nudnosci a ciaza

11. Data: 2003-06-12 14:39:57

Temat: Re: nudnosci a ciaza
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> > Daruj sobie, dobrze?
>
> o co ci chodzi?

Chodzi mi o Twoje chamskie odzywki. Nikomu w ten sposób nie pomagasz.
Ktoś pyta o przyczyny nudnosci w ciąży, a Ty go obrażasz.
Po co?
Po prostu nie subskrybuj tej grupy, bo nie pierwszy raz wyjeżdżasz z takimi
idiotycznymi uwagami,a nikt tu na to nie czeka.
O.
O.

12. Data: 2003-06-13 07:14:06

Od: "piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
takimi
> idiotycznymi uwagami,a nikt tu na to nie czeka.

jakie chamskie, jejku

13. Data: 2003-06-13 08:29:55

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie chamskie, jejku

Na przykład takie:
"bylo sie pieprzyc, to teraz nudnosci sa"

lub w poście o infekcji grzybiczej:

"taka cie teraz nikt nie bedzie chcial"

Parę innych tez widziałam, ale nie chce mi sie szukać.
Nie subskrybuj, proszę, grupy, bo tylko przeszkadzasz.
O.

14. Data: 2003-06-13 22:12:24

Od: "Maja M" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nudności występują ze względu na hormony a nie ucisk

no fakt :)

ciąża a czkawka
ALKOHOL -PYTANIE
spanie w stoperach