obłożony jezyk

1. Data: 2006-04-11 20:37:58

Temat: obłożony jezyk
Od: "tomslu" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

notuje u siebie dziwna sytuacje ( przynajmniej dla mnie dziwna bo moze dla
kogos kto mnie uswiadomi sytuacja bedzie jak najbardziej normalna ) . Gdy
przychodzi weekend zdarza mi sie antystresowo wypic z zonka w piatek pare
drinkow wieczorkiem i w sobote rano jezyk jak u niemowlaka , czasami zdarza
sie tez jakas imprezka w sobote albo powtorka w domku i jezyczek czysty
przez caly weekend z niedziela na kacu wlacznie , ale jak juz wracam do
zdrowego trybu zycia to w poniedzalek pojawia sie osad na jezyku ( bialawy )
i tak az do nastepnego alko . Jak to wytlumaczyc ?? co zmienic ?? dziekuje z
gory za podpowiedzi . Tomek