nowa chyba

1. Data: 2002-10-29 13:56:49

Temat: nowa chyba
Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Dawno temu w zamierzchlych czasach nie tylko czytalam i chlonelam wiedze
robotkowa ale tez sie udzielalam. Niestety w miedzyczasie urlop a potem masa
pracy (po dzis dzien trwajacy kolowrot) odciagnely mnie i pochlonely mase
czasu. Zostalo mi podczytywanie. I w koncu osotatnimi czasy Ania-Sekutnica
wyciagnela mnie an spotkanie robotkowe ( malo zem sie udzielala i nie mialam
co pokazac bo robota ta w trakcie wielka i nie do przytargania autobusem ).
Chcialam wrzucic na strone dziel kilka ( malenstwa moje kochane) te co
jeszcze sa w domu (bo ja glownie prezenty robie). No i udalo sie , zeby sie
tak oficjalnie przywitac nie bedac goloslowna ze cokolwiek robie ( na
bierzaco bede dorzucac to co juz mam i co jeszcze zrobie) to zapraszam na az
4 WIELKIE DZIELA http://www.brimpke.republika.pl/haft/haft.html
Pozdrawiam
Dagmara

1. Data: 2002-10-29 14:10:09

Temat: Re: nowa chyba
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> są gdzieś schemaciki do tych obrazeczków?
Ania

1. Data: 2002-10-29 16:07:36

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

itaj, Daga,
a gdzie zawedrowal obrazeczek, ktory pokazywalas w W-wie na spotkaniu z
Krysia starannie opakowana?
Te na stronce cudnesa, zwlaszcza mewy mnie zachwycily

Grazyna :-)))

1. Data: 2002-10-30 06:53:07

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witaj Dagmaro,
jak dla mnie to bardzo apetycznie wygląda to śniadanko. Może jakiś schemacik? A
na mewy też bym miała chętkę. Pozdrawiam Cię.

Milena

1. Data: 2002-10-30 12:08:21

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ania

Witaj,
Kwiatuszka i mewy mam z gazety ( jak poskanuje - ale to dpoiero po swiecie
to moge popodrzucac), kaktusy z jakiejs strony ( jak odnajde to podam adres
bo dawno to robilam i nie pamietam ) a sniadanko z
http://www.cross-stitch-academy.com/freebies/breakfa
st.htm

Pozdrawiam
Daga

a teraz dziergam kartki swiateczne i niedlugo powrzucam na stronke :)

1. Data: 2002-10-30 12:09:13

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
schemacik? A
> na mewy też bym miała chętkę. Pozdrawiam Cię.

Mewy gazetowe wiec jak po weekendxzie zeskanuje to przesle a sniadanko jest

1. Data: 2002-10-30 12:11:17

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Krysia starannie opakowana?
> Te na stronce cudnesa, zwlaszcza mewy mnie zachwycily

Witaj Grazynko,
Obrazeczek powedrowal do kogos w prezencie, oczywiscie wczesniej go
zeskanowalam ale nie moge na razie go znalesc. Albo w ferworze porzadkow
poszlo z dymem albo gdzies sie zadekowal i czeka az go odnajde i jak tylko
to nastapi to oczywiscie dorzuce go do innych mych wielkich dziel ;))))

Daga

1. Data: 2002-10-30 12:33:17

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mewy gazetowe wiec jak po weekendxzie zeskanuje to przesle a sniadanko jest
> z http://www.cross-stitch-academy.com/freebies/breakfa
st.htm

> Daga

O, dziękuję Ci bardzo (już ściągam). Pozdrowienia.

Milena

1. Data: 2002-10-31 08:34:21

Od: A...@i...pl (Agata) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
adres
> bo dawno to robilam i nie pamietam ) a sniadanko z

Z w/w strony udało mi się ściągnąć kilka schematów z
dzieciaczkami-zwierzaczkami, m.in. owieczkę, króliczka, myszkę. Może
ktoś chce?
Pozdrowionka
Agata

Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f167c

1. Data: 2002-10-31 09:37:07

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a teraz dziergam kartki swiateczne i niedlugo powrzucam na stronke :)

Moge prosic wzorki?

Magda (Katowice)

Jeszcze jedno pytanko o wzór siatkowy
poszukuję Lanarte