niskie ciśnienie

1. Data: 2007-07-11 09:38:56

Temat: niskie ciśnienie
Od: grave <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pytam w sumie z ciekawości, siedzac w domu mam straszni niskie
cisnienie, zdarza sie ze ok 100 na 59.
CZy wszystko w porzadku ? Moze zaczac pic kawke ? :)

pozdr
ynio

2. Data: 2007-07-11 10:18:09

Temat: Re: niskie ciśnienie
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grave" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Pytam w sumie z ciekawości, siedzac w domu mam straszni niskie cisnienie,
> zdarza sie ze ok 100 na 59.
> CZy wszystko w porzadku ? Moze zaczac pic kawke ? :)

Niskie ciśnienie może być z dwóch powodów. 1. Organizm nie ma siły
"podnieść" ciśnienia. 2. Organizm nie potrzebuje podnosić ciśnienia.
Obawiam się, że jesteś przy pkt. 1. Trzeba szukać przyczyny.
www.optymalni.org.pl
Przy prawidłowej diecie ciśnienie jest zazwyczaj niskie, czyli, organizm nie
potrzebuje go "podnosić".
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-07-11 11:40:51

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek"

> Przy prawidłowej diecie ciśnienie jest zazwyczaj niskie, czyli, organizm
> nie potrzebuje go "podnosić".
> Pozdrawiam Jurek M.

Jedna wielka optymalna bzdura.
Nie słuchaj go, to naganiacz optymalnej sekty.
Chce nabić sobie kieszeń kosztem chorego.
Pozdrawiam
Cancer

4. Data: 2007-07-12 14:07:11

Od: "Maga" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grave"

> [...]
> zdarza sie ze ok 100 na 59.
> CZy wszystko w porzadku ? Moze zaczac pic kawke ? :)

O, ten temat też mnie interesuje.
Ciśnienie mam strasznie niskie, do tego pijam kawę ze 2/3 razy dziennie.
Pomaga tylko przez chwilę.
pozdr.
Agata

Nowotwór złośliwy - proszę o pomoc
Usunięcie płata płucnego
autoszczepionka czy to pomoze ? gdzie w Bydgoszczy ?
Jaka norma B2 w USA ??
Zespol odstawienia benzodiazepin ?