nudnosci, zawroty glowy

1. Data: 2002-05-22 10:30:39

Temat: nudnosci, zawroty glowy
Od: "marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Moze ktos poradzi...
Od kilku dni mam ciagle zawroty glowy, nudnosci, jestem bardzo senna, czuje
jakby bylo mi za malo powietrza:(
Nie wiem od czego to i jak zaradzic, do lekarza dostane sie najwczesniej w
piatek po poludniu a czuje sie okropnie...
marta

P.S. nudnosci na pewno nie od wczesnej ciazy;)

2. Data: 2002-05-22 14:10:29

Temat: Re: nudnosci, zawroty glowy
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wiem od czego to i jak zaradzic, do lekarza dostane sie najwczesniej w
> piatek po poludniu a czuje sie okropnie...

jezeil wizyta u lekarza dopiero w piatek popoludniu jest z tego powodu, ze
nie ma miejsc - to spokojnie mozesz isc wczesniej - z tkaimi objawami kazdy
lek. rodzinny powinien cie przyjac bez zajakniecia... - trzeba tylko przejsc
przez dzielne panie w rejestracji...

adam

3. Data: 2002-05-22 15:13:55

Temat: Odp: nudnosci, zawroty glowy
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alergia?????

cherokee

4. Data: 2002-05-23 08:56:33

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wiem od czego to i jak zaradzic, do lekarza dostane sie najwczesniej w
> piatek po poludniu a czuje sie okropnie...

w zeszłym roku też miałam takie objawy i lekarz skierował mnie na badzanie
krwi. Okazal się, że mam wszystkiego za mało więc dostałam żelazo i kwas
foliowy i do dzisiaj funkcjonuje normalnie.

pozdrowienia
Anka

5. Data: 2002-05-23 09:03:08

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> jezeil wizyta u lekarza dopiero w piatek popoludniu
> jest z tego powodu, ze nie ma miejsc -
> to spokojnie mozesz isc wczesniej - z tkaimi objawami
> kazdy lek. rodzinny powinien cie przyjac bez zajakniecia...

Ma do wykluczenia na przykład krwawienie z przewodu pokarmowego, więc paniom
rejestratorkom radziłbym spuścić z tonu i zapisać na zaraz. Krwawienie to jest
może mało prawdopodobne, ale za nic w świecie nie zgodziłbym się go wykluczać na
podstawie wywiadu przez Internet.

Leszek

6. Data: 2002-05-23 16:34:47

Od: "darhor" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> podzielam zdanie Anny - ja obecnie mam te same dolegliwości, to pewnie jet
oprócz anemii "przesilenie wiosenne" Darhor

Zapalenie Oskrzeli - czy zastrzyki sa konieczne ???
trudna ciąża
wątroba
łojotok skóry
37 tydzien ciazy - cesarka