obnizone tetno

1. Data: 2007-03-20 21:56:41

Temat: Re: obnizone tetno
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Kuba Ginalski" <k...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Sent: Tuesday, March 20, 2007 11:33 PM
Subject: obnizone tetno

> Witam serdecznie
> jestem po diecie odchudzającej z masażami leczniczymi, do tego ostatnio
> sporo biegam i pływam. Zauważyłem u siebie spadem tętna - często nawet do
> 48-50. Nie czuję się źle, nie zauważyłem innych problemów zdrowotnych
> wiążących się z tym.

Wysiłek fizyczny, a szczególnie ten bardziej długotrwały
prowadzi do obniżenia tętna.

Twoje tetno jest jak najbardziej normalne i dowodzi dobrej formy organizmu.

Ja jeżdżę raczej wyczynowo na rowerze, tętno spoczynkowe
w tym sezonie mam w okolicach 40-42. Pani kardiolog
nie miała zastrzeżeń.

Podobno bywają tacy (uczestnicy rajdów ekstremalnych) których tętno
spoczynkowe zbliża się do 35
ale nie mam tej informacji z pewnego źródła.

> Czy mogę się czegoś obawiać?

Obawiać sie nie masz czego
Uważaj tylko na nogi, kup dobre buty, unikaj biegania po asfalcie i betonie.

Pozdrawiam, Seco

--
seco maupa tlen pl
Zamienię mieszkanie w Warszawie:

2. Data: 2007-03-20 22:33:24

Temat: obnizone tetno
Od: "Kuba Ginalski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
[...]

Pozdro,
Kuba

3. Data: 2007-03-21 12:33:58

Od: Jarosław User-Maat-Re Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba Ginalski napisał(a):
> [...]
> sporo biegam i pływam. Zauważyłem u siebie spadem tętna - często nawet
> do 48-50. Nie czuję się źle, nie zauważyłem innych problemów zdrowotnych

To bardzo dobrze - wynik ćwiczeń właśnie świadczą, że z mniejszym
wysiłkiem rozprowadzasz tlen po organizmie - a to jest już bezposredni
skutek Twojego wysiłku

Byle tak dalej :) Pozdrawiam :)

--
<g...@o...pl> Jarosław Grzyb http://octopian.forall.pl/

Cynk
Jaka wilgotność?
Do stomatologów
bole piszczeli przy i po bieganiu
Problemy po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych