objawy po tegretolu?

1. Data: 2007-10-05 05:37:58

Temat: objawy po tegretolu?
Od: "Ania M" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziesięciolatek przyjmuje tegretol na noc i bo miał lęki.Teraz lekarka
stwierdziła, że jak skończą mi sie te prochy będiemy rezygnować i odstawiać
lek. A chłopak od ok 3 tyg ma bóle brzucha i wyszedł mu liszaj na
plecach...takie swędzące znamie jak np po oparzeniu. Czy to mogą być
działania ubocne po tegretolu...czy nie łączyc tych objawó, brzuch boli bo
dziecko się denerwuje a lliszaj to zupełnie inna bajka....

2. Data: 2007-10-05 08:29:40

Temat: Re: objawy po tegretolu?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania M" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> działania ubocne po tegretolu...czy nie łączyc tych objawó, brzuch boli bo
> dziecko się denerwuje a lliszaj to zupełnie inna bajka....

Czy zapoznalas sie z ulotka od tego leku? Objawy, o ktorych piszesz pasuja
do tego co jest wlasnie w ulotce:
http://www.leki.med.pl/lek.phtml?id=15&idnlek=1967&m
enu=4
Skontaktuj sie jak najszybciej z lekarzem.
Iwona
//Kto nie chce - szuka powodu, kto chce - szuka sposobu.//
www.kociszce.ao.pl

3. Data: 2007-10-06 06:30:34

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Oct 2007, Ania M wrote:

> [...]
> stwierdziła, że jak skończą mi sie te prochy będiemy rezygnować i odstawiać
> lek. A chłopak od ok 3 tyg ma bóle brzucha i wyszedł mu liszaj na

jest to możliwe, chociaż nigdy nie widziałem takiego powikłania
po karmazepinie a jest to lek stosowany bardzo często i powszechnie
i na dodatek (wbrew opinii, czy tego, co pewnie jest napisane na ulotce)
odpowiednio dawkowany bardzo bezpieczny

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2007-10-06 07:33:22

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Oct 2007 07:37:58 +0200, Ania M wrote:

> [...]
> działania ubocne po tegretolu...czy nie łączyc tych objawó, brzuch boli bo
> dziecko się denerwuje a lliszaj to zupełnie inna bajka....

Może ma to związek, może nie. Niezależnie od tego - nie odstawiaj leku
sama, bez porozumienia z lekarzem i z dnia na dzień, bo może to
potencjalnie stanowić zagrożenie życia.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

5. Data: 2007-10-06 08:16:59

Od: "Ania M" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuję za wszelkie sugestie.Staram sie skontaktować z lekarką, bo brzuch
boli coraz częśiej.
Ania

Co po zabiegu chirurgicznym jamy ustnej
Chciala bym uzyskac cos wiecej na temat mojego opisu TK klatki piersiowej bardzo prosze o pomoc
opatrunek na zębie
kraków kamica nerkowa
Kondycja i wydolność.