ocet winny mętny

31. Data: 2013-10-15 22:05:36

Temat: Re: ocet winny mętny
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 21:44, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-10-15 21:07, obywatel Anai uprzejmie donosi:

> Dekorancji niezbyt pasujących do aranżancji.
> Np. the "thuje":
> http://wkuchennymoknie.blox.pl/resource/ciasto_czeko
ladowoserowe1b.JPG
> http://wkuchennymoknie.blox.pl/resource/tradycyjna_s
alatka_jarzynowa3.JPG

> BTW 'tradycyjnej sałatki jarzynowej' puszkowa kukurydza jest w niej
> stosunkowo niedawnym dodatkiem.

Oj tam, aż tak wnikliwie wszystkiego nie prześledziłam.

Ewa

32. Data: 2013-10-15 22:07:28

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2013 22:04, FEniks pisze:

> Bleee... ;)
>
> Ewa

Zwłaszcza ta mnie zachwyciła...
http://zielonepotrawy.blogspot.ie/2013/02/soneczna-s
urowka.html ;)

--
Pozdrówki
Anai

33. Data: 2013-10-15 22:16:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 22:07, Anai pisze:

> Zwłaszcza ta mnie zachwyciła...
> http://zielonepotrawy.blogspot.ie/2013/02/soneczna-s
urowka.html ;)

Ta urocza kokardka na pewno ładnie zazgrzytałaby między zębami. ;)

Ewa

34. Data: 2013-10-15 22:54:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 21:40:03 +0200, Anai napisał(a):

> Dekorancja Ixi mi się podoba, nie zupa...

Aaaa!
:-)
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

35. Data: 2013-10-15 22:54:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 21:44:21 +0200, Qrczak napisał(a):

> BTW 'tradycyjnej sałatki jarzynowej' puszkowa kukurydza jest w niej
> stosunkowo niedawnym dodatkiem.

U kogo jest, u tego jest.

36. Data: 2013-10-15 23:04:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 21:57:10 +0200, Anai napisał(a):

> ... ale best of the best dekorancji i nie tylko w/g mnie jest tu:
> http://zielonepotrawy.blogspot.ie/

http://tiny.pl/qx8gz
Jednak carving czasem lubię popodziwiać - lecz NIGDY nie jem... Obrzydliwam
jest :-)

37. Data: 2013-10-15 23:09:53

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2013 23:04, Ikselka pisze:

> http://tiny.pl/qx8gz
> Jednak carving czasem lubię popodziwiać - lecz NIGDY nie jem... Obrzydliwam
> jest :-)

A widziałaś słoneczną surówkę z powyższego bloga? :D

Carving O.K. - podoba mi się i podziwiam ludzi, którzy tak potrafią...
Wracając natomiast do fotografowania jedzenia, to mam takiego swojego
jednego guru, do którego zdjęć mogłabym się w zasadzie modlić nawet :D
Facet robi fotki reklamowe, jego zdjęcia mozna znaleźć i w paru polskich
reklamach, jak dla mnie miszcz :D

http://www.carlwarner.com/foodscapes/

38. Data: 2013-10-15 23:16:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Oct 2013 23:09:53 +0200, Anai napisał(a):

> A widziałaś słoneczną surówkę z powyższego bloga? :D

Jakoś nie chciało mi się tam grzebać, wystraszyłam się tych zapiekanek i
uciekłam :-D

> [...]
> jednego guru, do którego zdjęć mogłabym się w zasadzie modlić nawet :D
> Facet robi fotki reklamowe, jego zdjęcia mozna znaleźć i w paru polskich

Przestań, ja się ODCHUDZAM!!!
:-D

39. Data: 2013-10-16 08:20:46

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-10-15 21:57, obywatel Anai uprzejmie donosi:

> [...]
> ciasta dekorowane bazylią :D
> ... ale best of the best dekorancji i nie tylko w/g mnie jest tu:

Nie tylko dekorancje. Polszczyzna również.

40. Data: 2013-10-16 10:38:17

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-15 22:54, Ikselka pisze:

> U kogo jest, u tego jest.

I ty Brutusie, przeciw tradycji?

I kolejny Śmierdzący przepis
Grzyby - Idzie Zima !!
Śmierdzący przepis
Grzyby na zimę.
Co powinnas wiedziec o kluseczkach Barilla !!