nowy preparat na eczeme ???

1. Data: 2002-11-16 14:10:20

Temat: nowy preparat na eczeme ???
Od: "Marcin" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

slyszalem ze na rynek polski ma wejsc nowy preparat (na zchodzie juz jest)
przeznaczony do leczenia m.in. eczemy ? ponac nie posiada efektow
ubocznych wyniklych ze stosowania masci sterydowych
a moze ktos ma wlasyn "sposob" (preparat) na eczeme ???
zwykle tworza mi sie niewielkie wypryski na dloniach.

2. Data: 2002-11-17 09:45:00

Temat: Odp: nowy preparat na eczeme ???
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przeznaczony do leczenia m.in. eczemy ?

Na pewno nie egzemy?

pozdr

cherokee

3. Data: 2002-11-17 09:55:47

Temat: Re: nowy preparat na eczeme ???
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Na pewno nie egzemy?

Eczema=egzema. Z tym że eczema to po łacinie. Również za granicą (USA) używają
nazwy eczema.

4. Data: 2002-11-17 12:38:12

Od: dradam <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Nov 2002 10:55:47 +0100, m...@o...pl wrote:

>Eczema=egzema. Z tym ?e eczema to po ?acinie. Równie? za granic? (USA) u?ywaj?
>nazwy eczema.

Zgadza sie. Nie tylko w USA uzywa sie zreszta tego terminu
(zapozyczonego z laciny), ale we wszystkich krajach
angielskojezycznych ( Kanada, Wielka Brytania, Australia etc.).

Pozdrawiam

Adam

PS. Jak sie szuka DOVONEXu na Inecie to trzeba niestety posluzyc sie
jezykiem angielskim.

Pozdrawiam

dradam

5. Data: 2002-11-22 13:03:54

Od: "Waldek" <w...@e...net.ae> szukaj wiadomości tego autora

Jaką nazwę nosi ten nowy preparat(maść ) na egzemę???

REHABILITACJA
Anatomia...
gdzie ??? nigdzie !!!
Oznaczenie CA