obrzezanie po operacji spodziectwa

21. Data: 2004-11-29 15:51:04

Temat: Re: obrzezanie po operacji spodziectwa
Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakbyś rozwinął tą głęboką myśl, byłabym wdzięczna ;)

Nie ma co rozwijać.
Sama robisz z tego problem. Od Ciebie zależy jak wychowasz dzieciaka. Czy
zrobisz z niego normalnego człowieka, który sprawy zdrowotne traktuje jako
normalną rzecz, czy też będzie zahukaną, wstydliwą istotką, która będzie się
wstydzić pójść do lekarza w sprawie swojego penisa.

Spieszenie się aby zdążyć przed 10 rokiem życia uważam za piórko do kożucha.
Skoro nie ma żadnych wskazań MEDYCZNYCH, to generowanie problemów natury
jaką wymieniłaś jest conajmniej dziwne.

Mężczyźni pozbywają się stulejki w bardzo różnym wieku o czym była już mowa
w tej dyskusji.
pzdr
LN

22. Data: 2004-11-29 16:07:07

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Nov 2004 16:51:04 +0100, L&N lab wrote:

> Spieszenie się aby zdążyć przed 10 rokiem życia uważam za piórko do kożucha.
> Skoro nie ma żadnych wskazań MEDYCZNYCH, to generowanie problemów natury
> jaką wymieniłaś jest conajmniej dziwne.

Podpisuję się wszystkimi kończynami.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

23. Data: 2004-11-29 19:05:04

Od: "JoannaBDG" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpisuję się wszystkimi kończynami.

Ciekawe dlaczego więc lekarze, którzy to konsultowali zgodnym chórem
twierdzili, żeby zrobić plastykę członka już, jak najszybciej? Faktem jest,
że nie ma żadnynych MEDYCZNYCH wskazań ;)

pozdrawiam

Joanna

24. Data: 2004-11-29 19:12:18

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe dlaczego więc lekarze, którzy to konsultowali zgodnym chórem
> twierdzili, żeby zrobić plastykę członka już, jak najszybciej?

Zapytaj ich...
Stawiam 1zł że odpowiedzą - a czemu by nie?

pzdr
LN

25. Data: 2004-11-29 19:21:03

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cofrtm$ggs$...@i...gazeta.pl,
JoannaBDG <i...@g...pl>:
> [...]
>
> Ciekawe dlaczego więc lekarze, którzy to konsultowali zgodnym chórem
> twierdzili, żeby zrobić plastykę członka już, jak najszybciej?

Skoro tak twierdzili, i to zgodnie, to robic.

Natomiast mnie dziwi, ze niektorzy lekarze na tej grupie, czesto tak chetnie
odsylajacy do lekarza prowadzacego i unikajacy kategorycznych osadow tym
razem nie maja oporow przed negowaniem zalecen lekarzy, ktorzy badali
pacjenta.

--
Robert

26. Data: 2004-11-29 21:35:04

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Nov 2004 20:21:03 +0100, RobertSA wrote:

> [...]
> odsylajacy do lekarza prowadzacego i unikajacy kategorycznych osadow tym
> razem nie maja oporow przed negowaniem zalecen lekarzy, ktorzy badali

Czuję się wywołany do tablicy. Pokaż mi gdzie negowałem zalecenia
lekarzy, którzy widzieli pacjenta. Z wyjątkiem może - pośrednio -
jednego postu, w którym tylko podpisałem się wszystkimi kończynami. Może
zbyt pochopnie - zapomniałem się nieco i napisałem tak, jakby "wskazań
medycznych nie było" - w domyśle wskazań medycznych do obrzezania, a w
rzeczywistości wydźwięk posta był nieco inny. Tutaj - jak najbardziej
mea culpa..

Pozostałe moje posty w tym wątku znamion negowania raczej chyba nie
noszą.

27. Data: 2004-11-29 21:49:43

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

f059onwumgpm$....@a...coca.cola,
Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>:

> Czuję się wywołany do tablicy.

Nie chcialem nikogo krytykowac - autentycznie mnie to zdziwilo i
zastanawialem sie beznamietnie nad przyczyna, ktora upatrywalem w
"spolecznej wrazliwosci" kwestii.

--
Robert

28. Data: 2004-11-29 22:05:11

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Nov 2004 22:49:43 +0100, RobertSA wrote:

> Nie chcialem nikogo krytykowac - autentycznie mnie to zdziwilo i
> zastanawialem sie beznamietnie nad przyczyna, ktora upatrywalem w
> "spolecznej wrazliwosci" kwestii.

:) Sam się teraz dziwię swojej reakcji. Może to dlatego, że sam,
prywatnie, jestem raczej przeciwnikiem obrzezania, a zwłaszcza
obrzezania ze względów innych niż religijne i medyczne u małoletnich. Z
różnych, w tym niektórych zupełnie nieważnych, powodów. Ale dobrze, że
przywołałeś mnie do porządku. Będę się bardziej pilnować:)

29. Data: 2004-11-30 15:47:41

Od: "JoannaBDG" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L&N lab" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zapytaj ich...
> Stawiam 1zł że odpowiedzą - a czemu by nie?

Ależ pytałam! Uważali, że należy zrobić taką lub owaką korektę
przed wiekiem dorastania, tylko i wyłącznie ze względów
psychologiczno-społecznych I akurat to mnie też przekonuje.
Dlatego nie szukałam rady "kiedy" tylko "jak".

pozdrawiam

Joanna

30. Data: 2004-11-30 18:44:12

Od: " woj" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odtwarzanie napletka w zaistniałej sytuacji stwarza ryzyko wystąpienia
wtórnie stulejki. Moim zdaniem albo zostawić tak jak jest albo tą "falbanę"
usunąć.

Anatomia oka - matriały
Ciąża - pytanie.
Anomalia Kimmerlego