ntg Czy ktoś był w egipcie-poprawna wersja

1. Data: 2007-07-13 20:28:14

Temat: ntg Czy ktoś był w egipcie-poprawna wersja
Od: m...@g...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Wybaczcie mi, że łamię zasady grupy, ale nie mogę obsługiwać internetowych
forów i nie wiem, gdzie mogłabym o to zapytać, a wiem, że niektórzy z Was
byli w Egipcie. Ja wybieram się tam w sierpniu, a dokładniej do Hurghady.
Słyszałam gdzieś, że dobrze jest zabrać ze sobą najtańsze długopisy i
zapalniczki dla tubylców... Czy chodzi o dzieci czy także np. o obsługę
hotelu? Wydaje mi się dziwnym, żeby młodym Egipcjanom przydały się długopisy
i to najtańsze... A jeśli dzieciom, to czy one podchodzą do turystów na
ulicy?
Proszę, może ktoś mi odpowie...
Monika

2. Data: 2007-07-14 20:54:36

Temat: Re: ntg Czy ktoś był w egipcie-poprawna wersja
Od: "czaszka" <czaszka_niechcespamu@poczta_niechcespamu_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1 raz słyszę
oni chcą kasę za wszystko....
tam trzeba umieć się targować .....

3. Data: 2007-07-19 13:11:31

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Monika Zarczuk (m...@g...pl) w wiadomości
news:022a01c7c58c$2c058100$1e20a8c0@hnet.pl nabazgrał(a):

> [...]
> hotelu? Wydaje mi się dziwnym, żeby młodym Egipcjanom przydały się
> długopisy i to najtańsze... A jeśli dzieciom, to czy one podchodzą do

Boże czy wy myślicie że tam jest ciemnogród i za pociorki zrobią wszystko ??

Weż kasę i targuj się przy każdym zakupie to jest w ich genach i jak się
potrafisz targować to wzbudzasz szacunek a takich np. głupich Niemców co to
wyciągną kasę i zapłacą to mają w du....e

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

4. Data: 2007-07-19 14:41:18

Od: `..¸¸.-> ßloo ta><î <-.¸¸..´ <G...@S...Cock> szukaj wiadomości tego autora

Chris <a...@a...pl> :

> [...]
> genach i jak się potrafisz targować to wzbudzasz szacunek a takich np.
> głupich Niemców co to wyciągną kasę i zapłacą to mają w du....e

fajni ci egipcjanie. maja w dupe ludzi ktorzy placa...

--
swinia swini dupe slini

ntg Czy ktoś był w Egipcie?
Co z borówki amerykańskiej?