nowy towarzysz

1. Data: 2001-03-22 17:38:34

Temat: nowy towarzysz
Od: t...@w...pl (Tomasz Przybysz) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Jestem nową osobą na tej grupie, zatem trochę opiszę Wam moją osobę.
Mam na imię Tomek, mam 28 lat, mieszkam w maleńkiej miejscowości niedaleko
Poznania. Od 22 lat choruje na genetyczną chorobę FOP (Fibrodysplasia
Ossificans Progressiva), a od siedmiu lat jestem na wózku. Zajmuję się
głównie informatyką, więc jeśli ktoś będzie miał problemy ze sprzętem, to
może liczyć na moją pomoc.
Co jeszcze... jestem romantycznym kawalerem "do wzięcia" :) spod znaku Panny
(podobno jestem najprzystojniejszą "partią" w Wielkopolsce :) - żartuję),
obecnie borykam się z problemami życia codziennego i wysokimi rachunkami za
Internet...
Myślę, że na początek wystarczy, jeśli ktoś chce poznać mnie bliżej, to
zapraszam na moją prywatną stronę.

Pozdrawiam...

Tomasz
t...@w...pl
www.fop.cad.pl

2. Data: 2001-03-22 20:32:57

Temat: Re: nowy towarzysz
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Przybysz napisał(a):

> [...]
> Ossificans Progressiva), a od siedmiu lat jestem na wózku. Zajmuję się
> głównie informatyką, więc jeśli ktoś będzie miał problemy ze sprzętem, to

Serdecznie witam na grupie :)

> Co jeszcze... jestem romantycznym kawalerem "do wzięcia" :) spod znaku Panny

i wśród grana kawalerów :-)

niech żyje nam - kawalerski stan :-)

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-----------------------------+
|http://www.proinfo.pl/jacek.k|
+-----------------------------+

3. Data: 2001-03-22 22:51:08

Od: "Sylwia" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cie, Tomaszu...

Jako, ze i mnie pzryjeto tu 11 dni temu bardzo serdecznie to i ja spiesze Cie
powitac...
Po cichu Ci powiem.... moze nikt nie zagladnie pod ten plusik...;-)))
Tu sa wspaniali ludzie.....

Jakbys cos chcial sie dowiedziec o mnie to jak sciagniesz grupe pl.soc.inwalidzi i
zagladniesz pod tytul Dzien dobry
a podpisany przez Sylwia
w dniu 11.03.2001 o godz12.34
to masz tam 2 zdania o mnie...
Nie dorobilam sie jeszcze strony www ale jeszcze przed emerytura ja zrobie....
Wszystko przede mna....

A oprocz tego to jeden problem mamy wspolny.........
rachunki za telefon.... :-)))
Jestem tu dopiero... pare dni ale jak dostane za ten okres rachunek to bedzie mi
chyba potrzebny kardiolog....

Niestety musze Cie zmartwic......
nie jestem ksiezniczka
ani tez corka szejka
a na dodatek jestem mezatka
ale.............
to nie przeszkadza mi rozmawiac....... piszac...... :-))))

Do uslyszenia :-)
Sylwia.

e...@p...onet.pl

Użytkownik Tomasz Przybysz <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@w...pl...

4. Data: 2001-03-23 08:49:39

Od: "Piotr M:-\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam Cie, Tomaszu...
>
> Jako, ze i mnie pzryjeto tu 11 dni temu bardzo serdecznie to i ja spiesze
Cie
> powitac...
Witajcie
Miło ze grupa rośnie jak na drozdzach w ciągu paru dni tylu nowych i
sympatycznych ludzi. Witam witam waćpana
> Po cichu Ci powiem.... moze nikt nie zagladnie pod ten plusik...;-)))
> Tu sa wspaniali ludzie.....

Sylwia bo starym grupowiczom się w głowie od tych komplementów porzewraca
:))))

> [...]
> rachunki za telefon.... :-)))
> Jestem tu dopiero... pare dni ale jak dostane za ten okres rachunek to
Raczej poważny inwestor strategiczny np, mąż:) ewentualnie znajomy bogaty
bankier.:)
Zawał niczego nie rozwiążę a steracimy grupowiczkę :(
A polecam rozmowy na priv z sylwią

Zawsze idź za swoją Legendą
zaczerpnięte z Alchemika
Piotr M:-)
p...@p...onet.pl

5. Data: 2001-03-23 10:49:45

Od: "77paw" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam panie Przybisz. Ja co prawda się na tej grupie nie przedstawiłem ale
jak zajrzysz we właściwości to uznasz że znamy się jak łyse konie.

--
77paw

6. Data: 2001-03-23 11:04:00

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag

Witam:-)

> Serdecznie witam na grupie :)

Panny

> i wśród grana kawalerów :-)
>
> niech żyje nam - kawalerski stan :-)

Niedługo będzie trwał ten stan
gdy będzie tu przybywać Pań:-)

pozdr. - Józek

7. Data: 2001-03-23 12:43:15

Temat: Odp: nowy towarzysz
Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Przybysz <t...@w...pl>

> Witajcie,
>
> Jestem nową osobą na tej grupie, zatem trochę opiszę Wam moją osobę

[.......]

> Pozdrawiam...
>
> Tomasz
> t...@w...pl
> www.fop.cad.plˇ!‹ Ś‚ťŠĘm§˙çŠë2˘w­Ś_é–ĘŠ|–'s

Witaj na Grupie !!!

Bylem na Twojej stronie i czytalem - cyt :

" Do szóstego roku życia byłem normalnym, zdrowym,
trochę rozbrykanym, o wiecznie śmiejących się oczach malcem.
Nikt nie był w stanie przewidzieć, że wkrótce mój dotychczasowy świat
ulegnie całkowitej przemianie,
a moimi codziennymi "towarzyszami" zostaną ból i cierpienie... "

Pieknie to wszystko opisujesz.

trzymaj sie :-))))

--

Pozdr. - RS/Szymon
r...@p...onet.pl

8. Data: 2001-03-23 15:18:05

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc ,

witaj na grupie.
Twoja strona jest bardzo ciekawa i masz talent,ktory poinien zostac
wykorzystany,mam nadzieje,ze spodoba Ci sie na grupie.
Pozdrawiam

Marta

--------------------------------
e:mail
p...@p...onet.pl
mobile phone 501807440
ul.Zelazna 53/4
Wroclaw
---------

9. Data: 2001-03-23 16:43:57

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):

> "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
>
> Witam:-)

> Niedługo będzie trwał ten stan
> gdy będzie tu przybywać Pań:-)

Pożyjemy - zobaczymy :-)
( ale może lepieńPanien :-) )

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-----------------------------+
|http://www.proinfo.pl/jacek.k|
+-----------------------------+

10. Data: 2001-03-23 18:05:34

Od: "Sylwia" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialam Ci jeszcze powiedziec, Tomaszu....
na dodatek.... gentelmanow tu wiecej niz w Anglii
:-)))))) :-)))))) :-)))))

Do uslyszenia
Sylwia...

Użytkownik Piotr M:-) <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
> bankier.:)
> Zawał niczego nie rozwiążę a steracimy grupowiczkę :(

Witam to jest test i za tom przepraszam
Pyt dot podatków 2000
Strona SamiSobie - list na grupe
Potrzebujesz cudu?