nowa amnestia cbneta :)

291. Data: 2010-02-23 11:12:41

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hluaqq$ln7$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> sensie, że nie jestem w stanie jednoznacznie skłonić się ku którejkolwiek
> z opcji "czym było Ender". Najbliżej jest mi z nim do tego, że chyba
> jednak nie był prawdziwy. Nigdy bardzo dokładnie się w niego nie
> wczytywałem, ale czasami ta postać którą kreował bywała w szczegółach
> sprzeczna ze sobą. W szczególności ciekawi mnie dla czego nigdy nie
> wyskoczył do mnie z pianą na pysku - mimo że kilkukrotnie dałem mu okazję.
> Zamiast tego jakieś takie "niewinne" kuksańce mi sprzedawał. Tak jakby
> reagował bo nie wypadało nie zareagować. Ten jego dystans do mojej osoby

Poparłeś go na początku. też nie lubisz hipokryzji i pruderii. A on nie
przyszedł
tu szukać niezbyt wylewnych sojuszników.
Niezbyt wylewnych przeciwnicy też go nie interesowali.
A co do Twojej wylewności - ostatnio mocno że tak powiem, w moim
odczuciu - zaskakujesz ;) Jakaś odwilż po dłuższym milczeniu ?
Pamiętam, że kiedyś, dawno, też sporo tworzyłeś tu na psp - o ile
Cię nie mylę. To z Tobą miałem kosmiczną wymianę zdań o 'kamieniu na głowie'
? ;)))

292. Data: 2010-02-23 11:17:27

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Redart- odpisałem tak, żeby nie mieszać Ciebie do tego wątku personalnie,
> ani trenR'a. Chodziło mi o jak najczystsze podejście- kumkasz?:-).
> Wzywając trenR'a- chcesz żeby był sędzią we własnej sprawie. No ok- tylko
> w tym momencie możemy wkroczyć w fazę sitwiarską- czego chciałem uniknąć.
> Bardziej liczyłem, że poprosisz olinka czy cóś:-)

Teraz będzie personalnie: za bardzo IMHO próbujesz dbać o jakieś fasady
czystości, 'laboratoryjnego wyizolowania od persona'.

Skończy się to tym, że i tak wstaniesz od kompa pójdziesz zrobić kupę ;)

A kto wie - może po drodze gdzieś komuś podłożysz "jesteś głupi jak but".
Gotów ?

No to siup - w sitwę ....
sit sit sit ...

293. Data: 2010-02-23 11:18:43

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <i...@g...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> A kto wie - może po drodze gdzieś komuś podłożysz "jesteś głupi jak but".

OK- gotów. Redarcie, jesteś wspaniałym człowiekiem.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

294. Data: 2010-02-23 11:19:38

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-luty-10, Redart wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Ou dzizas ... Tylko nie o grach komputerowych ...

od razu grach, kolorowankę ze spidermanem chce :)

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

295. Data: 2010-02-23 11:20:46

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-luty-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

no trudno, pokonał mnie.

--

Smok Horynycz wrócił z imprezy, a żona do niego:
- Piłeś? Chuchnij!!!

296. Data: 2010-02-23 11:20:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Redart <i...@g...onet.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
> ... zostałem zaskoczony ... A konkretnie: postanowiłem poszukać jakiegoś
> linku do kawału o martwym w stroju klowna. I mi wyskoczyła grafika.

> Jesteś w ciąży ???
> Gratulacje !!!!!

Ty, Redart, też???
Gratulacje!!!!!!!!!

Qra

297. Data: 2010-02-23 11:25:38

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Kajdanki i kaloryfer????

Wifi i rolety na oknie balkonowym.

Qra, ale Wasze propozycje też mi się podobają

298. Data: 2010-02-23 11:26:16

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-luty-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> A może dobrze jest wystawiać swoje słabizny?
> Bo wiesz:
> 1. Bądźmy ludźmi - nie udawajmy cyborgów. Łaciatość silno-słabiznowata jest
> nam przypisana.
> 2. Jeśli coś jest prawdziwe, to i tak szlag tego nie trafi. Więc z czystej
> ciekawości można czasami wystawić się ...pod rynnę.
>
> Ale oczywiście możemy bawić się w super-silnych, super-inteligentnych,
> przepięknych, przezdrowych i przebogatych - tylko że taka szopka jest
> okrutnie nudna na dłuższą metę.
> Nie lepiej polubić to co jest???

imho - jedynie słuszna opcja.
to też działa trochę jak "przekuwanie słabości na siłę".
toto niełatwe jest jednak :)

--

komuś tu psycha klęka, a ja się zaraz dowiem komu.

299. Data: 2010-02-23 11:28:26

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> A będziesz wystarczająco sztywny, by kukiełek szedł samodzielnie? Czy mam
> Cię ciągnąć za sobą?

To może spróbujmy odwrotnie, ja się poruszam trochę a Ty sprawdzisz czy
kukieł reaguje - jeśli tak to spróbuję go trochę rozluźnić, a nawet ...
ejkum kejkum olo ratuj.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

300. Data: 2010-02-23 11:29:31

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oddaję głos na ten post,
> jako na
> post dnia !
>
> ROTFL ;)

Zawsze wiesz jak wprawić mnie w zakłopotanie ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo