obniżona krzepliwość

From: "zpos" <e...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: obniżona krzepliwość
Date: Sun, 21 Jan 2007 13:37:01 +0100

Cześć!
moja dziewczyna ma problem, niestety ne wiem wiele o tej jej chorobie;
podobno jak byłą mała, to zasłabła (sorry za haotyczność); okazało się, że
ma obniżoną krzepkiwość (nie wiem czy to hemofilia, czy istnieję też inne
choroby o podobnych objawiach)
podobno była w szpitalu (jak była mała) dostała jakieś leki...
teraz nie jest leczona (nie wiem czy to zaniedbanie czy nie ma takiej
potrzeby)
ma 25lat
zdarzają sie jej zasłabnięcia, lekarze to bagatelizują (przy okazji wizyt na
to się skarżyła)
ostatnio była przeziębiona i leczyłą się aspiryną;]
dostała krwotoku z nosa. wylądowała na pogotowiu, gdzie dali jej opatrunek
do nosa.

a ja zastanawiam się co jej jest i czy jakoś można pomóc?
ona nie lubi lekarzy i do tego teraz jesteśmy w separacji, więc więcej
danych nie wyciągnę...