nowa ankieta na vege.pl - zapraszamy do jej wypelnienia!

1. Data: 2003-02-10 11:24:29

Temat: nowa ankieta na vege.pl - zapraszamy do jej wypelnienia!
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

wypelnijcie nowa ankiete:
http://www.vege.pl/dod/ankieta_preferencje.php

"Jestem studentką Wydziału Technologii Żywności w Szkole Głównej
Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Obecnie piszę pracę magisterską na
temat: "Badanie dostępności żywności wegetariańskiej na polskim rynku".
Zbieranie wyników ankiety potrwa conajmniej do końca czerwca 2003r.,
później zajmę się opracowywaniem wyników.

W celu uzyskania pełniejszego obrazu sytuacji rynkowej chciałabym poznać
preferencje konsumentów (głównie wegetarian), którymi kierują się przy
zakupie produktów spożywczych. Niniejsza ankieta ma charakter anonimowy i
nie jest badaniem komercyjnym. Zebrane dane zostaną wykorzystane na
potrzeby mojej pracy i nie będą udostępniane osobom trzecim.

Zapraszam gorąco do wypełnienia ankiety nie tylko wegetarian. Ewentualne
uwagi, pytania, wątpliwości proszę kierować pod adres: m...@w...pl"

pozdr.
pat
--