nowe mieszkanie - grzyb przy wannie w silikonie

1. Data: 2004-01-05 07:48:01

Temat: nowe mieszkanie - grzyb przy wannie w silikonie
Od: "grajek" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam nowe mieszkanie (2 lata) i pojawil mi sie grzyb przy wannie na
silikonie,
uszczelnilismy wanne silikonem wierzac ze tak bedzie dobrze, ale niestety,
grzyba nie da sie wyczyscic, wyglada na to ze urzeduje on w srodku silikonu,
co zrobic? wywalic stary silikon, polozyc nowy i liczyc sie z tym ze co
jakis czas trzeba to robic?
czy sa jakies silikony odporne na grzyby (ten tez niby byl odporny)
czy moze jakas inna lepsza metoda uszczelnienia wanny ze sciana?

i drobne pytanie na koniec, jak usunac stary silikon?

pozdrowienia
grajek

1. Data: 2004-01-05 09:36:55

Temat: Re: nowe mieszkanie - grzyb przy wannie w silikonie
Od: Zbigniew \"Ksiądz\" Wantuch <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niejaki "grajek" <n...@p...pl napisał w wiadomości

> [...]
silikonu,
> co zrobic? wywalic stary silikon, polozyc nowy i liczyc sie z tym ze co

Niestety tak. U mnie to co jakiś rok...

> czy sa jakies silikony odporne na grzyby (ten tez niby byl odporny)

Dowiadywałem się - podobno nie ma...:-(

> i drobne pytanie na koniec, jak usunac stary silikon?

Ja zdzieram cały nozykiem i szpachelką, głęboko, kładę nową masę szpachlową
i maluję, a potem silicon.
Maluję Beckersem, więc trzyma około 1 roku.

Z wyrazami - Zbyszek

1. Data: 2004-01-26 20:35:05

Od: kropek114 <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam . Jedyną firmą , która robi silikon odporny na grzybki jest firma
MAPEI . Są to silikony typowo wyprodukowane do tego typu histori jak
uszczelnienia wanien i brodzików. Pozdrawiam

--
Monter okien i nie tylko

Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

1. Data: 2004-01-28 15:04:20

Od: "grajek" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam . Jedyną firmą , która robi silikon odporny na grzybki jest firma
> MAPEI . Są to silikony typowo wyprodukowane do tego typu histori jak
> uszczelnienia wanien i brodzików. Pozdrawiam

dzieki, dzisiaj jade na zakupy
pozdrowienia
grajek

1. Data: 2004-01-29 14:11:28

Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2004-01-26 21:35, kropek114:
> Witam . Jedyną firmą , która robi silikon odporny na grzybki jest firma
> MAPEI . Są to silikony typowo wyprodukowane do tego typu histori jak
> uszczelnienia wanien i brodzików. Pozdrawiam

e, nie zgadzam się, mam silikon Mapei i grzyba na nim elegancko
wyrośniętego. No, chyba, że my mamy jakieś specjalne predyspozycje (a
szkoda).
Jak na mój gust, to toto wyrośnie wszędzie.

--
serdecznosci botwinka

1. Data: 2004-01-29 21:18:16

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy moze jakas inna lepsza metoda uszczelnienia wanny ze sciana?
>
> i drobne pytanie na koniec, jak usunac stary silikon?

z tego co wiem to kazdy lub wiekszosc silikonow sanitarnych ma dodatek
grzybobojczy,podkreslam sanitarny.
a odnosnie tego czy naprawde grzyb sie ich nie ima to nie mam pojecia,u siebie
1,5 roku temu uszczelnilem i grzyba jeszcze nie widac

expres Delonghi typ BCO 260 a BCO260 CD
garnki
Zlewozmywak - wątpliwości
co to moze byc?