notbook, a ciaża

1. Data: 2003-08-02 08:00:58

Temat: notbook, a ciaża
Od: "Raphael" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chciałam zadać pytanie. Czy są jakieś przeciwskazania przy ciąży ad. pracy
przy notbooku?

2. Data: 2003-08-02 08:34:49

Temat: Re: notbook, a ciaża
Od: <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No w gruncie rzeczy jak jest sie w ciązy to cięzkich rzeczy nie powinno sie
nosic na brzuchu :) ale jak jakis biznesowy laptopek to nie powinien
zaszkodzic :))

3. Data: 2003-08-02 11:31:56

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

ojej...
Jaki znow notbook i co ma wspolnego komputer z ciaza?!

--
Norbert
Minolta S414

4. Data: 2003-08-02 18:50:31

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <p...@n...gg> napisał w wiadomości
> ojej...
> Jaki znow notbook i co ma wspolnego komputer z ciaza?!

Jak to co?
Kodeks pracy przewiduje ograniczenie czasowe pracy cięzarnej z
komputerem - chyba 4h dziennie.

pozdr

cherokee

5. Data: 2003-08-02 19:40:06

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Kodeks pracy przewiduje ograniczenie czasowe pracy cięzarnej z
> komputerem - chyba 4h dziennie.

Bo sie kobieta przemeczy :)
Akurat siedzenie przy kompie jest bardzo stresujace... juz 21:40 - 10:00 =>
11 godzin.

--
Norbert
Minolta S414

6. Data: 2003-08-02 19:53:08

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo sie kobieta przemeczy :)
> Akurat siedzenie przy kompie jest bardzo stresujace... juz 21:40 -
10:00

Nie chodzi o przemęczenie, a o czas pracy z urzadzeniem.

pozdr

cherokee

7. Data: 2003-08-04 21:45:06

Od: "A,J,A Kotwica" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bgh4r5$8g2$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Norbert" <p...@n...gg> napisał w wiadomości
> 10:00
>
> Nie chodzi o przemęczenie, a o czas pracy z urzadzeniem.

i o czas pracy w pozycji siedzącej, bo w innych raczej trudno przy
komputerze pracować.
Kobiety w ciąży mają dużo gorsze krążenie, bo macica naciska im na żyły i
tętnice, a to może powodować np. obrzęki.
Ale sądząc po nicku Norbert jest raczej facetem i niewiele może wiedzieć na
ten temat, może więc sobie tylko ironizować...
pozdr
Ania

8. Data: 2003-08-04 22:08:07

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert dostał się w tym roku na medycynę i nagle stał sie fachowcem w
każdej z dziedzin, ktora w jakikolwiek sposob wiaże się z naukami
medycznymi...

powodzenia !
M.

9. Data: 2003-08-04 22:17:45

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Norbert dostał się w tym roku na medycynę i nagle stał sie fachowcem w
> każdej z dziedzin, ktora w jakikolwiek sposob wiaże się z naukami
> medycznymi...

Ehhhh... anuluje subskrypcje to sie moze juz nie odezwe.
Przepraszam grupowiczow za glupkowate posty :(
Grupe czytam od 2 lat, staralem sie nie odzywac :(

--
Norbert
Minolta S414

10. Data: 2003-08-04 22:23:47

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ehhhh... anuluje subskrypcje to sie moze juz nie odezwe.
> Przepraszam grupowiczow za glupkowate posty :(
> Grupe czytam od 2 lat, staralem sie nie odzywac :(

żyjemy w wolnym kraju, każdy ma prawo wygłaszać swoje poglądy, tak samo ja,
jak i Ty
Nie bądź taki sensytywny....

pzdr.
M.

Po biegunce
Felczerzy
Uczulenie na słonce?
Wiązadła w stawie kolanowym...skręcenie POMOCY
najmocniejszy bzd ?