(o; za garść dolarów ? ;o)

1. Data: 2021-09-06 01:53:54

Temat: (o; za garść dolarów ? ;o)
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

(o; za kilka dolarów więcej ;o)
czy za kilka bilionów mniej ?

https://bit.ly/3zPZZo1

* tłumaczone * google'm :

( kiedyś ? też jednowymiarowi ogarną
że dla Chin to nie strata ) 3 biliony dolarów
to wartość kapitalizacji rynkowej chińskich firm
która poszła z dymem po ostatnich decyzjach Pekinu
w zakresie polityki gospodarczej
giełda i tak jest bezużyteczna.
Najmniejszym z obaw chińskiego rządu jest to,
że żądni pieniędzy inwestorzy tracą pióra.

duże grupy będą musiały przestrzegać zasad
obniżyć ceny, położyć kres praktykom monopolistycznym.
Będą też musieli poprawić swoje relacje z pracownikami
podnieść płace, skrócić czas pracy, ograniczyć nadgodziny.

Opróżniając balon finansowy
chiński rząd pokazuje
w którą stronę teraz przechyla szalę :

ogromny rozwój gospodarki zapewnia zasoby
z których korzysta ogromna większość Chińczyków.
cel wyeliminowania ubóstwa w Chinach został osiągnięty

linia Xi Jinping wyraźnie zyskała przewagę
a jej realizacja przechodzi na wyższy bieg

we wrześniu sKończy się testowanie
2-megawatowego prototypu
i zacznie się produkcja
(o: bez uprzywilejowanej klasy :o)
reaktora na thorium :
łatwy do opanowania w każdych warunkach bezpieczny
dla zdrowia itpodobnie - jak - telefon ( to nie Czarnobyl )
o wymiarach 3 metry wysokości x 2,5 metra szerokości
wydolność max 100 megawatów energii elektrycznej
( co wystarczy by obsłużyć 100 000 ludzi )
w naszych himalajskich oazach , fachowcy
będą takich * pilnować * (o; dojąc yaki ? ;o)
z japońskimi biologami , itp ??, ??, ??
też internet będzie ( lepszy niż kanadyjski
in the far North ) no i w każdej mocniejsze
niż : https://www.coaxhelicopters.com/
[ pilot + 120kg na * noszach * przenosi 350km
w każdych warunkach ( zawsze wystarczająco
na wte i wewte ) do najbliższej bazy * oazy *
a w pogodny dzień ( i nie samotnie )
https://youtu.be/O2g0DxtBzeI

dziś ( poniedziałek ) w sypialni
z nowym widokiem ( na ??? )
moja zaKochana zamawia śniadanie
a ja ściągam e-pocztę wysyłam i
jeszcze zerkam w e-wiadomości
z * waszego * świata
kontrastu :

https://bit.ly/3tl15pA

Premier Japonii Yoshihide Suga
podał się do dymisji tydzień po skandalu
związanym z metalowymi zanieczyszczeniami
znalezionymi w ponad 2,6 milionach fiolek
" szczepionki " Moderna

i następna ( dobra dla kowidiotów ) nowina

https://bit.ly/3DQnhfN

* wyczyszczono * bazę skutków ubocznych EudraVigilance
_______
_______

jutro szykuje się nam ( nie mniej inspirująco )
jeszcze dalej od naszego himalajskiego Murowańca
zaKochana zamruczała mi , że już nie nadąża ogarniać
( naszej ) przyszłości , tu - teraz - w Chinach - z Chinami
ale ( przy mnie ) wciąż udziela się jej ta intensywność , itd
coraz mniej okazji nie ma ( sensu ) na tzw zebranie myśli