkowo mam podwyższoną glukozę 119mg/dl - ale to ponoc efekt owoców
jedzonych wieczorem - mam powtórzyć. Mam obfite miesiączki i szukam
przyczyny.
Czy mam powtórzyć badania i czy jest to powód do niepokoju.
A.

2. Data: 2006-07-27 14:43:12

Temat: Re: niski fibrynogen (?)
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aopinia" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> przyczyny.
> Czy mam powtórzyć badania i czy jest to powód do niepokoju.

Glukoza we krwi:
http://serwisy.gazeta.pl/zdrowie/1,51214,949789.html
http://www.diabetyk.org.pl/?a&m_s%5Ba%5D=76&m_s%5Bd%
5D=11
Według starych norm:
5.5 mmol/l 99 mg/dł. na czczo.
Proponuję zrobic krzywą cukrową / trochę kłopotliwe./

Fibrynogen, I czynnik krzepnięcia, białko włóknikowe - globulina, białko
osocza krwi
Stężenie we krwi wynosi 2-4 g/dm3. Niedobór prowadzi do powstania plamic
(skaz krwotocznych).
http://www.resmedica.pl/rmart0017.html

krew w kale
jak poradzić sobie z gorączką w taki upał??
Jak zbadać czy to na pewno nerwica?
dr Kit-Bieniecka-czy ktoś się u niej leczył
Tarczyca a zmiana ogniskowa