nudnosci a ciaza

1. Data: 2003-06-12 09:45:09

Temat: nudnosci a ciaza
Od: "adam.sz" <s...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kiedy moga zacząć się takie objawy zajścia w ciążę jak poranne
nudności? (od momentu poczęcia oczywiście)
Tu i ówdzie słyszałem, że raczej okolice 1-2 miesięcy, ale czy może
to być w wyjątkowych przypadkach znacznie krócej?
Z góry dzięki serdeczne za jakiekolwiek sugestie :)

adam
--
gg 577534 gsm 506252678
www.noir-et-blanc.foto.pl

2. Data: 2003-06-12 10:05:22

Temat: Re: nudnosci a ciaza
Od: "adam.sz" <s...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka a écrit dans le message de news:

> U mnie w jednej ciąży mdłości nie pojawiły się wcale, natomiast w
> drugiej....10 dni po poczęciu (jestem tego pewna:)

A czy one nie są powodowane powiększaniem się rozmiarów zarodka
i uciskiem macicy?
W takim przypadku tak wczesne ich pojawienie się raczej należałoby
do wyjątków... (?)

adam

3. Data: 2003-06-12 10:30:11

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

U mnie w jednej ciąży mdłości nie pojawiły się wcale, natomiast w
drugiej....10 dni po poczęciu (jestem tego pewna:)
Dodam, że nie były poranne - zdarzały się o różnych porach dnia. Skończyły
się w 12.tygodniu.
O.

Księgarnia Internetowa "Kraina Książek"
http://www.ksiegarnia.com.pl/
Sprowadzamy książki z całego świata.

4. Data: 2003-06-12 10:55:26

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy one nie są powodowane powiększaniem się rozmiarów zarodka
> i uciskiem macicy?

Lekarzem nie jestem, ale IMO zarodek w tym czasie jest taki mały, że nic nie
uciska. Taki tygodniowy, jak u mnie na przykład;-)
To chyba hormony.
O.

5. Data: 2003-06-12 11:13:28

Od: "Maja M" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy one nie są powodowane powiększaniem się rozmiarów zarodka
> i uciskiem macicy?
> W takim przypadku tak wczesne ich pojawienie się raczej należałoby
> do wyjątków... (?)

Ala juz w 5-9 dniu moze zaczac sie inplantacja, wiec tez pewnego rodzaju
"naruszenie" macicy... Może dlatego...?

pozdr
Maja

6. Data: 2003-06-12 12:51:48

Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nudności występują ze względu na hormony a nie ucisk

7. Data: 2003-06-12 14:06:45

Od: "piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to być w wyjątkowych przypadkach znacznie krócej?
> Z góry dzięki serdeczne za jakiekolwiek sugestie :)

bylo sie pieprzyc, to teraz nudnosci sa

8. Data: 2003-06-12 14:18:02

Od: "piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daruj sobie, dobrze?