objawy

1. Data: 2001-02-09 14:56:38

Temat: objawy
Od: "Agnieszka Linkiewicz" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialabym wiedziec, czym sie objawia uzaleznienie od Internetu.
powaznie. kiedys slyszalam, ze jednym ze wskaźników jest to, czy człowiek w
normalnych, odrecznych listach, uzywa "buziek".
pozdrawiam MODERATORÓW i reszte

From: "Agnieszka Linkiewicz"
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: dowód
Date: Fri, 9 Feb 2001 15:48:38 +0100

2. Data: 2001-02-14 23:00:44

Temat: Re: objawy
Od: s...@k...ae.krakow.pl (Ewa 'Srebrna' Marczyńska) szukaj wiadomości tego autora

Na pl.soc.uzaleznienia, Agnieszka Linkiewicz splodzil(a) nastepujacy tekst:
> [...]
> powaznie. kiedys slyszalam, ze jednym ze wskaŸników jest to, czy człowiek w
> normalnych, odrecznych listach, uzywa "buziek".

Mam wrażenie, że jest to jeden z tych "rozrywkowych" objawów.
Wraz z nim na liście występuje "Chcesz nazwać swoje dzieci altavista i dotcom".
Akurat to nie jest objaw _uzależnienia_ - raczej pewnego sposobu ekspresji.
Niestety, wskazuje to na pewne zmniejszenie umiejętności wyrażania się
słowami - jeżeli ktoś _musi_ uciekać się do emotikonów. Niestety.
Nie potępiam takich osób - ja ciągle jeszcze (mimo iż piszę "prawdziwe"
listy regularnie od paru miesięcy) mam pokusę użycia emotikonu(y?).
Jednak nie jest to _poważny_ objaw.

--
Srebrna <s...@k...ae.krakow.pl>
"When Love speaks, the voice of all Gods

uzaleznienie od seksu
Moderujący - spowalniający
Papieros
prosba