odbija mu

21. Data: 2004-04-23 23:16:11

Temat: odbija mu
Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

A moze wstydzi sie, ze ma gadac o swojej kobiecie i o tym co ona
wyrabia?
Moze ludzi sie, ze ona pojdzie do lekarza i sama zacznie sie leczyc?
Tylko czy ona pamieta swoje poczynania... to jest pytanie!

A.

22. Data: 2004-04-24 10:17:48

Temat: Re: odbija mu
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniolek wrote:

> Inko dla kobiety ktora ktora nie ma takich doswiadczen wszystko jest
> jasne, tutaj serce swoje a rozum swoje.

Znaczy się, sugerujesz, że jak kiedyś on przeholuje i wyprawi Cię na tamten
świat, to nie będziesz miała mu za złe, a i wisi Ci los dziecka, które
zostanie z mordercą? Wiesz, IMHo nie wystarczy kochać, trzeba też wiedzieć,
jak ulokować uczucia. Ja na Twoim miejscu postawiłaby sprawę jasno - to był
ostatni raz, kiedy mnie uderzyłeś. Następnym będzie obdukcja i sprawa
karna, albo rozwodowa. Albo go to otrzeźwi, albo się rozstaniecie. No
sorry, ale żona to nie jest worek treningowy, na którym wyładowuje się
stresy, choćby nie wiem jakie były.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

23. Data: 2004-04-24 10:48:18

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur" <a...@j...net> wrote in message
t003.jasien.net...
> A moze wstydzi sie, ze ma gadac o swojej kobiecie i o tym co ona
> wyrabia?

Raczej boi się, że psycholog orzeknie, że to on jest wszystkiemu
winien. Moze facet czuje w sobie jakąś agresję "nie wiadomo skąd"?

24. Data: 2004-04-24 11:39:30

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aniolek" <A...@k...niebo.pl> wrote in message

> A do kogo to sie idzie...? (psychik..?)
> No jego to nie wiem tez czy wyciagne.

Idzie się do psychoterapeuty (nie psychiatry).
Psycholog może ale nie musi być psychoterapeutą. Listę dyplomowanych
terapeutów można znaleźć na stronach Polskiego Towarzystwa
Psychologiczego.
Zawsze masz prawo poprosić terapeutę o pokazanie dokumentu
uprawniającego do prowadzenia terapii (tylko trzeba wiedzieć co
powinno być na dokumencie bo inaczej po co patrzeć?). Jak się będzie
zapierał albo nie pokaze to nie ma co mu ufać. A psychoterapię
prowadzą czasem ludzie bez odpowiedniego wykształcenia, takze na
państwowych stanowiskach, nie wystarczy skończyć psychologię.

Można iść samemu/ej lub na terapię małżeńską.

Opisana sytuacja podpada bez dwóch zdań pod domową przemoc. Są
rodziny, które potrafiły sobie poradzić z tym ale trzeba tez liczyć
się z zerwaniem związku.

Ja nie wierzę, że jeśli ktoś bije tak okresowo to nie będzie tego
robił w przyszłości, bez dogłębnego zrozumienia siebie.
Nie można tak trwać, bo odbija się to też na dzieciach.

25. Data: 2004-04-24 19:47:10

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Mada" <m...@b...pl> skrev i meddelandet
> Lecz czasami odbija mu
> doslownie szajba, 5 minut wczesniej potrafi o cos zazartowac,
zasmiac
> sie, by za chwile wybuchnac i zrobic awanture, a byle
przeciwnienstwo
> przeciwko jego myslom doprowadza go do furi, dawniej by powiedziano
ze
> jest w nim diabel, potrafi chwycic za gardlo, trzasnac o sciane i
> powiedziec, ze ma mnie dosc, i mowi ze zniszczy mnie psychicznie, i
smieje sie w
> oczy diabelsko,

Odejdz od niego, i to jak najszybciej.
Mialam znajoma w identycznej stytuacji. Dzis lezy na cmentarzu
:-(((((( Jej TZ, ojciec jej dwoch corek wlasnie oczekuje na wyrok za
morderstwo.

pozdrawiam, magda

26. Data: 2004-04-24 19:53:40

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Artur wrote:

> [...]
> Moze ludzi sie, ze ona pojdzie do lekarza i sama zacznie sie leczyc?
> Tylko czy ona pamieta swoje poczynania... to jest pytanie!

Tak, ona pamięta "bo zupa była za słona".

Gosia

27. Data: 2004-04-24 20:00:19

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Specyjal wrote:

> Idzie się do psychoterapeuty (nie psychiatry).

> Można iść samemu/ej lub na terapię małżeńską.

Ja jednak stawiam w pierwszej kolejności na psychiatrę, trzeba wykluczyć
chorobę, a jeśli się okaże że to wynika z niewłaściwych relacji, to
wtedy można myśleć o terapii psychologicznej.

Gosia

28. Data: 2004-04-24 20:04:07

Temat: Re: odbija mu - orzechy
Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

MONTWA wrote:

> przeciw euro.....: ma kochankę

Oświeć mnie proszę, bo nie potrafię znaleść zależności.

Gosia

29. Data: 2004-04-24 20:09:40

Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo celny argument. :( Na miare... OŚKI - tuz na powierzchnią błota.
Zapewne ten facet pamieta, ze "sasiadka ma nowe futro", albo "ona nie
miala orgazmu".
Doprawdy dziwi mnie fakt, ze nie odnioslas sie do mojego pierwszego
postu, w ktorym wyrazilem swoje watpliwosci co do rzeczowosci opisu
stanu faktycznego.

A.

30. Data: 2004-04-24 21:09:25

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Artur wrote:

> [...]
> Doprawdy dziwi mnie fakt, ze nie odnioslas sie do mojego pierwszego
> postu, w ktorym wyrazilem swoje watpliwosci co do rzeczowosci opisu

Wiesz, według mnie, to każdy powód może być dobry, ale zaden nie
usprawiedliwia takiego zachowanie. Jeśli ona katuje faceta swoim
podejściem do życia, to niech on od niej odejdzie. Nawet jeśli ona jest
"niedorobioną dziewczynką, ktora nie dorosla do brania odpowiedzialnosci
za wlasne slowa, gesty i czyny" to dla mnie nie zmienia niczego. Bycie
człowiekiem pewnych rzeczy zabrania, nawet jeśli ty uważasz, że pewne
słowa, gesty i czyny dają prawo do tego żeby "chwycic za gardlo,
trzasnac o sciane i powiedziec, ze ma jej dosc, i mowić ze zniszczy ją
psychicznie, i smiać sie w oczy diabelsko".

Gosia

czy mogę się wtrącić? (długie)
Re: ciaze wczesne a pozne, kariera
czy bez dzieci to rodzina