noze kuchenne

31. Data: 2017-04-28 21:51:55

Temat: Re: noze kuchenne
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 21:41 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> No dlaczego nie potrafimy? Zastanów się...

A ty w ogóle jeszcze o Polakach mówisz my?
Bo ja was raczej widzę jako obiekty polish jokes...

--
Trefniś

32. Data: 2017-04-28 21:52:38

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> A ty w ogóle jeszcze o Polakach mówisz my?
> Bo ja was raczej widzę jako obiekty polish jokes...

Ktoś się nad Tobą znęca znowu i Ci "polish jokes" opowiada? Biedaczek....

A nad nożami już się zastanowiłeś? :-)

33. Data: 2017-04-28 22:03:41

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-28 o 20:13, stefan pisze:

> podobne dostałem czterdzieści parę lat temu w ślubnym prezencie
> https://www.solingen.pl/pl/124-alpha-z-debu-beczkowe
go
> firma godna polecenia...

Ja dostałam ze 12 kompletów różnych. Po rozwodzie podzielilam się z
dziadem na pół, tzn otrzymał 6 kompletow, parę kryształów ( w tym wielką
popielnicę kryształową z labędziem od jego babci (piękny obrus sobie
zostawiłam). Jeden komplet, taki ekskluzywny sztućcow posrebrzanych,
który sobie leżal zawiozłam ze 3 lata temu do swojej bratanicy, bo
mieli komunię dzieciaka, dużo gości i wielką nowowybudowaną chałupę,
więc te sztućce przy okazji im się przydały.

--
animka

34. Data: 2017-04-28 22:09:30

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 21:52 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> Ktoś się nad Tobą znęca znowu i Ci "polish jokes" opowiada? Biedaczek....

http://img2.dmty.pl//uploads/201604/gallery_14605766
80_737804.jpg

I nic poza tym...
A przywieziesz zapas jajek na twardo...

> A nad nożami już się zastanowiłeś? :-)

Nie daje się małpie brzytwy!

--
Trefniś

35. Data: 2017-04-28 22:21:26

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-28 o 21:51, Trefniś pisze:

> A ty w ogóle jeszcze o Polakach mówisz my?

Może on w jakiejś sekcie jest i nie wolno wypowiadać mu się w imieniu
własnym ;-)

36. Data: 2017-04-28 22:28:02

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 22:21 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> Może on w jakiejś sekcie jest i nie wolno wypowiadać mu się w imieniu
> własnym ;-)

Wręcz przeciwnie, nie pamiętasz jego wyliczeń "ile promili ludzi
myślących" jest w Polsce, oraz "bo u nas w Ameryce" - to musi być
naukowiec.

--
Trefniś

37. Data: 2017-04-28 22:43:14

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 21:30 Akarm <a...@w...pl> pisze:

> Odnalazłem zapiski zakupu:
> nóż szefa 6.8003.19
> nóż do chleba 6.8636.21
> santoku ryflowany 6.8526.17
> 6 noży do warzyw (pakowane po dwie sztuki) 6.7833 + 6.7636 + 6.7606
>
> Z dostawą do domu zapłaciłem 221 zł.
>
> Później jeszcze dokupiłem 6 sztuk 6.7833 zdaje się po ok. 7zł, na
> końcówce wyprzedaży. Tego nigdy za wiele, najczęściej używane nożyki.

Przyzwoite noże za rozsądną cenę.
Podpinam się po to, żeby zwrócić uwagę na Twoje: "nie pozwala na nieuważne
dotknięcie ostrza".

Ty zapewne doskonale o tym wiesz, ale jest sporo osób bojących się
dobrych, ostrych noży, żeby krzywdy sobie nie zrobić :)
Akurat doświadczenie wielu kucharzących stanowi, że najwięcej skaleczeń
pochodzi od tępych noży!
Wystarczy nauczyć się krojenia (wystarczy nawet youtube), będzie nie tylko
szybciej, ale i bezpieczniej!

--
Trefniś

38. Data: 2017-04-28 22:55:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> Bardzo dziękuję!

Za sugestię kupna tanich i UŻYWANYCH noży w prezencie dla mamy???
LOL
przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

39. Data: 2017-04-28 22:55:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> A ty w ogóle jeszcze o Polakach mówisz my?
> Bo ja was raczej widzę jako obiekty polish jokes...

Też tak ich widzę.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

40. Data: 2017-04-28 22:56:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.04.2017 o 20:18, Pszemol pisze:
> Całkiem niezłe mają opinie z tego co widzę...
> Dzięki.

Victorinoxy są rewelacyjne (w dodatku niedrogie). Przynajmniej te małe
do obierania warzyw. Dużych jeszcze nie mam, ale jak tylko gdzieś
znajdę, to na pewno sobie kupię.
Tylko nie wiem, czy mają jakieś ładnie wyglądające komplety.

Ewa

Posolę sobie :-D
Szkodliwe pralki
Jaki termos obiadowy?