oblicza wiary

1. Data: 2015-01-12 11:17:13

Temat: oblicza wiary
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilkanaście osób, które okradły w sobotę stację benzynową w powiecie
jędrzejowskim, zatrzymała policja.
Okazało się, że byli to kibice drużyn piłkarskich, którzy jechali na
ogólnopolską pielgrzymkę kibiców do Częstochowy.

2. Data: 2015-01-12 13:18:51

Temat: Re: oblicza wiary
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jan 2015 11:17:13 +0100, Dirko napisał(a):

> [...]
> Okazało się, że byli to kibice drużyn piłkarskich, którzy jechali na
> ogólnopolską pielgrzymkę kibiców do Częstochowy.

Jak widać była to pielgrzymka kibiców. Nie zaś wiernych.

3. Data: 2015-01-12 16:27:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL

http://m.dziennik.pl/pilka-nozna/ksiadz-wasowicz-kib
oli-trzeba-nagradzac-a-nie-karac-to-patrioci

4. Data: 2015-01-12 17:49:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "glob" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> XL
>
> http://m.dziennik.pl/pilka-nozna/ksiadz-wasowicz-kib
oli-trzeba-nagradzac-a-nie-karac-to-patrioci

No i? W GB wielu z nich trafilo na kontrakt do jednostek wojskowych- i armia
ma z nich pozytek, a na ulicy spokój

--

Chiron

5. Data: 2015-01-12 18:01:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jan 2015 17:49:31 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
oli-trzeba-nagradzac-a-nie-karac-to-patrioci

> No i? W GB wielu z nich trafilo na kontrakt do jednostek wojskowych- i armia

Energia ekologicznie uzyskana zawsze wychodzi społeczeństwu na dobre,
powinny być unijne dotacje na takie prodżekty jak w GB :-D

6. Data: 2015-01-12 18:04:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Kibol to czysty katolicyzm, bo to kult siły. Zauważ że kibole biją tych słabszych lub
jak jest mniej przeciwników. Jeden kibol nie robi zadymy, kilku kiboli robi zadymy bo
czują siłe, ich recepta na świat to patologia, a kler kogo atakuje, słabszych. I tak
wyją przeciwko ochronie dla dzieci, ustawie przemocowej do kobiet, bo atakują słabsze
kobiety i słabe dzieci, homków jest mało, mniejszości religijne jest mało, to non
stop wylewają nienawiść, bo rzucają się na słabszych. Prawo które chroni ludzi obalić
niech wejdzie prawo poniżające słabszych.
KULTURA chroni słabszych.
PATOLOGIA, słabość atakuje.
Kibol nie pójdzie do kultury, za to zachwyci go kościół non stop atakujący słabszych.

7. Data: 2015-01-12 18:17:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A co do wojska
Tu siła silnych chroni słabszych, jestem silny to chronię tych za moimi plecami-
patryjotyzm
Kibol- NAZIZM- gdzie mordowano chorych, kalekich, władza nad kobietom i tresura
dzieci-

8. Data: 2015-01-12 18:30:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No i oczywiście mniejszości, żydki, homki i wszelkie grupy słabsze, bo nazim to kult
siły atakujący słabszych, upadek kultury, która chroni słabszych, czy złamanie
kodeksu wojskowego, nie tykamy bezbronnych- czołgi rozleżdzające cywilną ludność.
Dlatego takie afery jak jakiś wojak wali z możdzieża do wioski w afganistanie do
bezbronnych, a nie do wojska, uzbrojonych. Kler kochał Hitlera, jak Kibole kościół.

9. Data: 2015-01-12 18:48:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lub policja, ćwiczenia.
Zastrzeliłeś babci pieska durniu, miałeś walić do bandyty, bo policja ma chronić
słabszych. Kibol atakuje słabości dokładnie jak NAZIZM, czy też KLER, w obydwóch mamy
kult siły, słabsi poniżeni. Dlatego kibol to uosobienie KATOLIZYZMU, i dlatego księża
błogosławią i podpuszczają, a kibole zachwycone bo wreszcie można terroryzować
słabszych. Moja Recepta, kult siły szanuje tylko siłę, więc karabinek na dachu 11
listopada i porządek ze szwabstwem, a księży za kulosy i rozerwć za pedofile i
wtenczas pedofil przestanie gwałcić słabszych.

10. Data: 2015-01-12 20:14:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> [...]
> Okazało się, że byli to kibice drużyn piłkarskich, którzy jechali na
> ogólnopolską pielgrzymkę kibiców do Częstochowy.

Nic noweko - na pielgrzymki od zawsze chodzili oprócz wierzących tacy, co
chcieli się "ubogacać" dosłownie.

Jakoś nie wierzę w oficjalną wersję III Rp że te świerszcztyki i zużyte
prezerwatywy za pielgrzymkami na Jasną Górę podrzucała ubecja.

Np. w średniowiecznej Francji był taki mistrz Villon (skądinąd wybitny poeta
jak dziś pyzata Zusia M.) i jego gang przestępczy "muszelników".

--
????
???

Ktos mial cos przeciwko karmieniu piersia w miejscu publicznym?
Nie brzoza????
Dlaczego JP2 ma ksywę Breżniew
Dlaczego JP2 ma ksywę Breżniew?
Co to za film?