nuda na grupie cz.2

11. Data: 2004-10-11 11:26:56

Temat: Re: nuda na grupie cz.2
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11.10.2004, o godzinie 08:13:10, ulast napisał(a):

> :-)
> A ja mojej sąsiadce i bratowej..;-) (jedną i drugą bardzo lubię i nie
> zauważyłam, jak dotąd żadnych symptomów)

Nie znasz dnia ani godziny. :) Obserwuj i donoś. ;)

*Habeck*
- Schutzbach

12. Data: 2004-10-11 11:41:06

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1uu4knwekq8ud$.dlg@Habeck.pl...
> Nie znasz dnia ani godziny. :) Obserwuj i donoś. ;)

TAK JEST! ;-)

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

13. Data: 2004-10-12 09:21:54

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "proxy11" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jednym słowem protestuję przeciwko dalszemu praniu Twoich brudów na
liście.

Przesadziłeś.
Jeśli chce pisać może to robić, po to w końcu jest grupa dyskusyjna.
Jeśli Ty masz problem z ich czytaniem zablokuj go na swoim komputerze.

Jacek

14. Data: 2004-10-12 10:08:26

Od: "proxy11" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacobs400" <p...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
> Usłyszałem stek obelg pod moim adresem, różnej maści, że ja nie wytrzymuje
> bo ona jest z nim tam.

Hmm, na pewno przerzywasz trudny okres i wbrew temu co się pewnie Tobie
wydaje nie jestem Twoim przeciwnikiem.
Ale wydaje mi się, że otrzymałeś dośc rad, teraz trzeba je wprowadzić w
życie konsekwentnie. To moja rada. Ta sprawa
na pewno się będzie ciągneła dalej a ja osobiście nie wyobrażam sobie dłużej
takie sytuacji, że będziesz nam cytował
po kolei, kolejne telefony Twojej żony, itd. Sugerowałbym zaprzyjaźnienie
się z określonym gronem osób i prwatną wymiane korespondecji a nie na
liście.
Jednym słowem protestuję przeciwko dalszemu praniu Twoich brudów na liście.

proxy

15. Data: 2004-10-13 11:14:26

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

proxy11 wrote:

To moja rada. Ta sprawa
> na pewno się będzie ciągneła dalej a ja osobiście nie wyobrażam sobie
> dłużej takie sytuacji, że będziesz nam cytował
> po kolei, kolejne telefony Twojej żony, itd.

Moja rada. Wrzuć jacobsa do KF. Ale nie próbuj mówić nikomu, czy ma pisać,
czy nie.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

16. Data: 2004-10-14 06:18:39

Od: "proxy11" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Moja rada. Wrzuć jacobsa do KF. Ale nie próbuj mówić nikomu, czy ma pisać,
> czy nie.

Masz racje. Ale chodzilo mi o to, zeby nie wywlekac kazdego slowa z klotni,
bo to nie ma sensu.

proxy

Starość, choroba i hipochondria w rodzinie
nuda na grupie, więc c.d historii
czy są tu samotni tatusiowie ?
Jak inicjujecie?
Zapraszamy na forum - http://zakochani.pl