objawy ciąży - pierwsze tygodnie

1. Data: 2004-07-04 13:56:14

Temat: Re: objawy ciąży - pierwsze tygodnie
Od: "agra" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

U mnie pierwszy objawem ciazy byla wciaz towarzyszaca mi zgaga;-)
Serio.jeszcze zanim mialam dodatni test ciazowy juz byla ze mna i porzucila
mnie niecnie po porodzie.
Do tego "nabranie wody" co przy okresie jest u mnie slabo wyrazone i tkliwe
piersi.
agra

2. Data: 2004-07-05 10:26:27

Temat: objawy ciąży - pierwsze tygodnie
Od: "Ewa" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Mam pytanie związane z obajwami ciąży w pierwszych tygodniach.
Nie mam pojecia czy coś takiego w ogóle jest ale tak pytam, bo chciałabym
już zostać "mamusią".

Proszę o potraktowanie sprawy jako pilną.

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2004-07-05 11:08:11

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <c...@o...pl> skrev i meddelandet
> [...]
> już zostać "mamusią".
> Proszę o potraktowanie sprawy jako pilną.

http://groups.google.com/grphp?hl=en

Wpisz "objawy ciazy"

--
Ania Björk

4. Data: 2004-07-05 12:19:55

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <> napisał w wiadomości
> Mam pytanie związane z obajwami ciąży w pierwszych tygodniach.

A ja się podzielę. W drugim tygodniu ciaży nie wiedzac że jestem miałam
odruch wymiotny. Tak ni z tego ni z owego . Nie wymiotowałam wtedy ani nic
po prstu od czasu do czasu takie "cofnięcie". Potem w 3-4 mcu wymioty były w
ramach normy:)....
pozdr Avf

5. Data: 2004-07-05 13:06:29

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie pierwszym objawem ciąży było częste siusianie, jak nigdy co ok 2
godziny, nawet w nocy co się wcześniej nie zdażało, potem doszło ogromne
spanie i bóle brzuszka(głównie pachwiny), pozdrawiam A

6. Data: 2004-07-05 13:53:18

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie związane z obajwami ciąży w pierwszych tygodniach.
> Nie mam pojecia czy coś takiego w ogóle jest ale tak pytam, bo chciałabym
> już zostać "mamusią".
>
> Proszę o potraktowanie sprawy jako pilną.

u mnie w drugim tygodniu (zanim się dowiedziałam że zaciązyłam -wpadka
:))) ) zaczeły się bardzo nieprzyjemne bóle podbrzusza , myślałam że
przeziębiłam przydatki , ale los chciał inaczej :)
Potem mdłosci i wymioty , przez pół ciąży haftowałam i chudłam ale za to w
drugiej połowie nadrobiłam :)

pozdr i życze udanych wyczekiwań Magda

7. Data: 2004-07-05 15:51:17

Od: "Ewa" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co z problemami ze skórą, czy któraś z Pań miała taki przypadek???
Ja przede wszytskim mam probelmy z ciągłym chodzeniem do toalety, ból
brzucha - jakbym nagle miała dostać okres, a ból piersi - na razie jak
dotykam.
Ale co dziwne, robiła test i wyszedł negatywnie...
Dziś idę na 19.30 do lekarza...
ciekawe co się okaże - chciałalbym być już Mamą...
jakie to fajne słowo...

Pozdrawiam
Ewa

8. Data: 2004-07-05 16:27:19

Od: "morepig" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> A co z problemami ze skórą, czy któraś z Pań miała taki przypadek???

ha. mnie obsypalo pryszczami, co mnie tym bardziej dziwi, ponoc w ciazy cera
tlusta sie wysusza..... reszta objawow jak wyzej, rzygalam tydzien ponad
(teraz tylko mdlo mi jak jestem glodna) i dwa testy wyszly pozytywnie. jutro
ide do lekarza, zobaczymy co powie ;-)))

pozdrawiam

morepig

9. Data: 2004-07-05 17:22:25

Od: "Ewa" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale co byście moje drogie poweidziały, ciąża czy nie...
jeszcez pół godzinki do wizyty...
a tak bym chciała...

Ewa

10. Data: 2004-07-05 19:17:17

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale co byście moje drogie poweidziały, ciąża czy nie...
> jeszcez pół godzinki do wizyty...
> a tak bym chciała...

trzymam kciuki ;), napisz czy pomogły

Jak bezpiecznie odstawic clonazepam?
Byłem u dentystki ....
solarium-silne poparzenie
informacja dla osob powyżej 35 roku zycia z bólami nóg, uczuciem cieżkosci, obrzekami, mrowieniami i kurczami łydek
Zadania/odpowiedni z AM