no to zaczynamy!

11. Data: 2018-07-23 20:44:12

Temat: Re: no to zaczynamy!
Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo zafascynowała mnie propaganda...
a tu się okazuje, że to wszystko opatentowane...
i na podstawie RODO nikt nie ma prawa pisać o propagandzie bo to
opatentowane...

12. Data: 2018-07-23 21:17:37

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-23 o 20:44, wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU pisze:
> bardzo zafascynowała mnie propaganda...
> a tu się okazuje, że to wszystko opatentowane...
> i na podstawie RODO nikt nie ma prawa pisać o propagandzie bo to
> opatentowane...

Ależ pisać i czytać wolno, tylko przetwarzać (czyli myśleć) nie należy.

13. Data: 2018-07-24 20:44:05

Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ pisać i czytać wolno, tylko przetwarzać (czyli myśleć) nie należy.

trudna odpowiedź, może nawet nie na temat... można dodać to:
"wbija nam się sranie rozepchanie sprzed 1000 lat a mamy 2018..."

trochę się gubię już w tym, np. zabijanie dzieci przez tych co ich nikt
nie lubi - atak parcie-muszą-komando...

14. Data: 2018-07-25 20:31:52

Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i potwierdzone, jako światły obywatel... założyłem stronę - ciekawe
komu wystarczy odwagi...

15. Data: 2018-07-26 18:52:15

Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, przepraszam, chciałem Was wciągnąć w strefo gierki - przepraszam,
zapomniałem z kim mamy do czynienia...

mam taki problem i nie bardzo sam jestem w stanie ogarnąć - cfelenia a
RODO... chciałem otworzyć stronę o cfelonkach dla fanatyków modelu
optymalnego... jednakże straszy się jakimś RODO, że te cfelenia to
opatentowane więc żaden frajer nie ma prawa słowem piardnąć na ten
temat... no i nie wiem, nie ogarniam...

16. Data: 2018-08-20 21:34:06

Od: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i jak tam
wyleczyli Kogoś już?
ta koalicja...

musk
co tam kur...?
Dlaczgo?
baba
Medycy w Pytaniu na Śniadanie - potępiam