obnizenie miejsca pod futryne

1. Data: 2009-11-29 12:18:58

Temat: obnizenie miejsca pod futryne
Od: "Robert" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Sorry za brak polskich fontow ale do rzeczy, byl u mnie facet z firmy gdzie
kupilem drzwi wewnetrze i wszystko jest ok poza wysokoscia miejsca na drzwi.
U mnie od posadzki jest ok 2.12m wysokosci a facet stwierdzil, ze musze to
obnizyc do ok 2.08-2.09 bo zostanie otwor na gorze bo zamontowaniu futryny.
Prosze o info czy mieliscie podobne przypadki i jak zrobic czyli obnizyc
miejsce na futryne.

pzdr

2. Data: 2009-11-29 12:26:45

Temat: Re: obnizenie miejsca pod futryne
Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert wrote:
> [...]
> Prosze o info czy mieliscie podobne przypadki i jak zrobic czyli obnizyc

Wstaw drzwi, przestrzeń u góry zapiankuj, a następnie otynkuj. Jaki problem?

--
Grzegorz Janoszka

3. Data: 2009-11-29 13:19:47

Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zamontowaniu futryny. Prosze o info czy mieliscie podobne przypadki i jak
> zrobic czyli obnizyc miejsce na futryne.

Jeśli to tyolko 2-3 cm, to ja bym wstawił pasek płyty gipsowej i wyrównał
gipsem, potem na gotowo obróbka gładzią..

Druid29

4. Data: 2009-11-30 20:10:57

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Kup płytę karton-gips.
Przytnij pasek o szerokości równej grubości ściany i długości równej
szerokości otworu drzwiowego ;)

Przyklej ten pasek regipsu na placek do górnej krawędzi otworu drzwiowego.

Jak wyschnie - zatynkuj otwór między płytą a ścianą ;)

Pzdry,
MW

5. Data: 2009-12-01 12:07:20

Od: choczsz <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Lis, 13:18, "Robert" <j...@i...pl> wrote:
> U mnie od posadzki jest ok 2.12m wysokosci a facet stwierdzil, ze musze to
> obnizyc do ok 2.08-2.09 bo zostanie otwor na gorze bo zamontowaniu futryny.

Mialem dokladnie tak samo, musialem dolozyc 4 centymetry, sciana byla
akurat nosna i miala chyba ze 20cm.
Z obu stron dokrecilem na kolki rozporowe szalunek z kawalka panela
podlogowego i nawrzucalem tam przy pomocy kielni zaprawy jaka polecil
mi znajomy. Nie pamietam dokladnie ale byla to zaprawa barwy
jasnoceglastej firmy Knauf jakas niby lepsza i z dobrymi
wlasciwosciami plastycznymi.
Zaprawy powrzucalem az do krawedzi szalunku, a ze byl rowny i poziomy
to wygladzilem wg niego przy pomocy packi.
Po wyschnieciu i zdjeciu szalunku dotarlem powierzchnie pionowe z
nadmiarem, potem nalozylem tam bialego tynku gipsowego, tak samo w
dziury po kolkach rozporowych. Wyszlo idealnie.
pozdr.

masa akustyczna
dywany shaggy...
tynk bawełniany - promocja w castoramie
Zywotnosc akumulatorow w szczoteczkach elektrycznych Braun...
Ksiega wieczysta, zly metraz.