nowe zdjęcia

1. Data: 2003-07-05 13:30:31

Temat: nowe zdjęcia
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie - zapraszam:
http://renya-k.w.interia.pl/19-06-2003/index.htm
Pozdrav.Rene

2. Data: 2003-07-05 14:09:52

Temat: Re: nowe zdjęcia
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
news:be6ju2$656$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jak w temacie - zapraszam:
> http://renya-k.w.interia.pl/19-06-2003/index.htm
> Pozdrav.Rene

Czy domek będzie kiedyś tynkowany?

Pozdrawia boletus

3. Data: 2003-07-05 14:44:31

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> Czy domek będzie kiedyś tynkowany?
>
> Pozdrawia boletus

A co?, tynk by Ci się bardziej podobał niż kwiatki?

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

4. Data: 2003-07-05 14:50:52

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co?, tynk by Ci się bardziej podobał niż kwiatki?
>
> Pozdrawiam ciepło, Dziadek

Kwiatki już są,a tynku nie ma.Pytałem,ponieważ
fugi są dopieszczone:)

Pozdrawia ulewnie boletus

5. Data: 2003-07-05 14:57:59

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tynk mozna zawsze pomalowac w kwiatki
> (czy otynkowanie kwiatkow by sie udalo, nie wiem).
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Na tej grupie już różne cuda się zdarzały-jak ostatnio
ktoś zauważył.

Pozdrawia poulewnie boletus

6. Data: 2003-07-05 15:01:32

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> A co?, tynk by Ci się bardziej podobał niż kwiatki?

Tynk mozna zawsze pomalowac w kwiatki
(czy otynkowanie kwiatkow by sie udalo, nie wiem).

> [...]

Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

7. Data: 2003-07-05 17:15:47

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie - zapraszam:
> http://renya-k.w.interia.pl/19-06-2003/index.htm
> Pozdrav.Rene

Co jest na fotce nr 10?
A mnie zachwycił jaśminowiec i wiciokrzew.
A przede wszystkim drewniany płot, uwielbiam takie płoty...
Jakby tak malwy, dziewanny, floksy i inne wiejskie cuda między ten koper?

Pozdrawiam
Marta z wiejskim ogrodem:-)

8. Data: 2003-07-05 18:16:29

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A przede wszystkim drewniany płot, uwielbiam takie płoty...
> Jakby tak malwy, dziewanny, floksy i inne wiejskie cuda między ten koper?

Niemożliwe,to koperek na sprzedaż:)

Pozdrawia boletus

9. Data: 2003-07-05 22:01:25

Temat: Odp: nowe zdjęcia
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fugi sa dopieszczone - a jakże:) no i tynku nie będzie. Jeśli moge
zaproponować - to radujcie oczy misternym wykonaniem fug i działaniem
matki natury w rośnięciu kwiatków:):):)

10. Data: 2003-07-05 22:08:26

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co jest na fotce nr 10?
Goździki, floks szydlasty, zasiany samoczynnie tzw. złoty deszcz, pozimowe
jakieś cebulowe(chyba szafirek) i jakieś paskudztwo którego nijak nie mogę
wytępić!!!

> A mnie zachwycił jaśminowiec i wiciokrzew.
Mnie zachwycają co roku. Wiciokrzew ma już 5 lat i w wieku lat 3 był
przesadzany (patrz zdjęcie w dziale "o mnie" - tam jest ten sam wiciokrzew w
innym otoczeniu)

> A przede wszystkim drewniany płot, uwielbiam takie płoty...
Ja też... nie ma dla mnie nic piękniejszego niż stary omszały płot (który
oczywiście stoi jeszcze a nie leży połamany na ziemi :):):))

> Jakby tak malwy, dziewanny, floksy i inne wiejskie cuda między ten koper?
Nieee - koper rośnie w ogródku warzywnym, floksy są "gdzie indziej", a
dziewanna rozsiała się tak samo jak któremuś z grupowiczów (Januszowi???)
ale mnie to nie przeraża:):):)

> Pozdrawiam
> Marta z wiejskim ogrodem:-)

Pozdrav. Rene (też z wiejskim ogrodem:) jak widać na załączonych na stronie
obrazkach)

PS. ale skromnością w tym poście nie grzeszyłam - nieprawdaż??? Ale proszę -
darujcie! Wszak sami chyba wiecie, jak miło jest gdy coś cieszy oczy....

Zderzenie.
co dalej po przekopaniu?
kłopotliwe posty
Goździki brodate