o dietach roznych

1. Data: 2002-10-14 15:49:24

Temat: o dietach roznych
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Maly tekst o szkodliwosci niektorych diet:
http://digest.is.com.pl/magazyn/0206/diety.html

Pozdro,
Cooler

2. Data: 2002-10-17 20:44:13

Temat: Re: o dietach roznych
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:aoep22$jvh$1@news.gazeta.pl...
> Hej,
>
> Maly tekst o szkodliwosci niektorych diet:
> http://digest.is.com.pl/magazyn/0206/diety.html

Policzyłeś może w jakimś numerze ile jest stron reklam leków i paraleków w
tym piśmie? Ja w jednym z numerów doliczyłem sie trzynastu. Za nic nie płaci
się reklamami. Przemysł produkujący dla ludzi chorych dba o swój rynek
zbytu.

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2002-10-18 15:17:31

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> tako rzecze w
news:aon7vm$3jj$4@news.tpi.pl :

> [...]
> paraleków w tym piśmie? Ja w jednym z numerów doliczyłem sie trzynastu.
> Za nic nie płaci się reklamami. Przemysł produkujący dla ludzi chorych

Wyjrzyj Leszku przez okno... ONI już idą po Ciebie...
Nigdy się nie zastanawiałeś, nad zyskami Kwaśniewskiego i jego Arkadii?
A może go dotują producenci jajek? Albo rzeźnicy?

--
Y ___ \ s i w a @ v e g e . p l |
(")__<^^^>___/ ICQ:67729327 GG:25557 |

4. Data: 2002-10-20 11:22:27

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@bez_tego.vege.pl> napisał w wiadomości

> Wyjrzyj Leszku przez okno...

Poligon

ONI już idą po Ciebie...

Czekam, czekam.... To Ty dałaś IM cynk?

> Nigdy się nie zastanawiałeś, nad zyskami Kwaśniewskiego i jego Arkadii?

Masz co porównywać. Zyski Kwaśniewskiego z napisanych paru książek z
miliardami dolarów jakie przeznacza przemysł farmaceutyczny na reklamę.
Kwaśniewski nie prowadzi żadnych Arkadii, ani nie jest ich właścicielem.
Nawet nie ma "doli" z ich obrotów. Jak się przedstawia sprawa zysków
Arkadii, to może powiedzieć Janusz Żurek, który prowadził (prowadzi)
Arkadię. Spytaj go się ile już dołożył.

> A może go dotują producenci jajek? Albo rzeźnicy?

Mój dostawca jajek pewnie nie słyszał o Kwaśniewskim. Kwaśniewski zaleca
jeść jajka od kurki chowanej u gospodarza, nie fermowe. Właściciele ferm
powinni go więc zlinczować, a nie dotować.
Rzeźnicy? Optymalni jedzą mniej mięsa niż zwykli mięsożercy. Dlaczego więc
przemysł mięsny miałby w d.o. jakiś szczególny interes?

Pozdrawiam
Leszek

5. Data: 2002-10-20 14:28:49

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
płaci
> się reklamami. Przemysł produkujący dla ludzi chorych dba o swój rynek

Leszku jesteś paranoikiem ????? czy może naganiasz do innego rodzinnego
biznesu??? a może jedno i drugie??

6. Data: 2002-10-20 16:37:50

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Rzeźnicy? Optymalni jedzą mniej mięsa niż zwykli mięsożercy. Dlaczego więc
> przemysł mięsny miałby w d.o. jakiś szczególny interes?

Znaczy te slonine, smalec, golonke pozyskujecie w jakis tajny sposob, np.
przez odsysanie od zywej krowy czy swini?

7. Data: 2002-10-20 22:23:32

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> płaci
>

> Leszku jesteś paranoikiem ????? czy może naganiasz do innego rodzinnego
> biznesu??? a może jedno i drugie??

Lepiej strasznieczarnyjanku zastanów się nad sobą. Na razie to tylko służysz
na grupach dyskusyjnych w charakterze dyżurnego psychiatry amatora. Dobrze
by było, gdybyś popatrzył w lustro.

Re: Artykuł w Rzeczpospolitej (chyba nie było)]
Biszkopty - ile kcal?
[MM] ciasto z jabłkami
Mam pytanie ?
chleb MM