..objawy ciazy..

21. Data: 2005-04-05 08:21:16

Temat: Re: ..objawy ciazy..
Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cathleen wrote:

> To nie wiedziała, że tak duża waga wpływa osłabiająco na działanie
> tabletek antykoncepcyjnych?

Poważnie, a dlaczego? Jak to działa?

Paulina (zainteresowana nieosobiście ;))

22. Data: 2005-04-05 09:45:20

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cathleen wrote:

> To nie wiedziała, że tak duża waga wpływa osłabiająco na działanie
> tabletek antykoncepcyjnych?

Nie mam pojecia co ona myslala. Ja osobiscie uwazam ze kit wszystkim wciska,
ze nie wiedziala. Ale z drugiej strony jesli jest sie nastawionym, ze nie
planuje sie dziecka i w tym kierunku zazywa sie antykoncepcyjne tabletki, to
wszelkie sygnaly mozna ignorowac.
Ale jakie szkody mozna nieswiadomie zrobic wtedy swojemu dziecku, az strach
myslec.

Zazula

23. Data: 2005-04-05 09:59:18

Od: Cathleen <k...@g...no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.zdrowie.med.pl/nowosc.phtml?id=5879

--
Cathleen
GG: 1832817 || ICQ: 345347435 || AQQ: 124895

24. Data: 2005-04-05 16:00:53

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 5 kwietnia 2005 08:15 użytkownik
Dunia, sącząc kawkę, wyklepał:

> Bo jak sie czyta tylko kolorowe ulotki ;)
> Serio, serio, to sie zdarza, niektore kobiety tak reaguja. Oczywiscie,
> ze sprawe musi skontrolowac lekarz, ale zupelny zanik miesiaczki jest
> calkiem normalny, choc niezbyt czesty afaik.

No i zależy, jak się bierze takie tabletki. Jeśli kilka opakowań pod rząd,
bez robienia tygodniowej przerwy pomiędzy opakowaniami (czasem komuś zależy
na tak długim braku krwawień), to oczywiście miesiączki nie ma wcale.

Krusz.
tu też mnie przyniosło. I co ja robię tu... :)
--
Kruszyna
#GG 3084947

25. Data: 2005-04-27 21:03:36

Od: "Dorcia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy to prawda, ze przez pierwsze pare miesiecy kobieta w ciazy dostaje
normalnie okres, czy odrazu zanika?

Pytanie o Diabetologu, pacjęcie-inwalidzie i kasie chorych
łysienie
Dobry dermatolog w Warszawie
Dziwne widzenie zrodel swiatla
ZĘBY