ocet winny mętny

11. Data: 2013-10-15 18:15:27

Temat: Re: ocet winny mętny
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-10-15 17:58, obywatel GalAnonim uprzejmie donosi:

ACZNY-DOMOWY-OCET-JABLKOWY.html

> Jakiegoś dziwnego masz tego playboya ;)

Aha.
http://bettycook.pl/2013/05/kurczak-pieczony-klasycz
nie/
http://www.e-vive.pl/kura-w-towarzystwie-kurek-swiet
okrzyski-przepis,pl,24291.html
http://www.okuchnia.pl/kurcze-pieczone-wg-jamiego/
http://lepszysmak.wordpress.com/2013/04/11/kurczak-p
ieczony-a-la-kaplon/
A na rozkładówkę:
http://fitness-food.pl/blog/wp-content/uploads/2012/
01/Kura-D.jpg

12. Data: 2013-10-15 18:24:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 18:15, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-10-15 17:58, obywatel GalAnonim uprzejmie donosi:

> [...]

Świntuszka!

Ewa

13. Data: 2013-10-15 18:40:04

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha.
> [...]

:D

GA

14. Data: 2013-10-15 18:40:26

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ACZNY-DOMOWY-OCET-JABLKOWY.html

> Że niby Photoshop, czy że takie słodkie?
> Mnie się podoba. Lubię taki sterylny styl jak Coco Channel. ;)

I wciskanego wszędzie - w ramach dekorancji - kwiatka czy innego zielska?
Jak lubisz z zielskiem, to polecam poniższe, to się dopiero mozna zaślinić:
http://www.mojewypieki.com/
http://whiteplate.blogspot.com/
http://pinkcake.blox.pl/html
http://gotujebolubi.blox.pl/html
http://gotowaniecieszy.blox.pl/html

15. Data: 2013-10-15 18:46:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 18:40, Qrczak pisze:
> [...]
>
> I wciskanego wszędzie - w ramach dekorancji - kwiatka czy innego zielska?
> Jak lubisz z zielskiem, to polecam poniższe, to się dopiero mozna

A, tę stronkę też lubię. Stamtąd chyba ten dakłas był albo babka
cytrynowa, alibo oba.

> http://whiteplate.blogspot.com/
> http://pinkcake.blox.pl/html
> http://gotujebolubi.blox.pl/html
> http://gotowaniecieszy.blox.pl/html

W ogóle podziwiam ludzi za cierpliwość do robienia i obróbki zdjęć.

Ewa

16. Data: 2013-10-15 18:57:38

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ogóle podziwiam ludzi za cierpliwość do robienia i obróbki zdjęć.

I że zdołają to wszystko zrobić, zanim im te obiekty zeżrą.

17. Data: 2013-10-15 19:44:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 18:15:27 +0200, Qrczak napisał(a):

> http://fitness-food.pl/blog/wp-content/uploads/2012/
01/Kura-D.jpg

Tak to jest z tym solarium ;-PPP
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

18. Data: 2013-10-15 19:45:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 18:57:38 +0200, Qrczak napisał(a):

> I że zdołają to wszystko zrobić, zanim im te obiekty zeżrą.

Może po prostu dużo robią. Obiektów.

19. Data: 2013-10-15 20:03:14

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miało być:
> http://www.prezenty.ovh.org/Cydr/cydr%20domowy.html
Niedaleko Opery jest taki mały sklep a w zasadzie sklepik pana Gastona
Kusnera, a w nim naj najlepszy Cidre de Normandie...
naturalnie Paryż...
pozdr
Stefan

20. Data: 2013-10-15 20:10:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 20:03:14 +0200, Stefan napisał(a):

> Niedaleko Opery jest taki mały sklep a w zasadzie sklepik pana Gastona
> Kusnera, a w nim naj najlepszy Cidre de Normandie...
> [...]

Voila:
http://www.prezenty.ovh.org/Cydr/cydr%20typu%20norma
ndzkiego.html
PS. Do nastawu winnego z polskich owoców radzę dodawać połowę (albo i
mniej) zalecanego w przepisach (zwłaszcza u Cieślaka) kwasu, bo owoce nasze
kwasu ci mają dostatek.
--
[...]

I kolejny Śmierdzący przepis
Grzyby - Idzie Zima !!
Śmierdzący przepis
Grzyby na zimę.
Co powinnas wiedziec o kluseczkach Barilla !!