oblany poprawkowy egzamin (lo)?

następny post »
From: "lukasz" <n...@c...com>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: oblany poprawkowy egzamin (lo)?
Date: Mon, 25 Aug 2003 13:27:53 GMT

Witam.
Moj znajomy ma bardzo duzy problem.
Czekaja go 2 egzaminy poprawkowe w 3klasie ogolniaka, jakos w
tym tygodniu.
Prosil mnie bym poszukal w Internecie co mu grozi jesli obleje
jeden lub dwa egzaminy?
Szukalem ale cos mi nie idzie :[.
Moze ktos z Was moglby sie wypowiedziec w tym temacie.
Co jesli obleje tylko jeden egzamin?
Co jesli obleje dwa egzaminy?

Klasa zbiorcza?

Jak to teraz wyglada.. bylbym bardzo wdzieczny za jakies
infomacje.

Pozdrawiam serdecznie.