noze kuchenne

181. Data: 2017-05-01 11:10:49

Temat: Re: noze kuchenne
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2017 o 13:20, Ikselka pisze:

> O! Jak często? Coś o tym pisałam - poza zatruciem lodami Grycana?

Poznałam po częstotliwości rzygania.

Ewa

182. Data: 2017-05-01 11:16:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2017 o 23:05, Pszemol pisze:

> Przecież tam nic złego ze stylem nie było.

Wiem. Trzeba było naprawdę sporo złej woli, żeby zrozumieć tamto zdanie
w ten sposób, w jaki zrozumiała to "nieomylna".
Czy w ogóle ktoś normalny wpadłby na pomysł zakupu używanych noży? W
dodatku w prezencie?
No, chyba że chodziłoby o noże zabytkowe...

> Zwykła wymówka aby się do błędu nie przyznać...

Każda wymówka jest dobra, kiedy trzeba własny łeb ratować.

Ewa

183. Data: 2017-05-01 11:16:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2017 o 13:18, Ikselka pisze:

> No widzę właśnie...

Cieszę się, że wreszcie to widzisz.

Ewa

184. Data: 2017-05-01 11:37:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2017 o 13:58, Ikselka pisze:

> Jem niemal wyłącznie gotowane.
> No i?

No i nie-sa-mo-wi-te! Jakaż cudowna i szybka przemiana jest możliwa pod
wpływem odpowiednich autorytetów! LOL

<587b5081$0$642$65785112@news.neostrada.pl>

Ewa

185. Data: 2017-05-01 12:33:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Poznałam po częstotliwości rzygania.

No ale Ty przecież cały czas.

186. Data: 2017-05-01 12:36:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm>

> własny łeb ratować.

A przed czymże to,
dobra kobieto?

Nie przeceniasz aby wyników pomiaru siły mojej frustracji?LOL

187. Data: 2017-05-01 12:37:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Cieszę się, że wreszcie to widzisz.

Wciąż i wciąż. Ba.

188. Data: 2017-05-01 12:46:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> No i nie-sa-mo-wi-te! Jakaż cudowna i szybka przemiana jest możliwa pod
> wpływem odpowiednich autorytetów! LOL

No popatrz, nie uległam całkowicie - nadal chleba i wędlin (choćby) nie
gotuję. Dlatego dbam o jak najmniejsze pogłowie stworów wszelkich na
deskach i narzędziach kuchennych. Zwłaszcza że w jednej szufladzie owe
zwykle przebywają, ba, jedne na drugich, bezwstydniki.
A że u Ciebie wolno się rozmnażać bakteriom bez kontroli i zdobywać wciąż
nowe przestrzenie, no to ekstra! Pewnie zazdroszczą.

189. Data: 2017-05-01 15:36:28

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz czekamy z utęskinieniem, kiedy przyjdzie sezon na arbuzy.

A czemu? Arbuzy też się spirytusem płucze? :-))

190. Data: 2017-05-01 15:58:12

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2017 o 13:31, Akarm pisze:

> Nie ma to, jak doradzanie na podstawie swoich wyobrażeń. :D
> Najpierw spróbuj, później się wypowiadaj.
> Kupując nóż do chleba (dodawany w pakiecie z nożem szefa) nie sądziłem,
> że jest taki świetny. A to dlatego, że wcześniej do krojenia chleba
> używałem noży (ząbkowanych, przeznaczonych właśnie do pieczywa) marki
> Gerlach, później Zepter i uważałem je za chyba nawet gorsze, niż takie
> ogólnego przeznaczenia.
> A ząbkowany Victorinox do chleba to rewelacja, to niebo a ziemia w
> porównaniu z innymi.

To o czym piszesz nadaje się do krojenia nowoczesnych, dmuchanych bułek.
Tych z dodatkiem ekstraktu z ludzkich (chińskich) włosów dla poprawienia
faktury skórki. Faktycznie, takiej bułki bez ząbkowanego noża nie pokroisz:)

Do prawdziwego chleba używa się noży bez ząbków, za to dobrze
wyostrzonych. Takich używano w piekarni, gdzie od kilkudziesięciu lat
kupowałem prawdziwy chleb. Niestety, kilka lat temu piekarnia ta została
zamknięta, bo pieczywo wypiekane w sklepie (te z mrożonek) było tańsze.

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)